FIN DE CURSO 2022/2023

Mércores 21 de xuño de 2023

Este mércores 21 de xuño celebramos o fin de curso no CEIP As Bizocas. A xornada comezou co desfile de robots ODS, que o alumnado de 6.º de Educación Primaria programou cos MBot. Tamén realizamos fotos de grupo no photocall da entrada.

Posteriormente, foi o turno da graduación do alumnado de 6.º de Educación Primaria na que estivemos acompañados polas familias. Moita sorte na nova etapa!

Logo, os alumnos/as de 3.º, 4.º, 5.º e 6.º de Primaria realizaron unhas coreografías preparadas pola mestra de Educación Física e ao rematar, alumnado, mestres e familias compartimos unha merenda saudable.

A xornada rematou con xogos na praia onde cada grupo tiña que ir completando o seu cadro ODS.

E chegou o momento da despedida... Desde o cole:

Desexámosvos o mellor a todos os nenos/as de 6.º EP que rematades no centro! No CEIP As Bizocas sempre vos recibiremos cos brazos abertos!

Moi bo verán a tod@s!

Vémonos en setembro!

Premede aquí para acceder ao álbum de fotos