Iniciados Procedementos de RESERVA DE PRAZA E SOLICITUDE DE ADMISIÓN

Entre o días 1 e 15 de febreiro (incluidos) está aberto o procedemnto de reserva de praza para o curso 2019-20 para alumnos que cursen 6º de Primaria no CEIP A Gándara de Narón, para vir facer 1º de ESO ou os dos outros centros adascritos: CPR Jorge Juan e CPR Santiago Apostol, para vir estudar 1º de Bacharelato

Para facer efectiva a reserva debe entregarse na Secretaría do instituto ou do seu centro o impreso (Anexo I) que pode atoparse picando no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Os alumnos que non cursen estudos nun centro adscrito terán aberto entre os días 1 e 20 de marzo o procedemento de Solicitude de Admisión. Dentro dese prazo deberán facer entrega na Secretaría do Instituto o Anexo II (impreso de Solicitude de Admisión que pode atoparse no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web.

Alternativamente, ambos trámites poden facerse de xeito telemático na aplicación Admisión de alumnos á que pode accederse dende o portal da Consellería de Educación ou no seguinte enlace

ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

Podedes consultar toda a información de acceso a Ciclos Formativos Medios e superiores no seguinte enlace.

Non vos despistedes os que queirades facer un Ciclo!

VISITAS AO NOSO CENTRO

Estes días tivemos no noso centro unhas Xornadas de Acollida para alumnos dos centros de Narón. Agardo fora unha gratificante experiencia para eles e para os nosos alumnos colaboradores.

Agardámolos cos brazos abertos en setembro.

Terra de Trasancos. Máis que un Instituto. Unha gran familia.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL BECAS ERASMUS + 2018/2019

Esta é a Resolución provisional da Selección de candidatos a Becas Erasmus + para ciclos superiores no presente curso 2018/2019 aprobada pola Comisión de Selección Erasmus do IES Terra de Trasancos.

FELICITAMOS O NADAL

Música: Xabier Díaz e ADUFEIRAS DE SALITRE. ALBÚM "The tambourine man"

25N DÍA EN CONTRA DA VIOLENCIA DE XÉNERO. MOSTRA TRABALLO 4º ESO

O 17 de decembro de 1999 a asamblea xeral das nacións unidas declarou o 25 de novembro como día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres.

Dende 2003 ata outubro de 2018 rexistráronse 58 asasinatos machistas en galicia e 966 no estado. Estes datos fannos considerar que esta dramática realidade require dunha resposta unánime e firme de toda a sociedade e en tódolos ámbitos.

O alumnado de 4º eso elaborou este traballo para denunciar as mensaxes que transmiten moitas das cancións que escoitamos normalizadamente e os sentimentos que producen as agresións verbais, físicas e de control.

Para ver o traballo completo pica neste enlace ao blog do IES

Isto non remata aquí, en breve teremos máis novidades no noso compromiso coa igualdade

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO ELECTORAL AO CONSELLO ESCOLAR

Celebrase nos vindeiros días a elección e renovación do Consello Escolar, polo que nos parece preciso informar a toda a comunidade educativa dos días nos que teran lugar as votacións e procedementos.

Elección representantes do alumnado As votacións  terán lugar  os días

Todo o alumnado: 28 de novembro de 10:10 a 14:00. Na sala de titorías.

Alumnado que non poidera votar por que  o día anterior participou en actividades extraescolares: 29 de novembro de 12:10 a 12:30

Eleccións de representantes de nais/pais

A votación será o día 28 de novembro de 16,30 a 19,30 na Sala de Titorías.

Elección de representantes do persoal docente e non docente:

Profesorado e persoal non docente 28 e 29 de novembro ás 12:10 a 12:30 . A razón é facilitar a todo o profesorado a emisión do seu voto (había algúns que tiñan saídas un ou outro día). Votaremos na Sala do profesorado.

Aviso titores/as

Lembrádelle ao alumnado da vosa titoría que ademáis de nesta páxina, poden mirar a lista de candidaturas no taboleiro xunto a secretaría.

Para o día da votación: as conserxes pasarán polas clases para que o alumnado baixe a votar.

Enlace a lista de candidaturas

OBSERVACIÓN ASTRONÓMICA CON 1º DE ESO

Primeira xornada de observación directa no concello de Muras (Lugo) impartida por varios membros da Sección de Astronomía da Sociedade Galega de Historia Natural e da Asociación Fotografía Ferrolterra.

Un ceo de privilexio, dous telescopios, prismáticos e unha montaxe ecuatorial con cámara para aproximar a os nosos alumnos  de 1º da ESO á astronomía. Moitas preguntas e respostas e a participación estelar, nunca mellor dito, da Lúa, Saturno, Marte, as Pléiades, Andrómeda, Albireo e a impresionante Vía Láctea nun "crescendo" conforme íba baixando a Lua. Os arredores de Viveiró son moi axeitados para observar pola sua baixa contaminación lumínica. Tamen tivemos a sorte de ver un bólido e un par de estrelas fugaces. Repetiremos.

Para terminar, unhas fotos de grupo á luz da Lúa e co telón de fondo da Vía Láctea.

BECAS ERASMUS+ PARA CICLO SUPERIOR. CONVOCATORIA 2018-19.

RESULTADO 1ª FASE DA SELECCIÓN DE CANDIDATOS

Alumnado seleccionado por orde de puntuación:

Patricia González Grandal

Iván Anca López

Paula López Rico

Ana Isabel López Pena

Victoria Rodríguez Montero

RESULTADOS 2ª Fase: PROBAS DE INGLÉS- xoves día 15 de novembro, 2018 (10:30 h).

Cualificacións:

• Mobilidade: FCT

Iván Anca López- 8.42 (Reading 8; Writing 8.5; Listening 7.2; Speaking 10).

Patricia González Grandal- 8.17(Reading 10; Writing 7; Listening 6.7; Speaking 9)

Paula López Rico- 6.95 (Reading 8; Writing 6; Listening 5.8; Speaking 8)

•   Mobilidade: Prácticas Titulados

Ana Isabel López Pena- 7.41 (Reading 7.25; Writing 7; Listening 8; Speaking 7)

Victoria Rodríguez Montero- 6.12 (Reading 4.5; Writing 8; Listening 6; Speaking 6)

BECAS ERASMUS+ PARA CICLO SUPERIOR. CONVOCATORIA 2018-19.

PROCESO DE SELECCIÓN: LISTAXE DE ADMITIDOS

Iván Anca López