GRADUACIÓN EDUCACIÓN IFANTIL

GRADUACIÓN EDUCACIÓN IFANTIL E chega o momento... Chega o o momento de facer o salto, o paso, a transición... Logo virán máis (instituto, universidade, vida laboral...). Pero este é o PRIMEIRO! As nosas e os nosos alumnas e alumnos de 6º de Infantil, pasan a Primaria! Nervios, risas, bágoas, emocións a esgalla vivimos o pasado martes 21 de xuño acompañados polo resto de compañeiros e compañeiras de Infantil, de todas e todos os mestres e das familias. Disfrutamos os primeiros intres lembrando os momentos máis emotivos e significativos destes tres anos marabillosos que pasamos xuntos e que se fixeron tan curtos. Deixámosvos tamén estas fotos que nos quedarán como unha gratísima lembranza. Grazas a todas e todos por compartir con nós esta etapa de Educación Infantil. Moita sorte en Primaria! Moitísimos bicos !!!!!!!