try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

CONVOCADAS PROBAS DE ACCESO A CICLOS

A Consellería de Educación ven de convocar as probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional. Toda a información pode atoparse neste enlace

Reserva de Praza e Procedemento de admisión

Entre o días 1 e 15 de febreiro (incluidos) está aberto o procedemnto de reserva de praza para o curso 2018-19 para alumnos que cursen 6º de Primaria no CEIP A Gándara de Narón, ou nos outros centros adascritos: CPR Jorge Juan e CPR Santiago Apostol.

Para facer efectiva a reserva debe entregarse na Secretaría do instituto ou do seu centro o impreso (Anexo I) que pode atoparse picando no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Os alumnos que non cursen estudos nun centro adscrito terán aberto entre os días 1 e 20 de marzo o procedemento de Solicitude de Admisión. Dentro dese prazo deberán facer entrega na Secretaría do Instituto o Anexo II (impreso de Solicitude de Admisión que pode atoparse no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Alternativamente, ambos trámites poden facerse de xeito telemático na aplicación Admisión de alumnos á que pode accederse dende o portal da Consellería de Educación ou no seguinte enlace

2ª FASE DA SELECIÓN DE CANDIDATOS A BECAS ERASMUS+ PARA CICLOS SUPERIORES

Convócase aos aspirantes que se ennumeran no documento accesible neste enlace para a realización da proba de coñecementos de Inglés

SEMANA DAS ÁNIMAS EN TRASANCOS

CALENDARIO DA SEMANA DAS ÁNIMAS EN TRASANCOS

30 OUTUBRO AO 3 DE NOVEMBRO

1-   Os alumnos de 1º e 2º de ESO asistirán ás actividades programadas polo Equipo da Biblioteca co seguinte horario:

LUNS 30 DE OUTUBRO: 2º ESO B
10,30-11,20
MARTES 31 DE OUTUBRO: 2º ESO C
9,20-10,10
 MARTES 31 DE OUTUBRO: 1º ESO B
10,30-11,20
XOVES 2 DE NOVEMBRO: 1º ESO A
12,30-13,20
VENRES 3 DE NOVEMBRO: 2º ESO A E PMAR
9,20-10,10

2- Os alumnos que o desexen poderán traer nunha cartolina branca ou nunha lámina do block de debuxo unha ilustración da cabeza de Jack Skeleton, o protagonista de "Pesadilla antes de Navidad", ou calqueira outra ilustración dalgunha das personaxes de Tim Burton e entregarllas a Beatriz Lamigueiro o luns 30 de outubro. Cada ilustración entregada recibirá unha pequena recompensa.

3- O luns 30 de outubro e o xoves 2 de novembro durante o primeiro recreo terá lugar unha proxección de curtas de Tim Burton para todos os alumnos do centro no Salón de Actos.

4- O venres 3 de novembro todos os alumnos poderán vir maquillados de forma terrorífica ou participar nun obradoiro de maquillaxe de Tim Burton que terá lugar durante os recreos do venres 3 de novembro no vestíbulo do centro.

PASADE ESTES TERRORÍFICOS MOMENTOS EN TRASANCOS COMO POIDADES!!!!

PRESENTACIÓN E COMEZO DO CURSO 2017/18

A presentación será o día 15 de setembro ás 12,15 e durará ata as 13,15. Haberá servicio de autobuses.

Lembrade traer boli e libreta para anotar os horarios e profesores.

O día 18 comezaremos as clases co horario habitual.

Bo curso para todos!!!!

PREMIO PARA O IES TERRA DE TRASANCOS. COUSAS DE VELLOS.

O pasado domingo recollimos un novo premio para esta curta feita polos alumnos de audiovisuais de Trasancos.

Noraboa a eles é á súa profe e a seguir facendo cine!!

Podedes ver a noticia e a curta aquí.

Premios Plan Proxecta

O noso centro figura entre os galardonados cun accessit na resolución dos Premios Proxecta que a Consellería de Educación reparte entre os participantes no Plan Proxecta, onde o IES Terra de Trasancos partcipou dentro de Proxecto Terra cun traballo no que se tenta levar aos alumnos participantes ao interese polo patrimonio cultural de Ferrolterra e con outros Proxectos dende que o Plan Proxecta existe.

Parabéns aos profesores participantes, e como non, aos alumnos implicados.

Prazos de Matrícula en Setembro 2017

Na seguinte Ligazón se amosan os días de matrícula correspondentes a cada curso de ESO ou Bacharelato.

Calendario de Exames de Setembro 2017

1º ESO 2º ESO 2º PMAR 3º ESO
4º ESO 1 BAC 2 BAC 1º SERV ADM
1º ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA

En caso de coincidencia  en día e hora entre dous exames do mesmo ou distinto curso lee a seguinte advertencia IMPORTANTE

Detectados erros no calendario de 3ª da ESO. Foron subsanados o día 25 de agosto

BECAS ERASMUS+ PARA CICLOS SUPERIORES. CONVOCATORIA 2017-18

SELECCIÓN DE CANDIDATOS

Os alumnos interesados en participar no programa   ERASMUS + Convocatoria 2017    deberán cumplimentar o impreso de solicitude  remitilo, antes do 16 de xuño de 2017, a programaseuropeostrasancos@gmail.com

PROCESO DE SELECCIÓN

1ª FASE

ENTREVISTA PERSOAL PREVIA SOLICITUDE DE DOCUMENTACIÓN AO ASPIRANTE.  XUÑO-2017 ENVIO DOCUMENTACIÓN (CV, Carta Motivación e Datos do alumno)

RESULTADOS DESTA FASE

2ª FASE

PROBAS DE IDIOMA.

3ª FASE

EXPEDIENTE: NOTA MEDIA PONDERADA EN FUNCIÓN DAS HORAS DE CADA MÓDULO.

Pode atoparse toda a información sobre as becas convocadas na seguinte documentación