VISITA DOS ALUMNOS/AS DE EDUCACIÓN INFANTIL O CENTRO ETNOGRÁFICO DO RÍO MANDEO

Os alumnos/as de Educación Infantil realizamos unha visita o día 10/10/2018 o Centro Etnográfico do Río Mandeo.

Centro adicado a formación e interpretación dos valores culturais e etnográficos do río Mandeo, empregando o río como fío conductor.Conta cunha museografía moderna e interactiva, posta ó servicio dos visitantes, que mediante a experimentación e a observación aprenden por sí mesmos.

Os alumnos/as de Infantil visitamos primeiramente as instalacións, así mediante a realidade aumentada, puidemos visistar un campamento romano e ataviarnos cun casco de centurión.

Posteriormente visualizamos un vídeo sobre o río Mandeo, para finalizar a nosa visita cun percorrido polo paseo do río e unha merenda campestre o redor do centro.

(FAI CLIC NA IMAXE PARA VER A NOSA VISITA)