Premios no programa "Ben veñas, maio"

Como todos os anos a Concellería de Normalización Lingüística, en colaboración cos equipos de dinamización da lingua galega dos institutos pontevedreses, convocou unha nova edición do programa "Ben veñas, maio", dirixido ós estudantes de secundaria. Varios alumnos do noso centro participaron nos distintos certames, nos cales obtiveron unha boa cantidade de premios. Aquí tedes os seus nomes:

.- XXII Certame de narración curta:
  • Categoría A (ata 14 anos inclusive):
    • 1º premio: Elia Pedrosa Vidal (3º B de ESO)
    • 2º premio: Lucía González Arias (3º A de ESO)
  • Categoría B (a partir de 15 anos):
    • 1º premio: Julien Fabrice Courcier Cortegoso (1º A de Bacharelato)
    • 2º premio: Iria Tarrío Pazos (1º A de Bacharelato)

.- XIV Certame de poesía:

• Categoría A (ata 14 anos inclusive):
    • 2º premio: Juan José Roca Ares (3º B de ESO)
  • Categoría B (a partir de 15 anos):
    • 1º premio: Iria Tarrío Pazos (1º A de Bacharelato)

.- XVI Certame musical: o primeiro premio neste certame foi obtido polo grupo Venomous pink, integrado polos alumnos Carlos Varela Hernani, Noemia Veiga Gonçalves e Laura Bravo Reguera, todos eles de 4º da ESO.

.- XIX Semana teatral: dous grupos de teatro do noso instituto recibiron un diploma conmemorativo pola súa participación nesta mostra teatral:

• Os alumnos de 1º C de ESO, dirixidos pola súa titora Sara Valenzuela Viz, representaron a obra "O Entroido", unha adaptación dun texto de Manuel Lourenzo, docente tamén do noso centro.
  • O grupo "Os autorizados", integrado por alumnos de diferentes cursos e dirixido polo alumno de 1º A de Bacharelato Julien Fabrice Courcier Cortegoso, representou a obra "Comedia bífida", de Manuel Núñez Singala. "Os autorizados" son: Adrián López, Alexandre Balea, Celia Martínez, Cristina Rodríguez, Daniel Veiga, Esteban Carballude, Joaquín Méndez, Lucía González, Nara Mahou, Noemia Veiga e Julien F. Courcier (director do grupo).
Dende o equipo directivo e o Equipo de Dinamización da Lingua do instituto queremos transmitirlles os nosos parabéns a todos os alumnos premiados, así como ás súas familias.