AVISOS VARIOS

DATAS DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES FP BÁSICA: Lembrade que estamos con período dE entrega de solicitudes para  o primero curso de FP BÁSICA, os que pasan para segundo tamén teñen que presentar unha solicitude.

MATRÍCULA DE CICLOS: 2 ao 6 de setembro de 8,30 a 13,30

MATRÍCULA DE ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO DA CONVOCAOTRIA DE SETEMBRO:

Dende o día 8 de setembro ás 10 ata o día 9 de setembro ás 14,00. Casos excepcionais o día 10 de 8, 30 a 10,00. Recollida de sobre de matrícula en conserxería.

ENTREGA DE NOTAS DE FP BÁSICA E ESO: O día 8 a través de ABALAR

EXAMES SETEMBRO 2021

Este é o Calendario de Exames de Setembroque se desenvolverá os días 1, 2 e 3 de setembro de 2021:

Organizado por cursos

Cadro Xeral

Publicación das notas: día 8 de setembro ás 10:00 h a través da plataforma ABALAR

Prazo de reclamacións: dende as 10:00 do día 8 de setembro ata as 10:00 h. do día 10 de setembro.

Xefatura de Estudos

NOVO HORARIO DE SECRETARIA

O NOVO HORARIO DE SECRETARÍA A

PARTIR DO 13 DE XULLO É DE 10:00 A

13:00.

FONDO DE LIBROS Y VALES DE MATERIAL

A partir do 12 de xullo, aqueles aos que se lles concedeu, poderán recoller o vale de material

Para saber o número de libros que lles corresponden deberán chamar por teléfono, a partir do 12 de xullo, ao centro, ou ben preguntar cando veñan recoller o vale.

DATAS DE MATRÍCULA E DE RECOLLIDA DE SOBRES

MATRÍCULA OFICIAL CURSO ACADÉMICO 2021-2022

RECOLLIDA SOBRE MATRÍCULA  PARA O ALUMNADO NOVO DE 1º ESO: DO 21 A 25 DE XUÑO

RECOLLIDA SOBRE MATRÍCULA PARA O RESTO DE CURSOS: 28 A 30 DE XUÑO

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

DATAS DE MATRÍCULA:

HORARIO SECRETARÍA DE 10:00 A 13:00

MATRÍCULA PARA 1º ESO: 28 e 29 DE XUÑO

MATRÍCULA PARA 1º BACH: 30 de XUÑO

MATRÍCULA  PARA 2º BACH: 1 e 2 de XULLO

MATRÍCULA  PARA 4º ESO: 5 de XULLO

MATRÍCULA PARA 3º ESO: 6 de XULLO

MATRÍCULA PARA 2º ESO: 7 e 8 de XULLO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/2022

Importante familias.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

Toda a información aquí

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS.ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN. 2021/22

O día 10 de maio precederemos a publicar no taboleiro do centro, a listaxe definitiva do alumnado de nova incorporación ao centro que resultou admitido para o curso 2021/22.

Sobre finais de maio publicaremos datas de matrícula e días de recollida de sobres de matrícula. Permanezan atentos a esta páxina web.

ADMISIÓN ALUMNADO

Hoxe publicamos o listado provisional de admitidos no taboleiro do centro.

Todo o alumnado solicitante de 1º da ESO está admitido.

Todo o alumnado solicitante para 3º da ESO está admitido excepto unha persoa.

Todo o alumnado solicitante para 4 da ESO está admitido

Todo o alumnado solicitante para 1º de Bacharelato está admitido

O alumnado solicitante para 2º de Bach non está admitido

A lista definitiva será publicada en maio. Avisaremos tamén por este medio.

A Dirección

AVISOS DO CENTRO E PUBLICACIÓN DE NOTAS 2º TRIMESTRE

Queridas familias e alumnado maior de idade:

Para evitar riscos na curva para os rapaces que chegan ao Bica e Arrinca ou que veñen andando, a partir de mañá, poderán cruzar o paso de cebra e entrar pola verxa vermella do aparcamiento de profesores.

Está solicitada unha acera ao Concello pero levará o seu tempo porque teñen aínda que enviarnos o proxecto para poder solicitala á Xunta.

As notas da 2ª avaliación publicaranse o venres día 26 de marzo PARA TODOS OS CURSOS, ás

11:00 h, no Espazo Abalar. Se algunha nai/ pai/titor legal ten dificultades para acceder á información, poderá solicitar o boletín por correo electrónico ao enderezo do centro:

ies.terra.trasancos@edu.xunta.es antes do día 24 de marzo ás 16:00 h.

Agardamos que pasedes unhas moi felices vacacións, cuidade a saúde para poder rematar  o curso en condicións.

Unha aperta!