Febreiro 2018

Entroido

O tema do noso Entroido este 2018 foi "Os Robots". Os disfraces resultaron ser moi imaxinativos e fermosos!

Avespa Asiática

O pasado venres 16 de febreiro os alumnos de infantil e primeiro de primaria asistimos a unha charla informativa sobre as avespas asiáticas. Aprendemos moitos cousas  sobre esta especie invasora que está matando as abellas, pero o que máis nos gustou foi poder ver o niño das avespas e os traxes especiais que usan as persoas encargadas da súa eliminación.

ANIVERSARIO IZAN.

Moitos parabens Izan!. O xoves 15 de febreiro estivo de aniversario o noso Izan.

Moitos parabens no teu 4 aniversario!

ANIVERSARIO IZAN.

Moitos parabens no teu 4 aniversario!

Horto escolar

Este luns , 5 de febreiro, estivemos traballando no horto da escola xunto cos nenos de 4 anos!. Visitamos o composterio e ata vimos varias miñocas. Despois de recoller o compós preparamos a terra da nosa parcela no horto. Tamén aprendemos moitas cousiñas das necesidades das plantas.

Preparando o Entroido

Aquí estamos preparando a chegada do Entroido.  Pronto subiremos as fotos dos disfraces!

Aniversario de Delia!

ANIVERSARIO DE DELIA!

Hoxe celebramos na escola o aniversario de Delia! moitos parabens !! Cumplimos 4 aniños!!

Aniversario de Delia!

ANIVERSARIO DE DELIA!

A auga

Chegou o inverno e a auga está moi presente nas nosas vidas. Aquí vos deixo algunha foto dos traballos relacionados con este elemento.

Preparando un fogar acolledor para os nosos peixes!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013