FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023-2024

PROCEDEMENTO

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B - anexos I e II) accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia

SEDE ELECTRÓNICA

Para a presentación presencial deberá entregar a documentación correspondente no Edificio Uceira (luns a venres de 09:00h a14:00h).

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

• Anexo I e II (Pode descargarse abaixo).
  • Copia do libro de familia ou documentación equivalente, onde figure o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.*
  • En caso de separación ou divorcio, deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

*  Excepcionalmente, cando NON sexa posible facelo polos medios anteriores, poderase  acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

• Certificado ou volante de convivencia. (Non se considera válido o certificado de empadronamento).
  • Informe dos Servicios Sociais ou do órgano equivalente do Concello onde reside a familia.
DOCUMENTACIÓN DESCARGA
Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto.
Nota informativa para as familias
Impreso de solicitude (anexos I e II)

PRAZOS

Presentación de solicitudes: do 20 de maio ao 21 de xuño.

Publicación da listaxe provisional: 4 de xullo.

Reclamacións:  5 e 6 de xullo.

Publicación da listaxe definitiva: 7 de xullo.

Por protección de datos as listaxes publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio Uceira.

Toda esta información pode atoparse en:

FONDOLIBROS