WebTrasancos

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR 2021-2022 DO CONCELLO DE NARÓN

Como informamos cada curso, ademais do Fondo Solidario de Libros de Texto e Axudas para a adquisición de Libros de Texto e  Material Escolar da Consellería de Educación da Xunta de Galicia, o Concello  de Narón ofrece AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR.

 As axudas para material escolar, como prestación económica de carácter asistencial, están destinadas a facilitar o acceso ao material didáctico e escolar das familias con baixos recursos económicos con alumnado matriculado en centros públicos ou concertados do Concello de Narón, nos niveis educativos do segundo ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional de ciclos medios, e Educación Secundaria de Adultos.

As solicitudes poderanse presentar xunto coa documentación correspondente:

     - Na Sede Electrónica do Concello de Narón, conforme ao modelo oficial (https://sedeelectronica.naron.es/siac/). 

  - No Rexistro Xeral do Concello de Narón, conforme ao modelo oficial facilitado polo Concello.

    - Por calquera outro dos medios previstos no art. 16 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

NIVEIS

- As axudas para o alumnado de centros de Secundaria concederanse segundo o nivel escolar do alumno, nos importes que figuran a continuación:

Educación Secundaria 100,00

Bacharelato e Formación Profesional (ciclos medios) 190,00

A axuda concederase ao solicitante e o pago realizarase mediante a entrega dun “VALE”, asinado pola Concellería Delegada, que será presentado en calquera dos establecementos do termo municipal de Narón, para poder adquirir o material escolar que o/a solicitante demande, e polo importe máximo que figure no referido “VALE”, que coincidirá co importe da axuda outorgada.

As axudas concedidas terán como destino a adquisición do seguinte material:

     - Dicionarios e outros materiais de consulta, cadernos, bolígrafos, e   materiais miúdos de carácter académico.

  - Instrumentos musicais, material informático e equipamento deportivo.

 PRAZO DE SOLICITUDES:

 Este prazo permanecerá aberto durante todo o curso escolar 2021-2022, atendendo ao carácter social desta prestación, e á necesidade de dar cobertura a situación ou necesidades que se presenten.

CALENDARIO DE EXAMES DE PENDENTES ESO E BACHARELATO 2021/22

 

Este é o Calendario de Exames de Pendentes para o alumnado da ESO e Bacharelato no presente curso 2021/22.

CALENDARIO DE AVALIACIÓNS, HORAS DE ATENCIÓN DE TITORÍAS E HORAS DE ATENCIÓN A PAIS

Prezadas familias, deixamos varios enlaces cos calendarios das avaliacións e dos horarios de titoría de pais, e atención a pais que temos todo o profesorado.

Respecto ao calendario de avaliacións, o da última avaliación aínda é provisional, porque estamos agardando instruccións da Inspección Educativa sobre a avaliación final ordinaria e extraordinaria, así como información da CIUG relativa ao calendario de 2ºBacharelato que aínda non chegaron, pero vale para que se fagan unha idea.

Manterémolos informados en canto saibamos algo.

CALENDARIO DE AVALIACIÓNS(PINCHA NO ENLACE)

HORARIO DE TITORÍA DE PAIS

HORARIO DO PROFESORADO DE ATENCIÓN A PAIS  

 

 

AVISOS VARIOS

DATAS DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES FP BÁSICA: Lembrade que estamos con período dE entrega de solicitudes para  o primero curso de FP BÁSICA, os que pasan para segundo tamén teñen que presentar unha solicitude.

 

MATRÍCULA DE CICLOS: 2 ao 6 de setembro de 8,30 a 13,30

 

MATRÍCULA DE ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO DA CONVOCAOTRIA DE SETEMBRO:

Dende o día 8 de setembro ás 10 ata o día 9 de setembro ás 14,00. Casos excepcionais o día 10 de 8, 30 a 10,00. Recollida de sobre de matrícula en conserxería.

 

ENTREGA DE NOTAS DE FP BÁSICA E ESO: O día 8 a través de ABALAR

 

 

FONDO DE LIBROS Y VALES DE MATERIAL

A partir do 12 de xullo, aqueles aos que se lles concedeu, poderán recoller o vale de material

Para saber o número de libros que lles corresponden deberán chamar por teléfono, a partir do 12 de xullo, ao centro, ou ben preguntar cando veñan recoller o vale.

 

Un saúdo

 

A dirección

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/2022

Importante familias.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

 

Toda a información aquí

 


 

 

 

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS.ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN. 2021/22

O día 10 de maio precederemos a publicar no taboleiro do centro, a listaxe definitiva do alumnado de nova incorporación ao centro que resultou admitido para o curso 2021/22.

Sobre finais de maio publicaremos datas de matrícula e días de recollida de sobres de matrícula. Permanezan atentos a esta páxina web. 

Un saúdo

 

A dirección

ADMISIÓN ALUMNADO

Hoxe publicamos o listado provisional de admitidos no taboleiro do centro.

Todo o alumnado solicitante de 1º da ESO está admitido.

Todo o alumnado solicitante para 3º da ESO está admitido excepto unha persoa.

Todo o alumnado solicitante para 4 da ESO está admitido 

Todo o alumnado solicitante para 1º de Bacharelato está admitido

O alumnado solicitante para 2º de Bach non está admitido

A lista definitiva será publicada en maio. Avisaremos tamén por este medio.

 

Un saúdo

 

A Dirección

AVISOS DO CENTRO E PUBLICACIÓN DE NOTAS 2º TRIMESTRE

 

Queridas familias e alumnado maior de idade:

Para evitar riscos na curva para os rapaces que chegan ao Bica e Arrinca ou que veñen andando, a partir de mañá, poderán cruzar o paso de cebra e entrar pola verxa vermella do aparcamiento de profesores.

Está solicitada unha acera ao Concello pero levará o seu tempo porque teñen aínda que enviarnos o proxecto para poder solicitala á Xunta.

As notas da 2ª avaliación publicaranse o venres día 26 de marzo PARA TODOS OS CURSOS, ás

11:00 h, no Espazo Abalar. Se algunha nai/ pai/titor legal ten dificultades para acceder á información, poderá solicitar o boletín por correo electrónico ao enderezo do centro:

 ies.terra.trasancos@edu.xunta.es antes do día 24 de marzo ás 16:00 h.

Agardamos que pasedes unhas moi felices vacacións, cuidade a saúde para poder rematar  o curso en condicións.

Unha aperta!

A dirección

 

Distribuir contido