Taboleiro

13 de outubro día non lectivo do centro.

Bo día!

Lembramos a toda a comunidade educativa que o día 13 de outubro é día non lectivo do centro e non haberá clase. Pasade boa ponte!

Solicitude comedor curso 2023-2024

Está aberto o prazo para o procedemento de autodeclaración do prezos públicos para a utilización do comedor escolar no curso 2023/24.

O impreso pode recollerse no centro ou descargarse dende AQUÍ.

Son usuarios gratuítos do servizo de comedor ademais dos que lles pertenza por renda os seguintes:

• Familias en situación de exclusión social
  • Alumnos/as en acollemento
  • Alumnos/as con discapacidade igual ou superior ao 33%
  • Alumnos/as pertencentes a familias vítimas de terrorismo ou violencia de xénero.

(Todas estas circunstancias deben ser acreditadas xunto coa solicitude. É necesario traer copia e orixinal)

Prazos:

As autodeclaracións entregaranse na Secretaría do Centro de 9:00 á 13:00. É aconsellable para axilizar o proceso facer a súa entrega antes do 12 de xullo de 2023 aínda que o prazo remate o día 1 de setembro.

Importante:

• A autodeclaración farase en base ao EXERCICIO FISCAL 2022.
  • Non hai que presentar a copia da Declaración da Renda, xa que esta autodeclaración é unha declaración baixo xuramento pola que se autoriza á Consellería de Educación a contrastar os de residencia e renda.
  • Recordade cubrir todos os datos que se piden dos membros da unidade familiar e de asinar a declaración, deberán asinar: solicitante, cónxuxe e fillos maiores de idade.
  • Non se poderá facer uso do comedor mentres non se regularicen os pagos pendentes.

Axuda:

Na seguinte ligazón podedes acceder á aplicación da Xunta para facer os cálculos da autodeclaración.

Recomendación inicio Secundaria

Transición etapa Primaria a Secundaria

Transición da etapa de Infantil a Primaria

Recomendacións inicio Educación Infantil

Avaliación Aliméntate Ben

Preme na imaxe para valorar os resultados do Programa Aliméntate Ben.

Fonte Imaxe: Pxfuel

Graduacións

Libros de texto Curso 2023-2024

Premendo na imaxe podedes visualizar, descargar e/ou imprimir a listaxe de libros de texto para o curso 2023-2024.

libros de texto

Fonte: Public Domain Vectors. Dominio Público.

Reunión informativa familias 3 anos