INFORMACIÓN REPARTO DE ORDENADORES DA CONSELLERÍA

Estimadas familias:

A Consellería vainos dotar de tres ordenadores con wifi. Para poder optar a estas axudas deberán facer unha solicitude ao centro a través do correo electrónico do centro onde conste: o nome do alumno, o curso e as razóns polas que o solicita.

Terase en conta:

1.Terán preferencia, por esta orde, o alumnado de 2º de FP Básica, de 2º de Bacharelato e de 4º de ESO e, a continuación, alumnado doutros cursos.

2. O aproveitamento xeral do curso

3. A situación económica, que deberá acreditarse documentalmente (valorarase persoas desempregadas e situacións similares)

O prazo de solicitude abranguerá dende o día 3 de abril ata o día 7 de abril.

Unha vez concedida a axuda comunicarémoslles o día e a forma de recollida.

A Dirección

ADDENDAS DOS DEPARTAMENTOS DIDÁCTICOS PARA A 2ª AVALIACIÓN 2019/20

Estas son as Addendas dos Departamentos Didácticos do IES Terra de Trasancos cos criterios de cualificación e instrumentos de avaliación utilizados na segunda avaliación do presente curso escolar 2019/20, cos contidos impartidos ata o día 12 de marzo de 2020, día no que se iniciou o período de confinamento decretado polo Estado de Alarma:

Artes Plásticas

Bioloxía e Xeoloxía

Comercio

Electricidade e Electrónica

Física e Química

Formación e Orientación Laboral (FOL)

Latín (Clásicas)

Lingua Castelá

Lingua Galega

Tecnoloxía

Xeografía e Historia

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS 2ª AVALIACIÓN

Estimadas familias:

O pasado venres, 27 de marzo, recibimos as instruccións da Consellería de adaptar esta avaliación aos tempos do Estado de Alarma e para realizar a 2ª avaliación antes do día 3 de abril, polo que esta semana procederemos a realizar a avaliación correspondente.

Aplicaranse na mesma os contidos e instrumentos de avaliación que foron traballados e aplicados ata o día 12 de marzo.

Publicaranse na web as aclaracións feitas por cada Departamento, se foran necesarias. Lembrarlles que os exames non son o único instrumento de avaliación

As notas publicaranse o día 3 de abril entre as 14,00-14,30.Poderán acceder a elas mediante a plataforma ABALAR (Abalar móbil ou Espazo Abalar)

Cando vaiamos sabendo máis novas da Consellería sobre como se vai desenvolver a 3ª Avaliación farémolo saber ás familias a través da páxina web.

Lembrarlles que para calqueira dúbida sobre a publicación das cualificacións poden contactar co centro no correo: ies.terra.trasancos@edu.xunta.es, para outras cuestións relacionadas co Departamento de Orientación no correo:orientaciontrasancos@gmail.com ou co profesorado por medio de Abalar.

Un saúdo, ánimo, forza e paciencia!!

A Dirección

INFORMACIÓN APLICACIÓNS DE UTILIDADE PARA AS FAMILIAS

Adxunto unhas aplicacións que lles poden ser de utilidade. Lembren que o profesorado estamos colgando prácticamente  todo na AULA VIRTUAL (pinchen no enlace de AULA VIRTUAL PARA VER AS INSTRUCCIÓNS DE NOVO os que teñan dúbidas)

OUTRAS APLICACIÓNS INTERESANTES(PINCHEN EN CADA UNHA PARA ENTRAR)

I LOVE PDF: Esta aplicación permitiralles pasar documentos de PDF a WORD

CANVA: Permite facer presentacións, insertar vídeos, diseñar pósters, e desenvolver a creatividade. Require rexistro.

EDUCAPLAY: Con un montón de recursos educativos  divertidos clasificados por cursos y materias.

Agardamos lles sexan útiles para pasar estes días de confinamento.

Moito ánimo!

INFORMACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO. AMPLIACIÓN PRAZO.

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

Métodos de presentación PARA FAMILIAS NO PUNTO 1: preme aquí

Documentación para presentar: preme aquí

Impresos: solicitude anexo II e anexo II bis: preme aquí

ACCESO Ó PROCEDEMENTO (SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA)

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- CICLOS MEDIO E SUPERIOR

Este é o Plan de Traballo nos distintos grupos do CICLO MEDIO E SUPERIOR para este período de cuarentena dende hoxe, luns 16 de marzo, ata o domingo día 29 de marzo.

1º CM Xestión Administrativa

2º CM Xestión Administrativa

1º CS Administración e Finanzas

2º CS Administración e Finanzas

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- FP BÁSICA

Este é o plan de traballo nos distintos grupos do FP BÁSICA para o período de cuarentena dende hoxe, luns día 16 de marzo ata o domingo día 29 de marzo.

1º FPB Electricidade e Electrónica

2º FPB Electricidade e Electrónica

1º FPB Servizos Comerciais

2º FPB Servizos Comerciais

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- BACHARELATO

Este é o plan de traballo nos distintos grupos do BACHARELATO para o período de cuarentena dende hoxe, luns día 16 de marzo ata o domingo día 29 de marzo.

1º Bacharelato A- Ciencias

1º Bacharelato B- Humanidades e Ciencias Sociais

2º Bacharelato A

PLAN DE TRABALLO 16-29 MARZO 2020- ESO

Este é o plan de traballo nos distintos grupos da ESO para o período de cuarentena dende hoxe, luns día 16 de marzo ata o domingo día 29 de marzo.

1º ESO A

1º ESO B

2º ESO A

2º ESO B

2º PMAR

3º ESO A

3º ESO B

3º PMAR

4º ESO A

4º ESO B

4º ESO C

INFORMACIÓN DO CENTRO DURANTE OS DÍAS DE ESTADO DE ALARMA

DURANTE O PERÍODO INICIAL DICTAMINADO POLO GOBERNO QUE VAI DENDE O 16 DE MARZO ATA NOVO AVISO, ESTE CENTRO TRABALLARÁ DE FORMA TELEMÁTICA.

OS TRÁMITES ADMINISTRATIVOS ESTÁN SUSPENDIDOS POR ORDE DO GOBERNO, OS PRAZOS DOS MESMOS REANUDARANSE CANDO AS AUTORIDADES ASÍ O DETERMINEN.

PARA COMUNICACIÓNS URXENTES ESTAMOS Á SÚA DISPOSICIÓN NA DIRECCIÓN:

ies.terra.trasancos@edu.xunta.es

PARA PROBLEMAS QUE NON PODAN SOLUCIONAR POLO CORREO CHAMEN AO TELÉFONO DO INSTITUTO:881939159 DE 10,00 A 13,00 DE LUNS A VENRES

LEMBREN QUE OS DÍAS 19 E 20 DE MARZO SON FESTIVOS DO CENTRO

TAMÉN LEMBREN QUE NON PODEMOS ENTREGAR NINGÚN PAPEL DE FORMA PRESENCIAL, AÍNDA QUE SÍ POR CORREO ELECTRÓNICO.

A DIRECCIÓN