INFORMACIÓN IMPORTANTE

O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO AO PÚBLICO

DENDE O 14 DE XULLO AO 31 DE AGOSTO.

AS PERSOAS QUE NON RECOLLERON OS VALES DE LIBROS/MATERIAL PODERÁN FACELO EN SETEMBRO.

O REPARTO DE FONDOLIBROS SERÁ EN SETEMBRO.

PARA CALQUERA DÚBIDA POR FAVOR ESCRIBAN A:

ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.gal

BO VERÁN, FAMILIAS!

INFORMACIÓN COVID19

PARA CONTACTAR CO EQUIPO COVID:

Chamade ao teléfono do colexio ou enviade un email

988271419   ceip.calvo.sotelo@edu.xunta.gal

ABERTO PRAZO DE ADMISIÓN PARA COLABORADORES/AS DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE
EDUCATIVA DO CEIP PLURILINGÜE CALVO SOTELO, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS
NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR
DURANTE O CURSO 2021-2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste
centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021/2022, colaborar de xeito altruísta nas
tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas
listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de setembro
de 2021, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2021.

Durante o curso escolar 2021-2022  só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

O Carballiño, 30 de xuño de 2021

Recollida de recibos de comedor e vales de material e libros.

RECOLLIDA DE RECIBOS DE COMEDOR DO MES DE XUÑO

O prazo para recoller os recibos de comedor comeza o luns 28.

Teñen ata o día 12 de xullo para entregar o xustificante de pago,  de forma presencial ou enviando o xustificante de pago por email.

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL E LIBROS

PRIMEIRO E SEGUNDO DE PRIMARIA: 5 E 6 DE XULLO.

TERCEIRO E CUARTO DE PRIMARIA: 7 E 8 DE XULLO.

QUINTO E SEXTO DE PRIMARIA: 9 E 12 DE XULLO.

Semana Intensa en Primeiro de Ed. Primaria.

O alumnado do 1’ nivel de E.P. gozou dunha serie de actividades algo diferentes das habituais:
A través de videoconferencia tivemos a oportunidade de entrevistar a Maria M. Noya, escritora do conto “los mellizos Luna” o cal traballamos para conmemorar o día do medio ambiente.
A nosa profe Euxe achegounos ao mundo da música, concretamente do clarinete, gozamos dun pequeno concerto e falounos da banda á que pertence: a artística de Merza.
Tamén recibimos  a visita dos dous adestradores de CD ARENTEIRO. Con eles decatámonos de que a través do futbol non so practicamos deporte, tamén aprendemos valores coma a responsabilidade e o compañerismo.
E xa por último visitáronnos as tres capitanas e os dous entrenadores do Ourense Envialia B, da 2ª división de fútbol sala femenino. Pasamos unha mañá moi agradable, falando da visibilidade da muller no deporte.

Moitas grazas a todos e todas: María M. Noya, Euxe, Fran Justo, Millán Fernández, Carla, Inés, Nerea, Rubén Carballo e Rubén Méndez.

GRAZAS FAMILIAS!

Hoxe varios membros do corpo de bombeiros do Carballiño visitaron o centro para recoller o material doado polas familias e o profesorado para o proxecto: Furgoneta Solidaria a Guinea Bissau.

Os bombeiros explicaron ao alumnado de terceiro en que consistía o proxecto.

Posteriormente os nenos/as de primeiro e terceiro de EP tiveron a oportunidade de visitar o camión dos bombeiros.

MOITAS GRAZAS A TODOS/AS POLA VOSA COLABORACIÓN!

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2021/22

Publicación da listaxe definitiva de alumnado admitido

para o curso 2021/22

Desde hoxe está publicada a listaxe definitiva do alumnado de novo ingreso admitido para o curso 2021/22.

Cumprindo coa normativa de protección de datos, a listaxe estará publicada no taboleiro de anuncios do edificio Uceira.

Lembren que deben formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

A distribución de alumnado por edificios publicarase no mes de xullo unha vez formalizada a matrícula.

PROXECTO SOLIDARIO - FURGONETA SOLIDARIA A GUINEA BISSAU

Estimadas familias:

Temos a oportunidade de participar nun proxecto solidario en colaboración coa ONG

Furgoneta Solidaria a Guinea Bissau.

Recibimos esta invitación a través de dous membros do Parque de Bombeiros de O

Carballiño que están involucrados neste proxecto en calidade de colaboradores.

Solicitan a nosa axuda a través da achega do seguinte material escolar:

Cadernos

Lapis

Bolígrafos

Gomas

Estoxos

Mochilas

Libros de texto en inglés

Este material formará parte dun envío no que colaboran centros educativos, farmacias e

outras empresas de Galicia.

A ONG informaranos cando o material chegue ao seu destino, na zona de Gambasee en Guinea Bissau.

O prazo máximo para traer ao colexio as achegas é o próximo xoves 13 de maio.

Podedes saber máis sobre a asociación e o proxecto pinchando na foto:

RENOVACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/22

Ola familias!

Hoxe recibiredes a través dos vosos fillos e fillas o impreso de renovación de matrícula.

Vai destinada ao alumnado que actualmente está matriculado en calquera nivel de Educación Infantil ou Primaria (agás os de sexto de Primaria, que marchan para o instituto).

O prazo para presentar a renovación será ata o 14 de maio incluído.

Se non tedes que aportar ningunha documentación a maiores podedes enviala a través dos vosos fillos e fillas.

O equipo directivo.