CALENDARIO DE MATRÍCULA DE SETEMBRO. CURSO 2018-19

CALENDARIO DE MATRÍCULA DE SETEMBRO

CURSO 2018-19

Alumnado de fÓra do centro:

DO LUNS 3 DE SETEMBRO ATA O VENRES 7 DE SETEMBRO

HORARIO DE MATRÍCULA: 9,15-14,00

Alumnos do centro de 1º, 2º 3º de ESO:

LUNS 10 DE SETEMBRO

HORARIO DE MATRÍCULA: 9,15-14,00

Alumnos do centro de 4º de ESO, 1º e 2º de Bach.:

VENRES 7 DE SETEMBRO

HORARIO DE MATRÍCULA: 9,15-14,00

·       Prazos do proceso de admisión a Ciclos Formativos de Formación Profesional Básica:

Período Ordinario de Admisión

Presentación de solicitudes

Desde o día 3 ata as 13:00 horas do día 11 de setembro

Listaxe de alumnos admitidos e non admitidos

Reclamación á listaxe

13 e 14 de setembro

Matriculación

Dende o día 13 ata o día 20 de setembro

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

Estes son os libros de texto por niveis para o curso 2018-2019 no IES Terra de Trasancos:

1º ESO

2º ESO

3º ESO

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Ciclo Formativo de Grao Medio "Xestión Administrativa":

e cursos.

Ciclo Formativo de Grao Superior "Administración e Finanzas":

e cursos.

abalarMóbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Para máis información, fai click aquí. Esta aplicación oficial pode atoparse e descargarse no Play Store do seu móbil.

Calendario de exames de setembro 2018

1º ESO 2º ESO 2º PMAR 3º ESO
4º ESO 1 BAC 2 BAC 3 ESO PMAR
1º ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA

En caso de coincidencia  en día e hora entre dous exames do mesmo ou distinto curso lee a seguinte advertencia IMPORTANTE

STEMWEEK 2018

A Xunta de Galicia ven de convocar o STEMWEEK 2018, unha actividade formativa en Lingua Inglesa dirixida a alumnos de 3º e 4º de ESO (curso 2017-18), que ten como fondo unha temática científico matemática. As condicións de concesión da axuda correspondente e características que teñen que reunir os candidatos están resumidas no seguinte ENLACE e se desexa o acceso á disposición completa no DOG pique AQUÍ

ANIMÁDEVOS

Cambios na oferta educativa

A Subdirección Xeral de Formación Profesional acaba de facer modificacións nos ciclos de Formación Profesional Básica que se imparten no IES Terra de Trasancos.

Solicitouse incorporar FPB de Servizos Comerciais á oferta habitual, pero a SXFP decidiu substituir Servizos Administrativos da Familia Profesional de Administración polo novo ciclo solicitado.

Picando no enlace de oferta educativa pode accederse ao programa deste novo ciclo.

RESULTADOS DE SELECTIVIDADE

Hoxe se deron a coñecer os resultados definitivos das probas de acceso á universidade da convocatoria de xuño de 2018 (ABAU).

Un curso máis temos que felicitar aos alumnos de Trasancos por uns magníficos resultados. 100% de aprobados e a terceira mellor nota media das probas xerais entre os centros de Galiza que imparten bacharelato.

Parabéns a todos, ás vosas familias e aos vosos profesores.

Concurso Ignacio López Bueno: Premiados

Proclamación de Gañadores da XI Edición:

Gañador: Hugo Díaz Díaz de 3º ESO-B IES Terra de Trasancos

Mencións especiais do xurado aos traballos presentados por: David Mourón, Kira Guerra e Sofía García de 3º ESO-B IES Terra de Trasancos

e por: Andrea Pousa, Paula Rodríguez e Paula Ortiz de 3º ESO-B IES Terra de Trasancos

Concurso Ignacio López Bueno 2018

Convócase a edición de 2018 do Concurso Ignacio López Bueno. Picando neste enlace se accede ao cartel anunciador e aquí hai un acceso ás bases do concurso.

Resultado de imagen de presentaciones power point

CORO SOLIDARIUM A NEERPELT

Lembrade que o día 23 de marzo,ás 20,30 no Pazo da Cultura de Narón, teremos a Gala Solidaria para recaudar fondos para a nosa viaxe a Neerpelt, contamos coa presenza de todos!!!Xuntos o conseguiremos!!

Haberá moitas actuacións de calidade presentadas polo noso inigualable Dani Ríos e moitas sorpresas...agardámosvos!!!!