Programa de actos

FOTOS XANTAR 50 ANIVERSARIO

Fotos do xantar 50 aniversario do IES Vilar Ponte de Viveiro

Tedes máis fotos no enlace

LOGO 50 ANOS

O polifacético artista David Catá (Viveiro,1988) é o artífice do logotipo co que o IES Vilar Ponte de Viveiro está a piques de empezar a celebrar o seu quincuaxésimo aniversario, como destaca a súa directora, Beatriz González-Moro, que é profesora de Lingua e Literatura Galega no centro desde hai unha década.

"O logo de David Catá, co que contactamos porque ademais dun gran artista é antigo alumno, resume á perfección o espírito do Vilar Ponte: 50 anos de ensino e formación", subliña.

Enlace La voz de Galicia

INSCRICIÓN XANTAR CONMEMORATIVO 50 ANOS

O "XANTAR CONMEMORATIVO" está aberto a participación de todas aquelas persoas que teñen ou tiveron unha relación especial co centro, como docentes, alumnos ou persoal e desexen disfrutar dunha xornada especial de reencontros e confraternidade.

Enlace para cubrir un formulario de inscrición no xantar conmemorativo.

INSTRUCIÓNS FORMULARIO:

1. Clica aquí
  2. Abrirase un formulario web para cubrir
  3. Os campos con asteriscos son obrigatorios
  4. Despois de cubrir os datos dar a enviar.

Este formulario é unha reserva de praza. NUNCA implica o pagamento do xantar.

O pagamento deberá facerse no número de conta: ES44-2080-0150-7030-4000-3560 e enviar a ies.vilar.ponte@edu.xunta.es  ou nas oficinas do centro o resgardo do pagamento coa indicación do nome e apelidos.

INAUGURACIÓN 50 ANOS IES VILAR PONTE

50 ANIVERSARIO IES VILAR PONTE

Noticia do centro publicada na Voz de Galicia

Enlace

XANTAR CONMEMORATIVO 50 ANOS

50 ANIVERSARIO IES VILAR PONTE

Noticia publicada na Voz de Galicia

Enlace

EXPOSICIÓN COLECTIVA "50 ANOS DO VILAR"

Este curso 2017-18 o IES Vilar Ponte celebra os seus primeiros 50 anos de vida.

Con motivo desta celebración, a comunidade educativa está organizando unha exposición colectiva na que nos gustaría que todos vosoutros, alumnos, persoal docente e non docente de hoxe e de onte participásedes achegándonos algunha lembranza.

Calquera obxecto que vos lembre os anos de instituto, fotos de excursións, de grupos, recortes de prensa, boletíns de notas... calquera cousa.

Debedes indicar o voso nome e ano no que estivestes no centro para organizala por anos (e logo poder devolvelos)

Se queredes participar, o correo electrónico do centro é:  ies.vilar.ponte@edu.xunta.es.

Tamén nos podes seguir en twiter: @vilarponte

O NOSO LOGO

Presentámosvos o logo deseñado por David Catá co gallo dos 50 anos do IES Vilar Ponte.

O NOSO LOGO