Libros de texto

Libros de texto Curso 2023-2024

Premendo na imaxe podedes visualizar, descargar e/ou imprimir a listaxe de libros de texto para o curso 2023-2024.

libros de texto

Fonte: Public Domain Vectors. Dominio Público.

Fondo libros curso 2023-2024

ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Do 19 de maio ao 21 de xuño do 2023

BENEFICIARIOS: Alumnado de Educación primaria matriculado no curso 2023 /2024 en centros sostidos con fondos públicos.

MODALIDADES:

• Libros de texto: Alumnado de 1º, 2º (vales), 3º, 4º, 5º e 6º cursos de Educación Primaria (fondo libros) e alumnado de Educación Especial.
  • Axudas de material: Alumnado de educación primaria de 1º a 6º e educación especial.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

• Solicitude segundo o Anexo I e Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figuren o alumno e os demais membros computables da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

Para poder optar ás axudas, é condición indispensable ter devoltos todos os libros prestados do Fondo Solidario do curso anterior.

CONSENTIMENTO PARA A COMPROBACIÓN DE DATOS

A persoa interesada autoriza a consulta a outras administracións públicas dos seguintes datos. De non autorizar a consulta, deberá achegar o documento correspondente:

Declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas ou certificado tributario de imputacións do exercicio 2021.

PRESENTACIÓN:

• Preferiblemente de forma telemática na seguinte ligazón:

•  No propio centro en horario de atención de secretaría.

Listaxe provisional Fondo Libros 3º, 4º, 5º e 6º

Podedes consultar aquí a listaxe provisional co número de libros concedidos para o curso 2022-2023.

A listaxe definitiva, na que aparecen os libros por materia concedidos, poderá consultarse a partir do 4 de xullo.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022/2023

Picando na imaxe pódense visualizar os libros de texto do próximo curso 2022-2023 para tódolos cursos de Infantil e Primaria

A continuación podedes descargar o documento en pdf do listado de libros en "adxuntos".

Fondo Solidario de libros de texto e axudas adquisición libros e material

A quen vai dirixido?

• Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de EP.
  • Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e en educación especial (EE); así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira (discapacidade ≥ 65%) e na disposición adicional segunda (necesidades específicas de apoio educativo –NEAE-), circunstancia que fará constar o centro na solicitude.
  • Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP e EE.

Prazo

Dende o  19 de maio ao  22 de xuño de 2022 no centro escolar ou mediante a sede electrónica.

Documentación necesaria:

• Solicitude unha soa por familia e por centro (Anexo I)
  • Anexo II.
  • Copia de todo o libro de familia.
  • En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial /ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.