MATRÍCULA CURSO 2023/2024

As datas de matrícula para o curso 2023/2024 son as seguintes:

DÍA

CURSO
    29 DE XUÑO  2º BACH.
    30 DE XUÑO
1º BACH.
    3 DE XULLO
4º ESO
    4 DE XULLO
 3º ESO
    5 DE XULLO
 2º ESO
    6 DE XULLO
 1º ESO

HORARIO: DE 10 A 14 HORAS

A PARTIR DE 3º DE ESO É NECESARIO PAGAR O SEGURO ESCOLAR

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2023-2024

Segundo a orde de 21 de Outubro de 2022 pola que se desenvolve o decreto 13/2022 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos, establécese o seguinte CALENDARIO para dito proces:

- Reserva de praza no centro adscrito (a presentar no CEIP correspondente): do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro.

- Publicación da listaxe de alumnado con posto reservado: 22 de febreiro.

- Presentación da solicitude de admisión de alumnado que cambie de centro: do 1 ao 20 de marzo.

- Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 25 de abril.

- Reclamación ás listaxes provisionais: 5 días hábiles a partir do día da publicación.

- Publicación das listaxes definitivas: 15 de maio.

As solicitudes de admisión poden presentarse no propio centro ou a través da aplicación admisionalumnado.

Prazas vacantes para o curso 2023/2024

Documentación a presentar:

- Impreso de admisión

- Copia do DNI do alumno para o que se solicita praza.

- Copia do libro de familia.

- Certificado de convivencia.

- Certificado de matrícula do curso actual 2022-2023.

- Certificado de notas de 3ºESO se é a primeira solicitude de admisión para 1º de Bacharelato.

- En caso de separación dos pais, a solicitude deberá vir asinada polos dous proxenitores e acompañar copia da sentenza de separación ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.