Mi música en el cole

Este recurso é un blog creado por Marina C. Tristán e está dedicado a aula de música de primaria. Atoparemos todo tipo de recursos e especialmente destacamos os dedicados á linguaxe musical.

Mi música en el cole

Mixere

Mixere é un mezclador de audio con soporte para todo tipo de formatos e especialmente será de gran utilidade para sesións de música en directo.

Mixere permite, dun xeito moi sinxelo, introducir a calquera persoa na mezcla de audio.
O programa ten unha  interfaz básica na que aparece unha táboa con todas as pistas que podemos cargar simultáneamente e permite cargar en cada unha dlas un ficheiro de audio (WAV, MP3, Ogg ou FLAC) para que logo sexa reproducido.
Poderemos aumentar ou reducir o volume, variar a velocidade, xerar moitos efectos diversos, comor un efecto de “crossfading” entre dúas pistas, facer loops (facer que unha pista se repita indefinidamente), entre outros.
Esta ferramenta está en inglés.

Mixere

LOM Contido didáctico:

Glogster

Glogster é unha ferramenta para crear murais educativos.

Esta aplicación da web 2.0  permite crear e compartir na rede os proxectos elaborados polo alumnado.
O alumnado de diferentes centros pode traballar nun proxecto común por medio de esta ferramenta.
O seu manexo e moi sinxelo e unha vez feito o "glog" pódese insertar en calquera outro soporte, como pode ser un blog, wiki ou web.

Ademáis a utilización de Glogster da acceso a incorporar textos ou enlaces a outras web. A grande diferencia con outros programas creadores de carteis é a súa relación co audio e co vídeo, sempre que teñamos micrófono e webcam, respectivamente, poderemos grabar desde glogster.
Por último, ofrece unha grande variedade de estilos de deseño para crear os nosos carteis interactivos e multimedia.
Esta ferramenta está en inglés, e inclúe titoriais e guías de uso.

glogster

Music Theory

Esta páxina web, realizada por Ricci Adams, contén exposicións teóricas, actividades e ferramentas interactivas para traballar distintos apartados de teoría musical.

As exposicións teóricas están divididas en temáticas básicas dentro da teoría musical: ritmo, escalas, intervalos, acordes.
A opción exercicios permite crear os nosos propios exercicios segundo a temática escollida.
Esta páxina está en inglés.

Music Theory

Musikawa

Musikawa é unha web colaborativa dedicada a distintos temas referidos á educación musical. Está creada e mantida por Zoraida Pérez, Joaquín Revuelta e Antonio J. Calvillo pero todos podemos participar.

Este portal está composto de experiencias, titoriais, recursos, noticias e outra información referida as actividades musicais habituais.
Por outra banda, ofrece a posibilidade a todo aquel que quera  colaborar e compartir as súas experiencias e ou recursos coa comunidade educativa.

musikawa

Música Meruelo Weblog

Este blog presenta unha das mellores compilacións de recursos que existen actualmente en España e está creado por María Jesús Camino Rentería

Na páxina atoparemos o traballo das diferentes clases de música na ESO do IES Meruelo, composto por actividades a través de distintos media, titoriais, partituras, teoría musical, musicogramas, mapas conceptuais e todo o necesario para a aula de música.
Este blog recibiu o 2º premio no IV Premio Espiral Edublogs 2010

musica meruelo

Googlefi

Buscador especializado en buscar referencias sobre educación física: descargas, foros, unidades didácticas, oposicións.…