CONCURSO DE PORTAS DE NADAL.CURSO 2020/21

Estimadas familias:

Este ano, con gran tristeza, non podíamos celebrar o Concurso de Portas de Nadal como facemos habitualmente, polo que se nos ocurriu que sería bonito que este curso, dado que as familias estades máis na casa, puidérades participar en conxunto. Por iso, animámosvos a participar e disfrutar xuntos neste concurso de Nadal.

PINCHANDO AQUÍ PODEREDES ATOPAR AS BASES E SE PINCHADES AQUÍ ATOPAREDES O CARTEL DO CONCURSO

Un saúdo e un abrazo familias!

A Directora

INFORMACIÓN REPARTO DE MÁSCARAS.XUNTA DE GALICIA

Queridas familias e alumnado:

Premendo neste ENLACE poderede atopar a información referente ao reparto de máscaras da Xunta.

Prazo: 10 dias hábiles a contar dende o día seguinte da publicación no DOG. Comeza a contar dende o luns 16 de novembro.

Requisitos:

Artigo 6.

Alumnado exento de presentar solicitude Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2020/21.

Artigo 7. Presentación de solicitudes

1. Deberán presentar solicitude os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado que non presentou solicitude de material escolar en tempo e forma ou resultou excluída. No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, presentará a solicitude a persoa titular da dirección do centro de menores ou a persoa coa que conviva en acollemento familiar. 2. A solicitude será única para todos os fillos e, de ser o caso, tutelados, que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2020/21; se están admitidos en centros docentes distintos, presentarase unha solicitude en cada un dos centros.

3. As solicitudes deberán presentarse presencialmente no centro docente onde estea matriculado o alumno utilizando o formulario normalizado (anexo I) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal Este formulario de solicitude (anexo I) tamén estará dispoñible:

a) No centro docente

b) No portal educativo, enderezo http://www.edu.xunta.gal

PLAN DE RECUPERACIÓN DE PENDENTES 2020/21

Este é o Plan de Actividades de Seguimento, Recuperación e Avaliación de Materias Pendentes do IES Terra de Trasancos no presente curso 2020/21.

Asemade, este é o Calendario de Exames e Avaliación de Materias Pendentes de ESO e Bacharelato 2020/21.

A Xefatura de Estudos

FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA CURSO 2020/21

Por fin vai comezar a funcionar a Biblioteca. Todas as instruccións de funcionamento podedes atopalas neste enlace:

BIBLIO TRASANCOS

REUNIÓNS CON FAMILIAS 1º DE ESO E 1º DE BACH

Estes son os horarios das reunións do 30 de setembro no centro. Só pode asistir un membro da familia e deben agardar que os recolla a titora/r na entrada.

1º  ESO A- 16,00-17,00.
1º ESO B-16,15-17,15
1º ESO C-16,30-17,30
1º ESO D- 16,45-17,45

1º BACH

1º BACH A- 17,00-18,00
1º BACH B- 17,15-18,15

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

23, 24 e 25 de setembro nova datas para o principio de curso.

Informaremos por correo electrónico e por abalar das datas, grupos e horas exactas pero non conten co aviso ata, como mínimo, o día 21

Aínda pode haber cambios...

LISTADO DE ADMITIDOS DE FP BÁSICA

O luns 14 publicarase no taboleiro do centro o listado de admitidos para 1º de FP Básica de Electricidade e 1º de Comercio. Nos cursos de 2º están todos admitidos.

En 1º de FP BÁSICA de Comercio están todos admitidos.

En 1º de FP Básica de Electricidade deberán consultar ou ben no taboleiro exterior do centro ou ben chamando ao teléfono do centro se están admitidos.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: DO 14 AO 16 DE SETEMBRO

RESOLUCIÓN DAS RECLAMACIÓNS: 16 DE SETEMBRO

PRAZO DE MATRÍCULA: DO 14 AO 17 DE SETEMBRO

COMEZO DAS CLASES FP BÁSICA: Se comunicará por teléfono ao alumnado matriculado en FP Básica o día e hora do comezo das clases.

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS E ALUMNADO

Queridas familias trasanquesas,

Dadas as circunstancias actuais de incertidumbre, non podemos polo momento comunicar unha data exacta para iniciar o proceso de acollida no centro.

Sentimos non poder ofrecer máis información polo momento, pero todo cambia día a día. Estarán informados polo correo, pola páxina e por Abalar.

Unha aperta de parte de todo o Claustro, paciencia e ánimo.

MATRÍCULA SETEMBRO CURSO 2020/21

PRAZO PARA O ALUMNADO DO CENTRO:

2º FP Básica: 7 setembro

2º, 3º e 4º ESO, e 1º e 2º Bacharelato: 7 e 8 de setembro.

Deben recoller o sobre de matrícula na Conserxería do centro (8:30-14:00).

Horario de matrícula: 10:00- 13:00

Inicio de curso

Estimadas familias:

Horas e días de principio de curso serán avisados ás familias con antelación, tamén lles reenviaremos o protocolo revisado.

Manteñan a calma, non se fien máis que das noticias que lles daremos dende o centro, revisen a páxina web con asiduidade e sobre todo teñan paciencia, estamos preparando todo para que este curso sexa o máis "normal" posible.

Pedimos esa paciencia sobre todo ás familias dos nenos de primeiro da ESO que se incorporan novos ao centro. Confíen en nós. Todo irá ben.

A Directora