Club de debate

O vindeiro sábado 22 de febreiro un grupo de dez alumnos de 4º de ESO do noso instituto vai participar no club de debate promovido polo Concello de Pontevedra. Nesta ocasión terán que competir con estudantes doutros centros da cidade e a comarca, como o Valle Inclán, A Xunqueira I, o Luís Seoane e o de Ponte Caldelas. Os debates centraranse no tema "Ence-Elnosa ten que saír da ría" e terán lugar no Pazo da Cultura.  Os nosos alumnos concentraranse alí ás 9.00 h, aínda que os seus debates non comezaran ata 12.50 (debate co IES A Xunqueira I) e as 17.20 (debate co IES Valle Inclán B) horas respectivamente (50 minutos de duración). No caso de que se clasifiquen para a final o debate que determinará o equipo gañador será ás 18.50 horas. Dende o equipo directivo animamos a todos os membros da nosa comunidade educativa a que vaian apoiar e respaldar os nosos alumnos. Ánimo rapaces.