WebTrasancos

CALENDARIO DE AVALIACIÓNS, HORAS DE ATENCIÓN DE TITORÍAS E HORAS DE ATENCIÓN A PAIS

Prezadas familias, deixamos varios enlaces cos calendarios das avaliacións e dos horarios de titoría de pais, e atención a pais que temos todo o profesorado.

Respecto ao calendario de avaliacións, o da última avaliación aínda é provisional, porque estamos agardando instruccións da Inspección Educativa sobre a avaliación final ordinaria e extraordinaria, así como información da CIUG relativa ao calendario de 2ºBacharelato que aínda non chegaron, pero vale para que se fagan unha idea.

Manterémolos informados en canto saibamos algo.

CALENDARIO DE AVALIACIÓNS(PINCHA NO ENLACE)

HORARIO DE TITORÍA DE PAIS

HORARIO DO PROFESORADO DE ATENCIÓN A PAIS  

 

 

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/2022

Importante familias.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

 

Toda a información aquí

 


 

 

 

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS.ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN. 2021/22

O día 10 de maio precederemos a publicar no taboleiro do centro, a listaxe definitiva do alumnado de nova incorporación ao centro que resultou admitido para o curso 2021/22.

Sobre finais de maio publicaremos datas de matrícula e días de recollida de sobres de matrícula. Permanezan atentos a esta páxina web. 

Un saúdo

 

A dirección

AVISOS DO CENTRO E PUBLICACIÓN DE NOTAS 2º TRIMESTRE

 

Queridas familias e alumnado maior de idade:

Para evitar riscos na curva para os rapaces que chegan ao Bica e Arrinca ou que veñen andando, a partir de mañá, poderán cruzar o paso de cebra e entrar pola verxa vermella do aparcamiento de profesores.

Está solicitada unha acera ao Concello pero levará o seu tempo porque teñen aínda que enviarnos o proxecto para poder solicitala á Xunta.

As notas da 2ª avaliación publicaranse o venres día 26 de marzo PARA TODOS OS CURSOS, ás

11:00 h, no Espazo Abalar. Se algunha nai/ pai/titor legal ten dificultades para acceder á información, poderá solicitar o boletín por correo electrónico ao enderezo do centro:

 ies.terra.trasancos@edu.xunta.es antes do día 24 de marzo ás 16:00 h.

Agardamos que pasedes unhas moi felices vacacións, cuidade a saúde para poder rematar  o curso en condicións.

Unha aperta!

A dirección

 

PRAZO ADMISIÓN PARA NOVO ALUMNADO DE CENTROS NON ADSCRITOS

O prazo de admisión vai do: 1-22 de marzo

Instruccións:

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

  1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:
    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrara seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.

     Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica

  2. Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para elo deberá premer na icona verde que se atopa arriba a dereita . Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que ten que indicar os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá firmar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de firma remate correctamente.

    IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia o anexo II bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, ultima páxina da solicitude que pode visualiar e descargar nesta aplicación).

    Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.

     

  3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro
    Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

CONCURSO DE PRESENTACIÓNS INFORMÁTICAS IGNACIO LÓPEZ

Como é habitual no noso centro imos celebrar o Concurso de Presentacións informátcias e audiovisuais Ignacio López Bueno. 

Aquí tedes as bases para que vos animedes a participar!!

BASES DO CONCURSO

ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022

Entre o días 11 de xaneiro e 8 de febreiro (incluidos) está aberto o procedemento de reserva de praza para o curso 2021-2022 para alumnado que curse 6º de Primaria no CEIP A Gándara de Narón, e que vaia vir facer 1º de ESO no noso centro, e para alumnado dos outros centros adscritos: CPR Jorge Juan e CPR Santiago Apostol, para vir estudar 1º de Bacharelato.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (como en cursos anteriores) co impreso que adxuntamos nesteENLACE e presentalo no centro educativo de orixe, ou, poden facer a solicitude a través da aplicación admisionalumnado no menú:
 
 Solicitudes – Reserva – Crear
 
Para facelo pola SEDE ELECTRÓNICA, se precisará de Chave365 ou certificado dixital.
 
Prazo de solicitudes: Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro
 
 

O resto do alumnado que queira matricularse no noso centro e que non cursen estudos nun centro adscrito, terán aberto entre os días 1 e 22 de marzo o procedemento de Solicitude de Admisión. Dentro dese prazo deberán facer entrega na Secretaría do Instituto o Anexo II (impreso de Solicitude de Admisión que pode atoparse no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web) ou ben facelo a través da aplicación admisionalumnado.

SESIÓNS INFORMATIVAS PRESENCIAIS.  21 DE XANEIRO.

DURACIÓN 45 MINUTOS. SÓ SE ADMITIRÁ UN RESPONSABLE POR ALUMNO.

21 de xaneiro ás 16,00:Familias do alumnado de 6º A DE PRIMARIA do Colexio da Gándara.

21 de xaneiro ás 17,00: Familias do alumnado de 6º B DE PRIMARIA do Colexio da Gándara

21 de xaneiro ás 18,00: Famiias do alumnado de primaria que non esté adscrito ao centro pero que queira solicitar praza no noso centro.

21 de xaneiro ás 19,00: Familias do alumnado de Bacharelato de nova incorporción, que veña de centros adscritos ou non adscritos.

 IMPORTANTE: O ALUMNADO QUE ESTÁ CURSANDO ESTUDOS NO NOSO CENTRO NON TEN QUE FACER NINGÚN TIPO DE SOLICITUDE DE PRAZA

INFORMACIÓN PARA O DÍA 22 DE DECEMBRO

Queridas familias:

Achegámonos á recta final do trimestre, polo que queremos informarlles dalgúns aspectos importantes a ter en conta para o día 22 de decembro.

As notas enviaranse por Abalar, a partir das 11,00 da mañá, iso non quere dicir que vaia ser xusto ás 11,00, pode ser algo máis tarde, polo que deben ter paciencia, non entren en pánico, non pasa nada, non van quedar sen notas, as notas estarán aí en Abalar, só terán que ter paciencia ata que consigan entrar no caso de colapso da rede, cousa que pode suceder.

Se algunha familia ten algunha dificultade, ben porque non ten ordenador ou móbil dispoñible para ese día, ben por algún motivo suficientemente importante ou grave, deberán enviar un mail ao correo do centro dende hoxe ata o día día 21 ás 12,00, informando da problemática que lles imposibilitaría recibilas por Abalar, e veremos a forma de facilitarllas, pero só o faremos en casos excepcionais e debidamente xustificados.

Por outro lado, o martes,  día 22 de decembro, pola tarde, se realizarán actividades lúdicas. Non obstante, ante algunhas preguntas das familias e alumnado, e dado  que  algúns necesitan esa tarde para viaxar ou por motivos organizativos familiares propios destas datas, tendo en conta isto, excepcionalmente, esta vez, por estes motivos, poderán xustificarse as faltas desa tarde,  pero deberán facelo por adiantado, por razóns organizativas das actividades que se poidan facer no centro, para elo deberán cubrir o xustificante que adxuntamos NESTE ENLACE e entregalo ao titor ata o luns 21 de decembro. O titor informaría ao profesorado correspondente, desta forma, as faltas dese día pola tarde quedarían xustificadas.

 

As clases reanudaranse o día 8 de xaneiro.

Aproveitamos para desexarlles unhas moi felices festas e que o ano novo traia a tranquilidade, o traballo e a saúde que tanto precisamos neste dificiles tempos que estamos a vivir.

Unha afectuosa aperta e moitas gracias pola súa colaboración.

A Dirección

Distribuir contido