Premios no II Concurso de drons na aula

O pasado xoves 10 de novembro o alumnado de 3º de Educación Dixital e de 4º da ESO de Tecnoloxía do IES Gonzalo Torrente Ballester de Pontevedra participou no XIII Edición do Obradoiro e concurso galego de Robótica e drons titulado “A maxia da Robótica e dos drons” organizado por Igaciencia coa colaboración do Concello da Coruña.
Neste concurso participaron máis de 800 alumnos galegos da ESO, Bacharelato e FP cuio obxetivo é formar ao alumnado no eido da Robótica e a programación.
Os gañadores do “II Concurso de drons na aula” na categoría de 4º da ESO, Bacharelato e Formación Profesional foron Ángel Rey Cores, María Argibay Pastoriza e Pablo Álvarez Méndez, alumnos de 4º da ESO do noso centro, acompañados pola profesora Elena Vázquez.
A entrega de premios tivo lugar o venres 11 de novembro ás 17,30 no Centro Sociocultural Ágora na Coruña polo responsable de Igaciencia e polo Conselleiro de Educación, Memoria histórica, Innovación, Industria e e Emprego Jesús Celemín quen destacou o enxeño e imaxinación do alumnado participante.