Extraescolares

Cros XOGADE-Intercomarcal

O estadio Julio Mato Matito de Noia acolleu o cros intercomarcal de Xogade, no que participaron mais de 700 alumnas e alumnos. O noso centro participou nas probas femininas e masculinas tanto nas categorías infantil como na cadete.

As corredoras infantís acadaron o primeiro posto na proba por equipos o que lle posibilitará asistir ao campionato provincial destes xogos escolares.

O equipo cadete feminino tamén repetiu victoria clasificando deste xeito para a próxima proba.

Tamén temos que destacar a clasificación para estas finais na categoría individual dos atletas cadetes José Manuel Arufe e Pablo Villar Ces.

Noraboa a todas e todos pola vosa participación.

Foi unha mañá de deporte e bo ambiente, aproveitamos para felicitar e agradecer a tódalas personas encargadas da organización polo seu traballo e esforzo.

ver clasificacións completas

ver novas na prensa