8M 2023

RECOLLIDA DE CHEQUES AXUDA LIBROS-MATERIAL ESCOLAR/ RECIBOS COMEDOR

OS RECIBOS DE XUÑO DE COMEDOR PODEN RECOLLERSE NO EDIFICIO UCEIRA.

OS CHEQUES DE AXUDA DE LIBROS/MATERIAL ESCOLAR RECOLLERÁNSE DO 4 ao 14 DE XULLO DE 2023 en horario de 09:30-13:30h

A listaxe de admitidos/excluídos (fondolibros) pode consultarse no taboleiro da entrada do edificio Uceira (A partir do día 4 de xullo)

O REPARTO DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (FONDOLIBROS) SERÁ EN SETEMBRO.

AS CLASES COMEZARÁN O 11 DE SETEMBRO

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN PARA O CURSO 2023-2024

Publicadas nos taboleiros dos tres edificios as listaxes provisionais de alumnado de nova incorporación admitido para o curso 2023-2024.

As listaxes definitivas serán publicadas o 15 de maio.

Conmemoración do Día da Paz

Conmemoramos o Día Escolar  da  Paz e a Non Violencia a través de varias actuacións musicais. O alumnado de Educación Infantil  realizou unha percusión de ritmos africanos, Si ma ma ka.

Os nenos e nenas de 1°,2° e 3° interpretaron a súa propia versión de "Imagine", de John Lennon e, para rematar, o alumnado de 4°,5° e 6°  formou  a palabra  PAZ.

BOAS FESTAS FAMILIAS!

VÉMONOS O 8 DE XANEIRO!!

CONCURSO CHAPAS

Chapa ganadora