blogue deenrique.hegea

TROCA DE LIBROS

O domingo 28 de xuño relizarase a actividade da TROCA DE LIBROS, Feira do libro usado, adiada polo Estado Alarma. Levade os vales e disfrutade do evento.

ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DOS DEPARTAMENTOS DIDÁCTICOS PARA O 3º TRIMESTRE DO CURSO 2019-2020

En cumprimento das instrucións da Consellería de Educación damos publicación nesta páxina (ademais de nas respectivas páxinas da AULA VIRTUAL) as adaptacións da programación didática, motivadas pola crise do COVID19, pra o terceiro trimestre.

nota informativa sobre Estado de Alarma

NOTA INFORMATIVA

A consecuencia do ESTADO DE ALARMA decretado polo goberno de España (Real Decreto 463/2020 de 14 de marzo) o CENTRO PERMANECERÁ PECHADO a todos os efectos até o día 29 de marzo.

Porén os profesores do centro manterán a comunicación cos alumnos a través dos diversos sistemas informáticos dos que se dispón (abalar, aula virtual, correo electrónico e, nos casos en que xa existise comunicación previa, polos medios que se estiveran utilizando).

Para informacións doutra índole, de carácter urxente, poderán chamar por teléfono, entre as 10 e as 13 horas, ao número 886159156, por email ao correo ies.torrente.ballester@edu.xunta.gal ou a través da páxina web do centro.

Calendario admisión curso 2020-21

CALENDARIO DE ADMISIÓN para o próximo curso 2020-21

Publicación de vacantes escolares

Antes do 1 de marzo