PLAN DE TRABALLO 30 MARZO-3 ABRIL 2020- CICLOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR

Este é o Plan de Traballo nos distintos grupos do CICLO MEDIO E SUPERIOR para este período de cuarentena dende mañá, luns 30 de marzo, ata o venres día 3 de abril.

PLAN DE TRABALLO 30 MARZO-3 ABRIL 2020- FP BÁSICA

Este é o plan de traballo nos distintos grupos do FP BÁSICA para o período de cuarentena dende mañá, luns día 30 de marzo ata o venres día 3 de abril.

1º FPB Electricidade e Electrónica

2º FPB Electricidade e Electrónica

1º FPB Servizos Comerciais

2º FPB Servizos Comerciais

PLAN DE TRABALLO 30 MARZO-3 ABRIL 2020- BACHARELATO

Este é o plan de traballo nos distintos grupos do BACHARELATO para o período de cuarentena dende mañá, luns día 30 de marzo ata o venres día 3 de abril.

1º Bacharelato A- Ciencias

1º Bacharelato B- Humanidades e Ciencias Sociais

2º Bacharelato A

PLAN DE TRABALLO 30 MARZO-3 ABRIL 2020- ESO

Este é o plan de traballo nos distintos grupos da ESO para o período de cuarentena dende mañá, luns día 30 de marzo ata o venres día 3 de abril.

1º ESO A

1º ESO B

2º ESO A

2º ESO B

2º PMAR

3º ESO A

3º ESO B

3º PMAR

4º ESO A

4º ESO B

4º ESO C

INFORMACIÓN APLICACIÓNS DE UTILIDADE PARA AS FAMILIAS

Adxunto unhas aplicacións que lles poden ser de utilidade. Lembren que o profesorado estamos colgando prácticamente  todo na AULA VIRTUAL (pinchen no enlace de AULA VIRTUAL PARA VER AS INSTRUCCIÓNS DE NOVO os que teñan dúbidas)

OUTRAS APLICACIÓNS INTERESANTES(PINCHEN EN CADA UNHA PARA ENTRAR)

I LOVE PDF: Esta aplicación permitiralles pasar documentos de PDF a WORD

CANVA: Permite facer presentacións, insertar vídeos, diseñar pósters, e desenvolver a creatividade. Require rexistro.

EDUCAPLAY: Con un montón de recursos educativos  divertidos clasificados por cursos y materias.

Agardamos lles sexan útiles para pasar estes días de confinamento. Moito ánimo!

INFORMACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO. AMPLIACIÓN PRAZO.

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

Métodos de presentación PARA FAMILIAS NO PUNTO 1: preme aquí

Documentación para presentar: preme aquí

Impresos: solicitude anexo II e anexo II bis: preme aquí

ACCESO Ó PROCEDEMENTO (SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA)

PLAN DE TRABALLO DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN- 16-MARZO- 3 ABRIL 2020

- Haberá na aula virtual unha carpeta para cada curso/ensinanza na que se proporcionarán materiais relacionados con temas transversais e orientación académico profesional.

- Proporcionarase ao alumnado con ACI materiais específicos sobre as materias adaptadas por correo electrónico ou correo postal (hai un caso no que non contamos con medio electrónico de contacto).

- Podedes atopar actividades para mellorar as competencias emocionais: mindfulness e diario emocional.

- Para calquer consulta deben dirixirse ao correo: orientaciontrasancos@gmail.com

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- CICLOS MEDIO E SUPERIOR

Este é o Plan de Traballo nos distintos grupos do CICLO MEDIO E SUPERIOR para este período de cuarentena dende hoxe, luns 16 de marzo, ata o domingo día 29 de marzo.

1º CM Xestión Administrativa

2º CM Xestión Administrativa

1º CS Administración e Finanzas

2º CS Administración e Finanzas

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- FP BÁSICA

Este é o plan de traballo nos distintos grupos do FP BÁSICA para o período de cuarentena dende hoxe, luns día 16 de marzo ata o domingo día 29 de marzo.

1º FPB Electricidade e Electrónica

2º FPB Electricidade e Electrónica

1º FPB Servizos Comerciais

2º FPB Servizos Comerciais

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- BACHARELATO

Este é o plan de traballo nos distintos grupos do BACHARELATO para o período de cuarentena dende hoxe, luns día 16 de marzo ata o domingo día 29 de marzo.

1º Bacharelato A- Ciencias

1º Bacharelato B- Humanidades e Ciencias Sociais