SOLICITUDE DA STEM WEEK PARA ALUMNADO DE 3º/ESO. ÚLTIMO DÍA 30 DE MAIO.

Queridas familias:

Lembrade que se queredes que os vosos fillos/as participen na STEM WEEK en lingua inglesa para o próximo curso 2019/20 deberedes facer a solicitude ata o 30 de maio.

No enlace tedes toda a información:

AXUDAS DA CONSELLERÍA PARA A FCT

A Consellería de Educación convoca axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo ou FP dual.

Neste enlace poderedes atopar toda a información para a súa solicitude.Hai dous prazos que podedes consultar tamén no enlace:

HORARIO CLASES 2º BACHARELATO MAIO-XUÑO 2019

Este é o horario de clases de 2º de Bacharelato entre o día 22 de maio e 14 de xuño de 2019 (ata o día 11 de xuño para o alumnado aprobado na avaliación final ordinaria).

A Semana de Exames Finais Extraordinarios terá lugar entre os días 17 e 21 de xuño.

INSTRUCIÓNS E INFORMACIÓN ABAU

Neste enlace poderás atopar toda a información relativa ás ABAU. Se tés calqueira dúbida tamén podes consultar en secretaría, ao titor ou en Dirección.

AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA 2º BACHARELATO

ENTREGA DE NOTAS: Martes 21 de maio de 2019, 10:10 h, na aula de 2º Bacharelato.

REVISIÓN DE EXAMES: Martes 21 de maio, de 11:00 h a 13:00 h.

RECLAMACIÓNS:

As reclamacións contra as cualificacións finais das materias de 2º curso de Bacharelato deberán presentarse por escrito, dirixidas á Dirección do centro, no prazo comprendido entre os días 22 e 23 de maio (ata as 14:00 h.), ambos os dous incluídos.

XXV ANIVERSARIO DA SEMANA VERDE

Levamos 25 anos traballando para concienciar ao noso alumnado dos problemas asociados ao medio ambiente, que hoxe en día se recoñece como unha necesidade a nivel mundial.

Este ano conmemoramos no IES Terra de Trasancos a XXV Semana Verde. Fai 25 anos, o Departamento de Física e Química do centro, decidiu comezar no centro cunha semana onde se prestaría especial atención ao Medio Ambiente e se realizarian accións de concienciación medioambiental entre o alumnado de Trasancos. Foron pasando os anos e a oferta foi incrementada co Concurso de Presentacións Informáticas"Ignacio López Bueno", que  chega á súa XII Edición e que este ano ten por tema a Contaminación Acústica, durante todo o curso os alumnos estiveron traballando en diferentes accións e medicións que se plasmarán nunha estatística e en medidas para a mellora desa contaminacións.

Ademais diso os alumnos terán talleres de:
  -Obradoiro “Montaxe de móbiles artesanais”
  -Obradoiro de construcción de instrumentos musicais
  -Obradoiro de Enxeñería
  -Obradoiro de cerámica
  -Poemas sonoros
  -Masaxes sonoras
  -Experimentos de son coa profesora de Física e Química
  -Obradoiro sobre a “Repercusión da Contaminación Acústica na saúde e no Medio Ambiente”
   -Obradoiro sobre “Aparato auditivo e fonador”
Moitos parabéns e longa vida á Semana Verde!!!

Aquí podes ver as fotos do Obradoiro de Cerámica

PREMIO PARA TRASANCOS

A alumna Antía Calvo Díaz (3º ESO) resultou premiada no VI Concurso de Esopías que cada ano organiza a Asociación Galega de Profesorado de Matemáticas.

Obtivo o premio na categoría de 2º ciclo da ESO e Bacharelato co relato Un máxico lugar.

Ademais, o IES Terra de Trasancos estivo representado polos seguintes relatos:

Ada no paraíso de Sofía García Rodríguez (4 ªESO)

Terra enmeigada de Brais Otero Balsa (2º ESO)

O bisavó de Alejandro Fernández García (1º ESO)

Un día infinito de Lara Ríos Calvo (1º ESO)

PARABÉNS A TODIS POLO BO TRABALLO!

Convocado XII concurso Ignacio López Bueno

O vindeiro 1 de abril de 2019 remata o prazo de recepción dos traballos presentados ao XII concurso Ignacio López Bueno.

Nesta edición a temática é a Contaminación Acústica. As bases completas poden atoparte no seguinbte enlace

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR

PUBLICACIÓN DE ADMISIÓN CENTROS ADSCRITOS E PRAZO PARA DE SOLICITUDE PARA OS ALUMNOS DOS CENTROS NON ADSCRITOS

Publicada no taboleiro do centro a lista de admitidos dos alumnos de centros adscritos para o curso 2019/2020.

O VENRES 1 DE MARZO ABRÉSE O PRAZO DE SOLICITUDE DE PRAZA PARA OS ALUMNOS DOS CENTROS NON ADSCRITOS.

Os alumnos que non cursen estudos nun centro adscrito terán aberto entre os días 1 e 20 de marzo o procedemento de Solicitude de Admisión. Dentro dese prazo deberán facer entrega na Secretaría do Instituto o Anexo II (impreso de Solicitude de Admisión que pode atoparse no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Alternativamente, ambos trámites poden facerse de xeito telemático na aplicación Admisión de alumnos á que pode accederse dende o portal da Consellería de Educación ou no seguinte enlace