Axudas de material para ESO, BACH. e CICLOS

O Concello convoca axudas de material.As becas de material, poderán solicitalas as familias empadronadas no municipio e con fillos escolarizados en segundo ciclo de educación escolar, primaria, secundaria, bachillerato e FP de ciclos medios, e centros de educación especial. As axudas variarán en función do nivel educativo e oscilarán entre os 80 e os 150 euros.

MATRÍCULA SETEMBRO ESO E BACHARELATO. CURSO 2018/2019.

• VENRES 7: 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato-  de 8:30 a 14:00.

• LUNS 10: 1º, 2º e 3º ESO- de 8:30 a 14:00.

REVISIÓN E RECLAMACIÓN DE EXAMES

DÍAS DE REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS DOS EXAMES DE SETEMBRO:

2º DE BACH:

Mércores 5 de setembro: A partir das 13,30
Xoves 6 de setembro: Toda a mañá

RESTO DO ALUMNADO DE ESO E BACH:

Venres 7 de setembro: Toda a mañá
Luns 10 de setembro: Toda a mañá

BOLSAS DE AXUDA AO ESTUDO PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Convocadas as bolsas de axuda ao estudo para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

PRAZO: Ata o 27 de setembro
Podedes consultar toda a información AQUÍ

Para consultar dúbidas podedes achegarvos ao centro ou contactar coa unidade de xestión de bolsas da Coruña:

Pl. de Luis Seoane, s/n - Edf.Admvo. Monelos
                           TFNO.: 981.18.47.41
                              Fax 981.18.22.30
                          bolsas.ed.co@xunta.es

CALENDARIO DE MATRÍCULA DE SETEMBRO. CURSO 2018-19

CALENDARIO DE MATRÍCULA DE SETEMBRO

CURSO 2018-19

Alumnado de fÓra do centro:

DO LUNS 3 DE SETEMBRO ATA O VENRES 7 DE SETEMBRO

HORARIO DE MATRÍCULA: 9,15-14,00

Alumnos do centro de 1º, 2º 3º de ESO:

LUNS 10 DE SETEMBRO

HORARIO DE MATRÍCULA: 9,15-14,00

Alumnos do centro de 4º de ESO, 1º e 2º de Bach.:

VENRES 7 DE SETEMBRO

HORARIO DE MATRÍCULA: 9,15-14,00

·       Prazos do proceso de admisión a Ciclos Formativos de Formación Profesional Básica:

Período Ordinario de Admisión

Presentación de solicitudes

Desde o día 3 ata as 13:00 horas do día 11 de setembro

Listaxe de alumnos admitidos e non admitidos

Reclamación á listaxe

13 e 14 de setembro

Matriculación

Dende o día 13 ata o día 20 de setembro

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

Estes son os libros de texto por niveis para o curso 2018-2019 no IES Terra de Trasancos:

1º ESO

2º ESO

3º ESO

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Ciclo Formativo de Grao Medio "Xestión Administrativa":

e cursos.

Ciclo Formativo de Grao Superior "Administración e Finanzas":

e cursos.

abalarMóbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Para máis información, fai click aquí. Esta aplicación oficial pode atoparse e descargarse no Play Store do seu móbil.

Calendario de exames de setembro 2018

1º ESO 2º ESO 2º PMAR 3º ESO
4º ESO 1 BAC 2 BAC 3 ESO PMAR
1º ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA

En caso de coincidencia  en día e hora entre dous exames do mesmo ou distinto curso lee a seguinte advertencia IMPORTANTE

STEMWEEK 2018

A Xunta de Galicia ven de convocar o STEMWEEK 2018, unha actividade formativa en Lingua Inglesa dirixida a alumnos de 3º e 4º de ESO (curso 2017-18), que ten como fondo unha temática científico matemática. As condicións de concesión da axuda correspondente e características que teñen que reunir os candidatos están resumidas no seguinte ENLACE e se desexa o acceso á disposición completa no DOG pique AQUÍ

ANIMÁDEVOS

Cambios na oferta educativa

A Subdirección Xeral de Formación Profesional acaba de facer modificacións nos ciclos de Formación Profesional Básica que se imparten no IES Terra de Trasancos.

Solicitouse incorporar FPB de Servizos Comerciais á oferta habitual, pero a SXFP decidiu substituir Servizos Administrativos da Familia Profesional de Administración polo novo ciclo solicitado.

Picando no enlace de oferta educativa pode accederse ao programa deste novo ciclo.