try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

2ª FASE DA SELECIÓN DE CANDIDATOS A BECAS ERASMUS+ PARA CICLOS SUPERIORES

Convócase aos aspirantes que se ennumeran no documento accesible neste enlace para a realización da proba de coñecementos de Inglés

SEMANA DAS ÁNIMAS EN TRASANCOS

CALENDARIO DA SEMANA DAS ÁNIMAS EN TRASANCOS

30 OUTUBRO AO 3 DE NOVEMBRO

1-   Os alumnos de 1º e 2º de ESO asistirán ás actividades programadas polo Equipo da Biblioteca co seguinte horario:

LUNS 30 DE OUTUBRO: 2º ESO B
10,30-11,20
MARTES 31 DE OUTUBRO: 2º ESO C
9,20-10,10
 MARTES 31 DE OUTUBRO: 1º ESO B
10,30-11,20
XOVES 2 DE NOVEMBRO: 1º ESO A
12,30-13,20
VENRES 3 DE NOVEMBRO: 2º ESO A E PMAR
9,20-10,10

2- Os alumnos que o desexen poderán traer nunha cartolina branca ou nunha lámina do block de debuxo unha ilustración da cabeza de Jack Skeleton, o protagonista de "Pesadilla antes de Navidad", ou calqueira outra ilustración dalgunha das personaxes de Tim Burton e entregarllas a Beatriz Lamigueiro o luns 30 de outubro. Cada ilustración entregada recibirá unha pequena recompensa.

3- O luns 30 de outubro e o xoves 2 de novembro durante o primeiro recreo terá lugar unha proxección de curtas de Tim Burton para todos os alumnos do centro no Salón de Actos.

4- O venres 3 de novembro todos os alumnos poderán vir maquillados de forma terrorífica ou participar nun obradoiro de maquillaxe de Tim Burton que terá lugar durante os recreos do venres 3 de novembro no vestíbulo do centro.

PASADE ESTES TERRORÍFICOS MOMENTOS EN TRASANCOS COMO POIDADES!!!!

PRESENTACIÓN E COMEZO DO CURSO 2017/18

A presentación será o día 15 de setembro ás 12,15 e durará ata as 13,15. Haberá servicio de autobuses.

Lembrade traer boli e libreta para anotar os horarios e profesores.

O día 18 comezaremos as clases co horario habitual.

Bo curso para todos!!!!

PREMIO PARA O IES TERRA DE TRASANCOS. COUSAS DE VELLOS.

O pasado domingo recollimos un novo premio para esta curta feita polos alumnos de audiovisuais de Trasancos.

Noraboa a eles é á súa profe e a seguir facendo cine!!

Podedes ver a noticia e a curta aquí.

Premios Plan Proxecta

O noso centro figura entre os galardonados cun accessit na resolución dos Premios Proxecta que a Consellería de Educación reparte entre os participantes no Plan Proxecta, onde o IES Terra de Trasancos partcipou dentro de Proxecto Terra cun traballo no que se tenta levar aos alumnos participantes ao interese polo patrimonio cultural de Ferrolterra e con outros Proxectos dende que o Plan Proxecta existe.

Parabéns aos profesores participantes, e como non, aos alumnos implicados.

Prazos de Matrícula en Setembro 2017

Na seguinte Ligazón se amosan os días de matrícula correspondentes a cada curso de ESO ou Bacharelato.

Calendario de Exames de Setembro 2017

1º ESO 2º ESO 2º PMAR 3º ESO
4º ESO 1 BAC 2 BAC 1º SERV ADM
1º ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA

En caso de coincidencia  en día e hora entre dous exames do mesmo ou distinto curso lee a seguinte advertencia IMPORTANTE

Detectados erros no calendario de 3ª da ESO. Foron subsanados o día 25 de agosto

BECAS ERASMUS+ PARA CICLOS SUPERIORES. CONVOCATORIA 2017-18

SELECCIÓN DE CANDIDATOS

Os alumnos interesados en participar no programa   ERASMUS + Convocatoria 2017    deberán cumplimentar o impreso de solicitude  remitilo, antes do 16 de xuño de 2017, a programaseuropeostrasancos@gmail.com

PROCESO DE SELECCIÓN

1ª FASE

ENTREVISTA PERSOAL PREVIA SOLICITUDE DE DOCUMENTACIÓN AO ASPIRANTE.  XUÑO-2017 ENVIO DOCUMENTACIÓN (CV, Carta Motivación e Datos do alumno)

RESULTADOS DESTA FASE

2ª FASE

PROBAS DE IDIOMA.

3ª FASE

EXPEDIENTE: NOTA MEDIA PONDERADA EN FUNCIÓN DAS HORAS DE CADA MÓDULO.

Pode atoparse toda a información sobre as becas convocadas na seguinte documentación

Fondo de Libros de Texto Convocado

A Consellería de Educación convocou o Fondo de LIbros polo que se achegan ayudas para a adquisición de libros de texto a alumnos de Primaria e Secundaria Obrigatoria para o vindeiro curso 2017-18. A orde da convocatoria pode consultarse no seguinte enlace http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

O prazo de solicitude remata o día 23 de xuño e o documento correspondente pode obterse no documento anterior ou aquí

As solicitudes teñen que ser entregadas na Secretaría do centro. Na orde da convocatoria se explican as condicións da solicitude e a documentación que podería ser necesario aportar, como libros de familia ou sentenza de divorcia se é o caso.

Admisión curso 2017-18

Finalizado os procesos de admisión a realizar no centro comunicamos que a todos os alumnos que entregaron en prazo unha solicitude de admisión para o curso 2017-18 resultou admitido e acadou praza.

A Dirección