Libros de texto

LIBROS DE TEXTO 2023/2024

As listaxes de libros de texto para o curso 2023/2024 están nos arquivos adxuntos.

3º ESO PDC

4º ESO PDC

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

LISTAXES DEFINITIVAS DE FONDOLIBROS E VALES DE MATERIAL CURSO 2022/2023

No taboleiro interior do Edificio Vilar Ponte I atópanse publicadas as listaxes definitivas dos beneficiarios do fondo de libros e os vales para a adquisición de material escolar.

Os vales de material poden pasar a recollerse do 26 ao 29 de xullo en horario de 10 a 13.

Poden consultarse tamén os libros asignados a cada alumno/a, estes repartiranse ao comezo das clases.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO LIBROS E VALES DE MATERIAL Curso 2022-2023

No taboleiro interior do edificio Vilar Ponte I atópanse publicadas as listaxes provisionais dos beneficiarios do fondo de libros e os vales para a adquisición de material escolar.

O listado definitivo publicarase o día 22 de xullo.

NOTA: As solicitudes de préstamo de libros e do vale para material son independentes. Pode ter concedido o préstamo dos libros e non o vale de material. Comprobe o estado da solicitude dos dous apartados.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-2023

LISTAXES DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

3º ESO PDC

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

CONVOCATORIA DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTOS E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

No DOG do 18 de maio publiouse a orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado de educación primaria e secundaria obrigatoria.

Enlace a aplicación FondoLibros

Anexo I e Anexo II

Prazo de presentación de solicitudes: do 19 de maio ao 22 de xuño.

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS E VALES DE MATERIAL

Listaxes Provisionais Fondo Libros

Publicación no taboleiro de información do IES Vilar Ponte a información relativa ás listas de admitidos e excluídos das solicitudes de libros de texto.