Educación física

XOGOS POPULARES MOVÉNDONOS

O martes 9 de novembro realizamos distintas propostas de xogos populares aos nen@s de infantil e primaria para conmemorar o magosto. Que ben o pasamos nos xogos de equilibrio, cos zancos e pratos chinos!

Tamén disfrutamos xogando á galiña cega, ao pañuelo, birlos e á petanca.

( categories: )

UN SAMAÍN EN MOVEMENTO

O samaín que festexamos este curso 21-22 foi moi movido e terrorífico!

Os rapaces e rapazas gozaron das tarxetas con esqueletos que se ensinaron na clase de educación física, tendo que imitar a acción ou a posición corporal que se amosaba nas  mesmas baixo o ritmo da canción de "tumbas por aquí, tumbas por alá". Que ben traballaron a súa expresión corporal ...!

Tamén fixemos un escape room "A invasión das caveiras" na que debían de superar distintos retos cognitivos e físicos: de lóxica, intuición e ritmo musical respectivamente.

( categories: )

Despedimos o curso

E para dar por finalizado este curso escolar 2020-2021 da mellor maneira posible, estivemos xogando co paracaídas e o balón de Kinball.

Os rapaces/zas disfrutaron moito desta xornada tan lúdica na que tanto nos divertimos!

Por último, quero agradecer a todxs os meus alumnos o bo comportamento e por adaptarvos tan ben a todas as normas covid. Gracias por facer que un ano con circunstancias adversas e difíciles fose un ano fácil.

Moitas gracias, estou enormemente agradecida con vós.