Polo creativo

Programa polos creativos

No curso 2021-2022, o CEIP Plurilingüe de Maceda solicita o programa de innovación educativa “Polos Creativos  establecido na orde do 21 de abril de 2022 (DOG do 27 de abril de 2022) coa proposta de crear un espazo versátil no centro para desenvolver proxectos de carácter tecnolóxico.

A proposta co centro, que leva por título “Aprendizaxe servizo a través do polo creativo” pretende achegar a toda a comunidade educativa (alumnado, familias e profesorado) á realidade da nosa contorna fortalecendo o noso coñecemento e investindo tempo para mellorala a través de proxectos que poñan en valor o patrimonio histórico, artístico, cultural e natural.

Dende unha perspectiva integral e inclusiva pretendemos que o polo creativo se converta nun espazo de comunicación, de creación e de formación no que a aprendizaxe por proxectos e aprendizaxe cooperativa sexan os pilares nos que se sustenten todos os produtos elaborados.

A través do polo creativo buscamos desenvolver o traballo competencial con énfase no fomento das habilidades do século XXI, concretamente nas 4Cs (pensamento crítico, creatividade, comunicación e colaboración) e na consecución dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible.

Xornadas de exhibición polos creativos

O pasado día 2 unha pequena representación do alumnado de 5º e 4º de Educación Primaria tivo a oportunidade de expor o seu traballo sobre os castelos elaborado co material de Polos Creativos.

O reto lanzado pola Consellería consistía en empregar material de refugallo e o material de polos creativos. O alumnado de 6º de Educación Infantil, 1º de Educación Primaria e 5º de Educación Primaria aproveitaron os envases de iogur consumidos no comedor escolar para elaborar maquetas relacionadas co noso proxecto “Érase unha vez un castelo”.

O alumnado de 5º incorporoulle interactividade as súas maquetas mediante placas Tecla a Tecla (Makey Makey) e placas Microbit con motor.

Aínda que non gañamos ningún premio, a Consellería considerou que o noso traballo merecía ser exposto. Pola nosa participación recibimos un agasallo para o noso polo creativo, unha tableta.

A prensa fíxose tamén eco do noso proxecto.

Premendo aquí podedes ver a intervención na televisión e premendo aquí podedes escoitarnos na radio.

Se queredes ver o vídeo completo do noso reto podedes velo nesta entrada da páxina web ou ler o folleto que atopades a continuación.

Álbum: Curso 2022-2023 -> Exhibición Polos Creativos

Obradoiro coas familias.

Para facer partícipes as familias tanto do proxecto de centro "Érase unha vez un castelo" como do programa de "Polos Creativos", a mestra Ruth realizou con elas un obradoiro de confección de fundas de cadeiras na aula de polos creativos.

Aquí podemos observar as familias realizando unhas marabillosas fundas.

Construíndo con material de refugallo.

O alumnado de 6º de Educcaión Infantil participou no reto de Polos Creativos, mediante a construción dun castelo con material de refugallo.

Álbum: Curso 2022-2023 -> Construindo con material de refugallo

Reto Polos Creativos

O noso centro participou no reto de Polos Creativos lanzado pola Consellería de Educación. Aínda que non resultamos premiados, fomos seleccionados para mostrar o noso traballo o próximo 2 de xuño en Santiago de Compostela.

Aquí podedes ver o traballo que realizamos.

Construindo castelos!

O alumnado de 6º de Educación infantil estivo creando os seus propios castelos na aula de polos creativos.

Álbum: Curso 2022-2023 -> Construindo castelos en polos creativos

23 de abril: día do libro.

Este martes celebramos no colexio o día do libro. Para iso, creáronse catro stands:

1. Stand de Polos Creativos: onde o alumnado creou un colgador ao que lle engadiron un fío condutor, unha pila e una luz led.

2. Stand de marcapáxinas: o alumnado desenvolveu un marcapáxinas con origami.

3. Stand facemos un pergamiño: realizaron un pergamiño con debuxos e cantigas relacionadas co proxecto de centro érase unha vez un castelo.

2. Stand da feira: alumnado intercambiou contos en función do vale de cor que lle tocara.

Para ver as fotos do alumnado gozando dos diversos stands, soamente deben de pulsar enriba da foto.

Álbum: Curso 2022-2023 -> 23 de abril: día do libro

Badaladas no castelo!