LETRAS GALEGAS. FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

Versión para imprimir

O equipo de DINAMIZACIÓN DA LINGUA achega unha escolma de recursos para coñecer e traballar ó autor homenaxeado este ano 2022 nas LETRAS GALEGAS.

Secretaría Xeral de Política Lingüística (SXPL) acaba de abrir un novo espazo dedicado a Florencio Manuel Delgado Gurriarán, o escritor que será homenaxeado o 17 de maio. Alén da súa biografía, tedes á vosa disposición diversos recursos dos equipos de dinamización da lingua galega (EDLG):

Na páxina web do Seminario Galán poderedes atopar actividades interactivas, así como actividades en PDF, carteis da exposición e cuestionario, díptico, marcapáxinas, biografía, escolma de textos, fotos e actividades para infantil en lingua de signos,  video da biografía, canción sobre o poema " Pandeirada", cronoloxía, marcapáxinas...

A ligazón da web do Seminario é a seguinte:

Real Academia Galega xa ten en marcha a nova edición de Primavera das Letras, adicada a Florencio Delgado Gurriarán, protagonista do Día das Letras Galegas 2022. este proxecto dirixido ao público infantil, primaveradasletras.gal, pode descargarse a biografía do autor escrita por Ledicia Costas e ilustrada por Blanca Millán.

Video realizado polo CPR San Pío X, de Ourense, sobre a biografía e obra de de Florencio  Delgado Gurriarán.

Un grupo de nenas e nenos do CEIP Julio Gurriarán (O Barco de Valdeorras) representa a dramatización de "Casoiro" . Este é un dos poemas que o protagonista do Día das Letras Galegas 2022, Florencio Delgado Gurriarán, dedicou ao mundo do viño da súa comarca, Valdeorras, e incluíu en 'Galicia infinda' (1963).

"Aí vén o maio" é un dos poemas que Florencio Delgado Gurriarán, protagonista do Día das Letras Galegas 2022, incluíu no seu primeiro libro, 'Bebedeira' (1934). Neste vídeo seis alumnas e alumnos do CEIP Julio Gurriarán (O Barco de Valdeorras) interpretan a canción composta polo mestre de música do centro, Nacho Hermida, a partir da composición poética do autor.

Canción interpretada por CARLOS GARCÍA CASÁS cun poema de FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN.

A PANDEIRADA: