TODO VAI SAÍR BEN!!

AS NENAS E OS NENOS DE 4 ANOS FIXERON ESTES PRECIOSOS MURAIS PARA LEMBRARVOS QUE TODO VAI A SAÍR BEN E QUE, EN BREVE, ESTAREMOS TODOS E TODAS DE VOLTA NA ESCOLA!!

O NOSO COLE CONTA CON 7 CAIXAS NIÑO

ESTE CURSO CONTAMOS CON 7 CAIXAS NIÑO NO PATIO:4 DELAS FORON ELABORADAS ARTESANALMENTE POLO PAI DE INÉS, UNHA NENA DE 4 ANOS E OUTRAS 3 FOROS DOADAS E COLOCADAS POLA COMUNIDAD DE MONTES DE A GUARDA.

AQUÍ PODEDES VER COMO DECORAN E AXUDAN A COLOCALAS OS NENOS DE 4 ANOS:

E AQUI OS AXUDANTES SON OS NENOS DE 1º E 2º DE PRIMARIA QUE OBSERVAN COMO O ENCARGADO DA COMUNIDADE DE MONTES AS  COLOCA NAS ÁRBORES QUE SE ATOPAN PEGADAS AO VALADO DO COLE:

1º PESADA DE PILAS (PILABOT)

O LUNS VIRÁN AO COLE A TRAER BIDÓNS PARA A RECOLLIDA DE PILAS E AO MESMO TEMPO LEVARÁN AS QUE XA TEMOS; POR ISO, FIXEMOS A PRIMEIRA RECOLLIDA E PESADA DE PILAS POR AULA! E A VERDADE E QUE TEMOS MOOITAS PILAS, APROXIMADAMENTE UNS 800 KILOS. NORABOA A TODAS E TODOS!!!

AQUI ESTAN OS RESULTADOS E  NON VOS DESANIMEDES!! XA QUE O CONCURSO SEGUE ABERTO ATA FINAIS DE MARZO. AHÍ VOLVEREMOS A FACER O RECONTO FINAL!!! HABERÁ PREMIO PARA A CLASE QUE MÁIS PILAS TRAIA!!

PREPARANDO O DÍA DA PAZ!!

ACHÉGASE O DÍA DA PAZ E INICIAMOS OS PREPARATIVOS PARA CELEBRAR ESTA DATA SABENDO QUE, PARA LOGRAR UN MUNDO MELLOR, ESTE TRABALLO, PENSAMENTO E BOA ACTITUDE NOS DEBE ACOMPAÑAR OS 365 DÍAS DO ANO.

E COMO PAZ E AMOR SON MOITO MÁIS CA PALABRAS E, POR SUPOSTO, ESTÁN MOI RELACIONADAS, AQUÍ VOS DEIXAMOS ESTA FERMOSÍSIMA CANCIÓN DE "O SONORO MAXÍN" QUE NO CEIP ESCULTOR ACUÑA ADAPTARON A LINGUA DE SIGNOS.

UN MARABILLOSO TRABALLO QUE NOS DEIXOU COA BOCA ABERTA...

DISFRUTÁDEA!!!

FESTIVAL DE NADAL 2019!!

AQUÍ ESTÁN OS VÍDEOS CAS ACTUACIÓNS DO FERMOSO FESTIVAL DE NADAL QUE PECHOU O ANO 2019 PARA QUE POIDADES VOLVER A VELAS DE NOVO:

RECOLLIDA DE PILAS NO CENTRO!!

ESTE ANO PARTICIPAMOS NO CONCURSO PILABOT: CONCURSO DE RECOLLIDA DE PILAS E ACUMULADORES ELÉCTRICOS!!

INFANTIL E 1º PRIMARIA

OS NENOS E AS NENAS DE INFANTIL, DE PRIMEIRO DE PRIMARIA XUNTO COS ALUMNOS DA GÁNDARA PASARON UNHA XORNADA LÚDICA E DIVERTIDA EN INDIANA BILL (RAMALLOSA). AQUÍ PODEREDES VER ALGUNHAS DAS FOTOS!!

OS NENOS DE 4 VISITAN AS REDEIRAS E O TRASMALLO!!

HOXE, OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS VISITARON A NAVE DAS REDEIRAS, XA QUE ALÍ TRABALLA A AVOA DE NOA; VIMOS COMO ATABAN E MONTABAN AS REDES, COMO SEPARABAN PARA RECICLAR, ENSINÁRONNOS A ESPADA O PEIXE ESPADA, A DENTADURA DUN TIBURÓN, UNHA CARACOLA.... APRENDEMOS MOITÍSIMAS COUSAS E SOBRE TODO DISFRUTAMOS CAS CORTIZAS, SACANDO O CHUMBO DA CORDA, ETC.

DE CAMIÑO AO PORTO PARAMOS A SAUDAR A NAI DE DANI E A TÍA DE LÚA. E APROVEITAMOS PARA COÑECER DE PRIMEIRA MÁN COMO SE TRABALLA NO TRASMALLO: O RESTAURANTE DOS PAPIS DE IKER QUE NOS INVITARON A MERENDAR!!

SOAMENTE TEÑO PALABRAS DE AGRADECEMENTO PARA  TODA A FAMILIA DE IKER, DE NOA E A TODO O PERSOAL DA NAVE DAS REDEIRAS POLA SÚA COLABORACIÓN NESTA SAÍDA.

AQUÍ VOS DEIXO UN VÍDEO  CAS FOTOS QUE ESPERO QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS VISITAN O INSTITUTO!!

O martes 26 de novembro as nenas e os nenos de 4 anos foron de excursión ao instituto da Guarda xa que nel traballan dúas das nais dos  nosos compañeiros de aula. Foi un día moi especial e diferente, sobre todo para Paco e Inés xa que puideron ver todo o que se fae no instituto das súas mamás: coñecemos como estudan e traballan os alumnos de automoción, tivemos unha pequena clase de química e de xeoloxía e disfrutamos de dous preciosos contos da man de Carmen e de Paula; e, para rematar na biblioteca,  grazas ao profe de Música (Arturo) e a unha alumna do instituto Dafne, poidemos escoitalos ca guitarra e co piano como nos tocaban a canción de "El monstruo de los colores", "Samba Lele" e a Pantera Rosa.

E para rematar unha gran merenda na cafetería: chocolate con biscoito. Un día  moi especial!! grazas a Carmen, a Paula e a todo o profesorado e persoal do instituto, por esa xornada tan especial que nos fixestes pasar!!

O SAMAIN!

O DÍA 30 DE OUTUBRO CELEBRAMOS A DESTA DO SAMAÍN NO COLE, CUNHA ENTRADA MONSTRUOSA CHEA DE SUSTO E UNHA GRAN FESTA QUE DUROU TODA A MAÑÁ. COMO NON PUIDEMOS DACER A ANDAINA MONSTRUOSA DEBIDO A CHOIVA POIS VIMOS PELIS DE MEDO, TOMAMOS MERENDAS MONSTRUOSAS E TIVEMOS SESIÓN DISCOTECA. AQUÍ VOS DEIXO AS DOTIÑOS DALGÚNS GRUPIÑOS: