Probas de clasificación, certificación e promoción.ESCOLA OFICIAL DE IDIOMAS DE PONTEVEDRA

Probas de certificación 2013

PROBAS DE CERTIFICACIÓN

Quen pode presentarse

Todas as persoas que quixeren, incluído o profesorado asistente aos cursos de actualización lingüística e comunicativa (CALC) no ano lectivo 2012-13;  non pode presentarse pola modalidade libre o alumnado xa matriculado no mesmo curso e nivel na modalidade oficial.

Non é preciso ter aprobado o exame de certificación dun nivel inferior para poder matricularse e presentarse a un superior.

Organización das probas

Estas probas de certificación son comúns para todas as modalidades e réximes de ensinanza en cada EOI e permiten o acceso directo ás ensinanzas do nivel inmediatamente superior.

• O calendario de xuño (convocatoria ordinaria) e setembro (convocatoria extraordinaria) para as probas escritas (comprensión escrita, comprensión oral, expresión escrita) é único para todas as EOI de Galicia.
  • O calendario para as probas de expresión oral é fixado por cada Escola, podendo ter lugar antes ou despois das probas escritas. O calendario definitivo das probas orais e as diferentes convocatorias por linguas será publicado, alén de nos taboleiros da Escola, nesta categoría desta mesma páxina web.

Por último, recomendamos ao alumnado candidato consultar os modelos de exames de anos anteriores.

Francés - nivel básico 3 de xuño.16:00 h
Francés - nivel intermedio 7 de xuño.16:00 h
Francés - nivel avanzado 18 de xuño16:00 h
Inglés - nivel básico 17 de xuño.16:00 h
Inglés - nivel intermedio 10 de xuño16:00 h.
Inglés - nivel avanzado 4 de xuño.16:00 h
Inglés - nivel C1 20 de xuño.10:00 h
As probas de expresión e interacción oralserán fixadas por cada EOI. Estas datas deberán facerse
públicas por cada EOI cando menos cunha semana de antelacióncon respecto á de realización da
proba.Poderán realizarse antes ou despois das probas escritas.
Nas datas das probas de acceso á universidade (12, 13 e 14 de xuño) só se inclúe aparte escrita de
español para estranxeiros, e, na medida do posible, as escolas nonfixarán probas orais das restantes
linguas nestas datas.