PREMIO EXTRAORDINARIO ESO 2018

A nosa antiga alumna Paula García Corral conseguiu ser un dos 20 mellores expedientes da ESO de toda Galicia durante o curso 2017/18.

Fonte: La voz de Galicia. Pepa Losada

Enlace

Premio D3MOBILE.ES METROLOGY WORLD LEAGUE 2017

Parabéns!!

Un novo premio para os nosos alumnos

D3MOBILE.ES METROLOGY WORLD LEAGUE 2017 EQUIPO CAMPEÓN DE LA PROVINCIA DE LUGO  D3MOBILE – DIPUTACIÓN DE LUGO
O equipo SPORTS 3D do IES VILAR PONTE de VIVEIRO (LUGO, ESPAÑA), formado polos alumnos VLADÍMIR SHMIDT, PABLO LÓPEZ RÍO, ADRIÁN CARBALLIDO LAMAS e DAVID CARBALLIDO LAMAS, coordinados pola profesora Dña. ANA BELÉN LAMAS LOMBAO.
MODELO 3D: https://skfb.ly/6rO8U

Máis información na páxina web da Universidade de Santiago

Premio "Entendendo as nubes"

Viveiro a vista de paxaro

A nosa alumna Teresa Yin Martínez Sarmentero gañou o 1º Premio na categoría de secundaria do concurso convocado pola Consellería de Medio Ambiente.

Parabens!

PREMIO QUÉ ES UN REY PARA TI

NORABOA! O noso alumno Daniel Bermúdez de 3º ESO gañou o 1º premio do concurso "Qué es un rey para ti?"

Estivo na pazo da Zarzuela acompañado da nosa profesora Pilar Martín (Mapi)

PREMIO CONCURSO DE DEBUXO BEGONTE 2016

O primeiro premio foi para Mateo San Isidro, mentres que dous segundos galardóns recaeron en María Vázquez e Elena Rei . Os traballos foron coordinados polo profesor Paco Janeiro, de Relixión Católica. Janeiro e a directora do IES acudiron á entrega de premios.

Enlace á Voz de Galicia

PREMIOS CONCURSO COCACOLA

Felicidades ás nosas alumnas Paula García Corral e a Claudia Casal Fuertes polos seus premios na fase autonómica

Noraboa!!