try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

NOVO TELÉFONO DO CENTRO

Reformas no sistema de comunicación do instituto obrigaron a o cambio de número de teléfono, o novo número é:

SOLICITUDE DE ADMISIÓN EN FP BÁSICA

O prazo para a entrega de solicitudes empeza hoxe, día 7 de setembro e vai estar aberto ata o día 12 ás 13:00 horas.

O calendario do procedemento pode atoparse no seguinte enlace

RESULTADOS SELECTIVIDADE

Un ano mais temos que felicitar aos alumnos de 2º de Bacharelato polos resultados acadados nas Probas de Acceso á Universidade. Parabéns a todos por ese resultado positivo! e tamén parabéns ás vosas familias! Disfrutade dun merecido descanso.

Proclamación de Gañadores

IX CONCURSO DE PRESENTACIÓNS INFORMÁTICAS "IGNACIO LÓPEZ BUENO"

Na categoría de ESO resultou gañadora a presentación realizada por:

Doce Caneiro, Mireia

Lamas Fernández, Claudia

Sueiras Martínez, Alba

alumnas de 4º ESO-B do IES Terra de Trasancos

LAS CONVENIENCIAS. CORTO DE 1º DE BACH.

Ola a todos:

Por fin temos o vídeo feito polos alumnos de Bach.

Grazas á productora TUS OJOS por axudarnos a materializar a nosa idea dentro das actividades programadas con motivo do ano Europeo do Desarrollo (AECID).

E grazas ao programa " Nuestro mundo, nuestra dignidad, nuestro futuro"por darnos esta oportunidad de coñecer máis de cerca os Obxectivos do Milenio.

Agardamos vos guste!!! Noraboa a todos!!!

PINCHA NO ENLACE PARA VER O VÍDEO

Vacantes 2016-17

Rematado o prazo de reserva de praza para alumnos do centro adscrito (CEIP A Gándara) o día 1 de marzo e ate o 29 comenza o prazo de Solicitude de Admisión para alumnos novos no centro, o vindeiro curso. Pode descargarse o impreso necesario da seguinte ligazón. E a normativa aplicable e baremo de selección nestra outra.

Por outro lado a lista de vacantes disponibles nos diferentes niveis educativos é accesible picando neste outro enlace.