VIAXE FIN DE PRIMARIA

viaxe fin de curso

O noso alumnado de 6º de primaria, como ven sendo habitual, despídense do  Frian, facendo unha viaxe.

Este ano Andalucía foi a Comunidade escollida para pasar unha estupenda semana, chea de visitas e actividades. Isla Máxica, Sevilla, Fuengirola, Granada...foron algúns dos lugares visitados.

A continuación deixámosvos unha reportaxe fotográfica:

fueron los mejores años de

fueron los mejores años de mi vida. pase muchas cosas buenas y malas con vosotr@s, sois como '' hermanos'' para mi. agradecer al colegios por esos años de enseñanaza tan buenos, tambien agradecer a los profesores que me tocaron: Nieves ( en parbulitos ), Lucia ( 1º y 2º), Julia ( 3º y 4º ) y  LUZ ( 5º Y 6º ), GRACIAS A VOSOTRAS SE LO SÉ Y ES MUCHO ¡¡ Sorriso

LLEVARE POR SIEMPRE EL COLEGIO FRIAN TEIS TATUADO EN MI CORAZON.

GRACIAS Y OS QUIERO ChoraBeso

Fin de Ciclo

Eu tamén remato ciclo. Despois de 14 anos, a miña filla pequena rematou e polo tanto eu tamén. Quero agradecerlle a tod@s, profes, pais/nais, nenos e nenas, Manolo, .... por estes anos de convivencia. Seguidde traballando como ata o de agora, sendo pionoeiros en tantas cousas, con unha anpa tan dinámica, e uns/unhas alumn@s tan participativos. Un bico e unha aperta a tod@s e grazas de novo.

Carlos F. C.