LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

Estes son os libros de texto por niveis para o curso 2018-2019 no IES Terra de Trasancos:

1º ESO

2º ESO

3º ESO

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Ciclo Formativo de Grao Medio "Xestión Administrativa":

e cursos.

Ciclo Formativo de Grao Superior "Administración e Finanzas":

e cursos.

Calendario de exames de setembro 2018

1º ESO 2º ESO 2º PMAR 3º ESO
4º ESO 1 BAC 2 BAC 3 ESO PMAR
1º ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA

En caso de coincidencia  en día e hora entre dous exames do mesmo ou distinto curso lee a seguinte advertencia IMPORTANTE

STEMWEEK 2018

A Xunta de Galicia ven de convocar o STEMWEEK 2018, unha actividade formativa en Lingua Inglesa dirixida a alumnos de 3º e 4º de ESO (curso 2017-18), que ten como fondo unha temática científico matemática. As condicións de concesión da axuda correspondente e características que teñen que reunir os candidatos están resumidas no seguinte ENLACE e se desexa o acceso á disposición completa no DOG pique AQUÍ

ANIMÁDEVOS

Cambios na oferta educativa

A Subdirección Xeral de Formación Profesional acaba de facer modificacións nos ciclos de Formación Profesional Básica que se imparten no IES Terra de Trasancos.

Solicitouse incorporar FPB de Servizos Comerciais á oferta habitual, pero a SXFP decidiu substituir Servizos Administrativos da Familia Profesional de Administración polo novo ciclo solicitado.

Picando no enlace de oferta educativa pode accederse ao programa deste novo ciclo.

RESULTADOS DE SELECTIVIDADE

Hoxe se deron a coñecer os resultados definitivos das probas de acceso á universidade da convocatoria de xuño de 2018 (ABAU).

Un curso máis temos que felicitar aos alumnos de Trasancos por uns magníficos resultados. 100% de aprobados e a terceira mellor nota media das probas xerais entre os centros de Galiza que imparten bacharelato.

Parabéns a todos, ás vosas familias e aos vosos profesores.

Concurso Ignacio López Bueno: Premiados

Proclamación de Gañadores da XI Edición:

Gañador: Hugo Díaz Díaz de 3º ESO-B IES Terra de Trasancos

Mencións especiais do xurado aos traballos presentados por: David Mourón, Kira Guerra e Sofía García de 3º ESO-B IES Terra de Trasancos

e por: Andrea Pousa, Paula Rodríguez e Paula Ortiz de 3º ESO-B IES Terra de Trasancos

Concurso Ignacio López Bueno 2018

Convócase a edición de 2018 do Concurso Ignacio López Bueno. Picando neste enlace se accede ao cartel anunciador e aquí hai un acceso ás bases do concurso.

Resultado de imagen de presentaciones power point

CORO SOLIDARIUM A NEERPELT

Lembrade que o día 23 de marzo,ás 20,30 no Pazo da Cultura de Narón, teremos a Gala Solidaria para recaudar fondos para a nosa viaxe a Neerpelt, contamos coa presenza de todos!!!Xuntos o conseguiremos!!

Haberá moitas actuacións de calidade presentadas polo noso inigualable Dani Ríos e moitas sorpresas...agardámosvos!!!!

CONVOCADAS PROBAS DE ACCESO A CICLOS

A Consellería de Educación ven de convocar as probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional. Toda a información pode atoparse neste enlace

Reserva de Praza e Procedemento de admisión

Entre o días 1 e 15 de febreiro (incluidos) está aberto o procedemnto de reserva de praza para o curso 2018-19 para alumnos que cursen 6º de Primaria no CEIP A Gándara de Narón, ou nos outros centros adascritos: CPR Jorge Juan e CPR Santiago Apostol.

Para facer efectiva a reserva debe entregarse na Secretaría do instituto ou do seu centro o impreso (Anexo I) que pode atoparse picando no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Os alumnos que non cursen estudos nun centro adscrito terán aberto entre os días 1 e 20 de marzo o procedemento de Solicitude de Admisión. Dentro dese prazo deberán facer entrega na Secretaría do Instituto o Anexo II (impreso de Solicitude de Admisión que pode atoparse no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Alternativamente, ambos trámites poden facerse de xeito telemático na aplicación Admisión de alumnos á que pode accederse dende o portal da Consellería de Educación ou no seguinte enlace