Axudas de libros de texto e material escolar

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

PROCEDEMENTO

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través da aplicación fondolibros

fondolibros

Para a presentación presencial deberá entregar a documentación correspondente no Edificio Uceira.

De luns a venres de 09:00h a14:00h. Pode descargala máis abaixo.

Recorden que deberán manter as normas de distanciamento e seguridade.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

• Anexo I (Pode descargarse abaixo)
  • Anexo II (Pode descargarse abaixo)
  • Copia do libro de familia ou documentación equivalente, onde figure o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.*
  • En caso de separación ou divorcio, deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

* Excepcionalmente, cando NON sexa posible facelo polos medios anteriores, poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

• Certificado ou volante de convivencia. (Non se considera válido o certificado de empadronamento).
  • Informe dos Servicios Sociais ou do órgano equivalente do Concello onde reside a familia.

DOCUMENTACIÓN DESCARGA
Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto.
NOTA INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS
IMPRESO DE SOLICITUDE (anexo I e II)

PRAZOS

Presentación de solicitudes: do 21 de maio ao 22 de xuño.

Publicación da listaxe provisional: 25 de xuño.

Reclamacións:  28 e 29 de xuño.

Publicación da listaxe definitiva: 30 de xuño.

Por protección de datos as listaxes publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio Uceira.

Para máis información na sede Electrónica da Xunta de Galicia: SEDE ELECTRÓNICA