PENSAMENTO COMPUTACIONAL SEN ORDENADOR

 

Neste trimestre que acaba de rematar, as nenas e nenos de 2º de Primaria tiveron unhas sesións de Pensamento Computacional e Intelixencia Artificial sen ordenador. Tratábase de realizar actividades "desconectadas". Entre outros aspectos, este tipo de actividades favorece o pensamento lóxico, a abstracción e descomposición ou a representación da información.

 

SESIÓN 1.- DIVIDE E VENCERÁS.

 Falamos sobre un montón de rutinas que facemos todos os días: lavar os dentes, almorzar, ir ao colexio. Sempre facemos estas actividades cunha secuancia ordenada de accións. Despois, entre todos enumeramos os pasos e a orde que seguimos para facer unha destas actividades: "Lavar os dentes". 

Unha vez feito esto, por grupos, intentamos "descompoñer" outra actividade: "Lavar as mans" e entre todos, comprobamos que, cando falta un paso ou o descolocamos , a actividade non chega ao seu fin.

 

 

 

 

 

SESIÓN 2.- PROGRAMANDO ROBOTS...HUMANOS

Nesta sesión, os nenos e nenas fixeron de programadores primeiro, e de robots despois. Na primeira parte, entre todos, crearon algoritmos para pintar casillas nunha plantilla cuadriculada. Despois, en grupos, tiveron que facer os algoritmos de un debuxo e os compañeiros executar ese algoritmo para comprobar se había erros.

 

 

 

 

SESIÓN 3.- BAILANDO EN BUCLE

Nesta sesión, bailando, aprendimos que moitos bailes seguen secuencias determinadas repetitivas. Aprendimos tamén a buscar patróns repetitivos e a usar "bucles" para facer secuencias máis curtas e máis manexables.

 

 

 

 

SESIÓN 4.- O MEU MANDO A DISTANCIA

Nesta última sesión de trimestre, os alumnos tiñan un mando para recitar na orde correcta unhas adiviñas, e os compañeiros deberían atopar a resposta.

 

 

 

  

Estas actividades gustaron tanto que, para o próximo trimestre continuaremos aprendendo e divertíndonos coa programación.

No seguinte enlace poderedes acceder a todas as fotos: Galería de imaxes