SEMANA CULTURAL 2010

Do 18 ao 21 de maio o Equipo de Normalización Lingüística xunto co Equipo de Biblioteca organizamos a Semana Cultural, como se vén facendo desde cursos atrás, con motivo do Día das letras Galegas. Ao longo destes catro días realizamos unha morea de actividades:

1.- O martes foi o día da Música e do Cinema. Varios grupos de alumnos/as interpretaron temas musicais en galego pertencentes a películas baseadas en contos clásicos.

"Os tres porquiños" - Alumnado 3º

"Brancaneves" - Alumnado 4º

"O libro da selva" - Alumnado 5º

"Os Aristogatos" - Alumnado 6º

"Fantasía"

A continuación proxectouse unha curtamentraxe de cinema mudo, titulada "El Conde", de Charlot.

2.- O mércores tivo lugar o 5º Recital Poético. Tamén se falou da figura de Uxío Novoneyra, autor homenaxeado este ano, e sobre o que cada curso investigou a través da webquest elaborada no centro e a pizarra dixital.

3.- O xoves un grupo de familiares do alumnado representou a obra de teatro titulada "O Galo Quirico".

4.- Para rematar, o venres recibimos a visita da escritora An Alfaya, que falou co noso alumnado dos seus libros: "Vacas na cidade?" (Infantil e 1º ciclo), "Down" (2º ciclo) e "Zoa e Azor" (3º ciclo).

Ademais deleitounos coas súas sorprendentes historias e coa súa amabilidade asinando os exemplares dos nenos e nenas.