INFORMACIÓN XERAL SOBRE OS CURSOS

REQUISITOS DOS CURSOS NA ESCOLA

É imprescindible ter unha conta de correo electrónico e aceptala como medio de comunicación dixital.

QUÉ CURSOS SE IMPARTEN NA ESCOLA?

Podes ver os cursos que impartimos, os requisitos para facelos, os temas que se imparten, as atribucións e moitas máis cousas na columna dereita da nosa web, na pestaña "Cursos".

Cando pinches ahí, se abre un desplegable. Pincha no curso que te interese e se abrirá unha páxina con toda a información do mesmo.

OS CURSOS SON GRATUITOS?

Sí, os cursos son gratuítos.

Soamente se pagan as taxas de exame dos cursos de Mariñeiro/a pescador/a, Patrón/a costeiro/a polivalente e Patrón/oa Local de Pesca.

CÓMO ME MATRICULO NUN CURSO?

O proceso para matricularse nun curso é o seguinte:

Primeiro, acude á túa oficina de emprego (xa que estes cursos son para xente en situación de desemprego preferentemente) e solicita alí o curso ou cursos que queiras facer.

Se resultas seleccionado/a, uns días antes da data de comezo do curso que solicitaches, tes que recibir un SMS de convocatoria e contestar no prazo que se indique nese SMS.

Se contestas no prazo, recibirás instrucións para cubrir a matrícula e entregar na Escola a documentación que sexa necesaria.

Se non contestas no prazo, se convocará á seguinte persoa da lista de solicitantes do curso.

QUÉ PASA SE NON CONTESTO NO PRAZO?

Se non contestas no prazo se entende que non che interesa e que rexeitas o curso.

Se tes tres rexeitamentos nun ano, non se te volverá a convocar nese ano.

E SE ME INTERESA O CURSO PERO NON PODO FACELO PORQUE ESTOU ESTUDANDO OU CONSEGUÍN TRABALLO?

Se ese é o motivo polo que non contestas, entón ponte en contacto con nós por teléfono ou correo electrónico e comunícanos que non podes facer o curso aportando algún documento que xustifique esa situación.

SE ESTOU TRABALLANDO PODO INSCRIBIRME NALGÚN CURSO?

Si, podes inscribirte neste enlace da nosa web "Inscripción - xente en activo".

Alí cubre o formulario cos teus datos e dalle a "enviar".

Entrarás nunha listaxe de xente en activo dispoñible por se o curso non se cubre con solicitantes inscritos na oficina de emprego (que sempre teñen prioridade).

CONVOCÁRONME COMO SUPLENTE, QUÉ SIGNIFICA?

Se te convocan como suplente, tes que presentarte igualmente o primeiro día do curso.

Se non falta ningunha persoa titular, os/as suplentes que acudan o primeiro día se converten en titulares do seguinte curso da mesma especialidade que se convoque.

Se falta algún titular, os/as suplentes entran na orde establecida por chamamento.

Se eres suplente e non te presentas o primeiro día do curso, perdes a opción de ser titular no seguinte curso.

Se eres suplente convocado/a pola listaxe de xente en activo, non te convertes en titular para o seguinte curso porque segue tendo preferencia a xente en situación de desemprego que se inscriba para ese curso.

O CURSO DE FORMACIÓN SANITARIA SÉRVEME PARA TODOS OS ÁMBITOS DA SANIDADE?

Non, o curso de Formación Sanitaria Específica só serve para o ámbito marítimo-pesqueiro.

HAI ALGÚN TIPO DE AXUDA ECONÓMICA PARA FACER OS CURSOS?

Sí, e tes toda a información sobre as axudas neste enlace da nosa web "Axudas para os cursos".

SE PODE FALTAR AOS CURSOS?

Os cursos son presenciais e só se pode faltar un 10% das horas totais dos módulos teóricos do curso, é dicir, se o curso dura 70 horas, soamente se poden faltar 7 horas nos módulos teóricos XUSTIFICADAS DOCUMENTALMENTE.

Nos días de prácticas NON SE PODE FALTAR.