CEIP CURROS ENRÍQUEZ

C.P. 32003, OURENSE

Tfno/Fax: 988372043

e-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.es

Fai clic na fotografía para ver a presentación das dependencias do cole

ANPA Curros Ourense

INFORMACIÓN COVID

INFORMACIÓN COVID-19

INFORMACIÓN COVID

ADMISIÓN ALUMNADO

Publicáronse as listaxes definitivas de admitidos/as e non admitidos/as para o vindeiro curso.

- Todos os alumnos e alumnas de 4º de Educación Infantil que presentaron a solicitude para o noso centro como primeira opción están admitidos/as.

- Os alumnos/as que solicitaron admisión para 1º de Primaria están admitidos/as.

- Os alumnos/as que solicitaron admisión para 2º de Primaria non están admitidos/as.

Do 20 ao 30 de xuño, os admitidos/as deberán pasar pola secretaría do centro para formalizar a matrícula. En breve publicaremos a documentación a entregar.

POEMAS ALEATORIOS

Na semana das Letras Galegas fixemos entre todos (dende 4º de infantil ata 6º de primaria) un panel  coa  portada do libro de Xela Arias ” Denuncia do equilibrio” para xogar cos Escornabots. A dinámica consistía en que cada cadro do mural tiña unha letra ou un número polo que se xeneraba un código alfanumérico que se correspondía cuns versos da obra de Xela Arias.
Deste xeito cada aula formaba unha combinación aleatoria destes versos formando un poema. De todos estes poemas o claustro de profesores elexiu un, e  resultou gañador o de 3º curso de primaria. Agora, este poema decora  os banzos das escaleiras do edificio principal.

CANTAMOS AS COPLAS DOS MAIOS

Despois de celebrar un concurso de coplas dos maios en todos os cursos de Primaria e coa colaboración da Anpa, acompañounos para cantalas un cuarteto tradicional (dúas gaitas, tambor e bombo). Cada curso cantou as coplas d@s compañeir@s que gañaron o primeiro, segundo e terceiro premios. Comprobade o ben que o pasamos!!

6º: PIRAGÜISMO DRAGÓNS

O pasado luns 31 de maio asistimos á actividade de Piragüismo-Dragóns que se desenvolveu nunha embarcación DB22, no Parque náutico de Castrelo de Miño, organizada dentro do programa Xogade, da Secretaría Xeral para o Deporte. Un día perfecto para o deporte náutico, cunha calor sofocante, no que puidemos poñer a proba as destrezas como palistas d@s alumn@s de 6º.

Fotos Facebook 1

Fotos Facebook 2

5º: ESCALADA NO PAVILLÓN DOS REMEDIOS

@s alumn@s de 5º puideron asistir o pasado venres a unha actividade de escalada no rocódromo do Pavillón dos Remedios grazas á Escola Ourensana de Escalada e integrado no programa Xogade (deporte escolar) da Xunta de Galicia.

CONCURSO BOOKTUBERS DÍA DO LIBRO 2021

Tamén fixemos a entrega de premios ós booktubers que mellor promocionaron a lectura do seu libro favorito. Noraboa a estes grandes lectores!!

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/22

Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

• O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).
  • A solicitude telemática faise na aplicación da Web de edu.xunta, na aplicación Fondolibros
  • A solicitude presencial farase entregando os anexos cubertos na secretaría do centro xunto coa copia do libro de familia ou documentación que acredite a situación familiar.

- Orde do 6 de maio de 2021 (DOG 20 de maio)

- Extracto da Orde do 6 de maio de 2021

- Anexos solicitude I

- Anexo solicitude II