OS NENOS DE 4 VISITAN AS REDEIRAS E O TRASMALLO!!

HOXE, OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS VISITARON A NAVE DAS REDEIRAS, XA QUE ALÍ TRABALLA A AVOA DE NOA; VIMOS COMO ATABAN E MONTABAN AS REDES, COMO SEPARABAN PARA RECICLAR, ENSINÁRONNOS A ESPADA O PEIXE ESPADA, A DENTADURA DUN TIBURÓN, UNHA CARACOLA.... APRENDEMOS MOITÍSIMAS COUSAS E SOBRE TODO DISFRUTAMOS CAS CORTIZAS, SACANDO O CHUMBO DA CORDA, ETC.

DE CAMIÑO AO PORTO PARAMOS A SAUDAR A NAI DE DANI E A TÍA DE LÚA. E APROVEITAMOS PARA COÑECER DE PRIMEIRA MÁN COMO SE TRABALLA NO TRASMALLO: O RESTAURANTE DOS PAPIS DE IKER QUE NOS INVITARON A MERENDAR!!

SOAMENTE TEÑO PALABRAS DE AGRADECEMENTO PARA  TODA A FAMILIA DE IKER, DE NOA E A TODO O PERSOAL DA NAVE DAS REDEIRAS POLA SÚA COLABORACIÓN NESTA SAÍDA.

AQUÍ VOS DEIXO UN VÍDEO  CAS FOTOS QUE ESPERO QUE VOS GUSTE!!

OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS VISITAN O INSTITUTO!!

O martes 26 de novembro as nenas e os nenos de 4 anos foron de excursión ao instituto da Guarda xa que nel traballan dúas das nais dos  nosos compañeiros de aula. Foi un día moi especial e diferente, sobre todo para Paco e Inés xa que puideron ver todo o que se fae no instituto das súas mamás: coñecemos como estudan e traballan os alumnos de automoción, tivemos unha pequena clase de química e de xeoloxía e disfrutamos de dous preciosos contos da man de Carmen e de Paula; e, para rematar na biblioteca,  grazas ao profe de Música (Arturo) e a unha alumna do instituto Dafne, poidemos escoitalos ca guitarra e co piano como nos tocaban a canción de "El monstruo de los colores", "Samba Lele" e a Pantera Rosa.

E para rematar unha gran merenda na cafetería: chocolate con biscoito. Un día  moi especial!! grazas a Carmen, a Paula e a todo o profesorado e persoal do instituto, por esa xornada tan especial que nos fixestes pasar!!

O SAMAIN!

O DÍA 30 DE OUTUBRO CELEBRAMOS A DESTA DO SAMAÍN NO COLE, CUNHA ENTRADA MONSTRUOSA CHEA DE SUSTO E UNHA GRAN FESTA QUE DUROU TODA A MAÑÁ. COMO NON PUIDEMOS DACER A ANDAINA MONSTRUOSA DEBIDO A CHOIVA POIS VIMOS PELIS DE MEDO, TOMAMOS MERENDAS MONSTRUOSAS E TIVEMOS SESIÓN DISCOTECA. AQUÍ VOS DEIXO AS DOTIÑOS DALGÚNS GRUPIÑOS:

XA CHEGA O SAMAÍN!!

Estimadas familias:

Achegase o Samaín e xa comezamos a preparar a celebración. O tema deste ano será “Noite de mortos”.

Coma outros anos, convidámosvos a  colaborar na decoración do centro achegando as cabazas que preparedes

cos vosos fillos e fillas. Podedes traelas ao colexio o luns 28 dende as 8:15 da mañá.

O día 30 de outubro celebraremos a festa na escola. Por suposto, os alumnos poden vir disfrazados ese día

Entre outras actividades, realizaremos unha “Andaina monstruosa” pola vila da Guarda.

Sairemos da escola ás 10:00 cara a praza de Avelino Vicente, onde faremos unha parada na que poderemos disfrutar

dunha cancións que cantarán os nenos e nenas.

Os alumnos de Primaria seguirán logo cara a Praza do Reló onde volverán cantar e os mais pequenos irán á Alameda.

Ao rematar volveremos ao cole para continuar coa celebración e merendar.

Nesta ocasión correspóndelle aos alumnos de 6º e 1ºA  traer a comida. Recordámoslles ás familias dos nenos e nenas

que teñen algunha alerxia alimentaria que, para maior seguridade, deben traer a súa merenda ese día.

Moitísimas grazas pola colaboración!

Aquí están as cancións que traballaremos no cole:

A SANGRIÑA PARTICIPA NA MARCHA VERDE!!

O PASADO 27 DE SETEMBRO HOUBO UNHA FOLGA MUNDIAL POLO CAMBIO CLIMÁTICO. NA GUARDA OS CENTROS QUE PARTICIPAN EN VOZ NATURA DECIDIRON QUE OS NENOS E AS NENAS DEBERÍAN APOIAR DITA FOLGA, POR ISO PREPARAMOS UNHA MARCHA VERDE DENDE CADA CENTRO CON PANCARTAS FEITAS POR ELES ATA CASTELO DE SANTA CRUZ.

A HORTA DA SANGRIÑA!!!

A HORTA DA SANGRIÑA

UN ANO MÁIS ESTÁ DE VOLTA!

Este ano continuaremos co proxecto “Un patio cheo de vida” que se iniciou o ano pasado. Pouco a pouco o profesorado do centro, coa colaboración do alumnado e das familias, está mudando o mesmo.

A finalidade é lograr que o patio sexa un espazo dinámico, no que se contribúa ao desenvolvemento das competencias clave, dende unha perspectiva lúdica.

Os resultados do ano pasado foron moi positivos!!! Como podedes recordar cultivamos leitugas… Polo que   durante este mes comezaremos a plantar produtos típicos do outono. Xa que estamos cheas e cheos de enerxía e ganas!!!

Pero antes as mestras e mestres tivemos que poñernos mans á obra…

MIRADE COMO ESTABA ANTES...

QUEDA APRAZADA A MARCHA VERDE PARA O VINDEIRO VENRES

O venres 27 de setembro tiñamos todo preparado para a marcha verde: pancartas, camisetas verdes, calzado vello para prantar, landras, terra.. pero comezou a chover e tivemos que pospolo para o próximo venres 4 de outubro!!!

O MONSTRUO DAS CORES (valores 4 anos)

Este curso os nenos e as nenas de 4 anos en valores, traballaron as emocións a través do conto "O monstruo das cores" e concluíron o proxecto con esta fermosa canción.

Esperamos que vos guste!!

A HORTA DA SANGRIÑA

Comezando co proxecto "Un patio cheo de vida" construímos a nosa horta grazas ao concello, a Diputación e a varios mestres que traballamos arreo para pola en funcionamento. Como a horta aínda se rematou ae pouco este curso solo puidemos prantar leitugas pero, temos a case todo o cole ilusionado e participando nesta experiencia.

As fases para a súa elaboración foron moitas: marcamos a parcela, veu a pala a remexar a terra (xa que nunca se traballara nela), botámoslle abono e a remexemos de novo, construcción do valado (concello), marcar os bancais e por fin comezamos a prantar. Agora imos a regar e a ver como cada día van merando as nosas leitugas. E para espantar aos paxaros... Jessi!! a nosa espantallo, cun tutú de cores axúda a que os paxaros non veñan a nosa horta.

E agora na hora do recero moitos nenos e nenas van ata alí e disfrutan deste novo espazo. Aquí vos deixo un vídeo con algunhas das fotos, espero que vos guste!!