EXAMES SETEMBRO 2021

Este é o Calendario de Exames de Setembroque se desenvolverá os días 1, 2 e 3 de setembro de 2021:

Organizado por cursos

Cadro Xeral

Publicación das notas: día 8 de setembro ás 10:00 h.

Prazo de reclamacións: dende as 10:00 do día 8 de setembro ata as 10:00 h. do día 10 de setembro.

Xefatura de Estudos

NOVO HORARIO DE SECRETARIA

O NOVO HORARIO DE SECRETARÍA A

PARTIR DO 13 DE XULLO É DE 10:00 A

13:00.

FONDO DE LIBROS Y VALES DE MATERIAL

A partir do 12 de xullo, aqueles aos que se lles concedeu, poderán recoller o vale de material

Para saber o número de libros que lles corresponden deberán chamar por teléfono, a partir do 12 de xullo, ao centro, ou ben preguntar cando veñan recoller o vale.

DATAS DE MATRÍCULA E DE RECOLLIDA DE SOBRES

MATRÍCULA OFICIAL CURSO ACADÉMICO 2021-2022

RECOLLIDA SOBRE MATRÍCULA  PARA O ALUMNADO NOVO DE 1º ESO: DO 21 A 25 DE XUÑO

RECOLLIDA SOBRE MATRÍCULA PARA O RESTO DE CURSOS: 28 A 30 DE XUÑO

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

DATAS DE MATRÍCULA:

HORARIO SECRETARÍA DE 10:00 A 13:00

MATRÍCULA PARA 1º ESO: 28 e 29 DE XUÑO

MATRÍCULA PARA 1º BACH: 30 de XUÑO

MATRÍCULA  PARA 2º BACH: 1 e 2 de XULLO

MATRÍCULA  PARA 4º ESO: 5 de XULLO

MATRÍCULA PARA 3º ESO: 6 de XULLO

MATRÍCULA PARA 2º ESO: 7 e 8 de XULLO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/2022

Importante familias.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

Toda a información aquí

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS.ALUMNADO NOVA INCORPORACIÓN. 2021/22

O día 10 de maio precederemos a publicar no taboleiro do centro, a listaxe definitiva do alumnado de nova incorporación ao centro que resultou admitido para o curso 2021/22.

Sobre finais de maio publicaremos datas de matrícula e días de recollida de sobres de matrícula. Permanezan atentos a esta páxina web.

ADMISIÓN ALUMNADO

Hoxe publicamos o listado provisional de admitidos no taboleiro do centro.

Todo o alumnado solicitante de 1º da ESO está admitido.

Todo o alumnado solicitante para 3º da ESO está admitido excepto unha persoa.

Todo o alumnado solicitante para 4 da ESO está admitido

Todo o alumnado solicitante para 1º de Bacharelato está admitido

O alumnado solicitante para 2º de Bach non está admitido

A lista definitiva será publicada en maio. Avisaremos tamén por este medio.

A Dirección

AVISOS DO CENTRO E PUBLICACIÓN DE NOTAS 2º TRIMESTRE

Queridas familias e alumnado maior de idade:

Para evitar riscos na curva para os rapaces que chegan ao Bica e Arrinca ou que veñen andando, a partir de mañá, poderán cruzar o paso de cebra e entrar pola verxa vermella do aparcamiento de profesores.

Está solicitada unha acera ao Concello pero levará o seu tempo porque teñen aínda que enviarnos o proxecto para poder solicitala á Xunta.

As notas da 2ª avaliación publicaranse o venres día 26 de marzo PARA TODOS OS CURSOS, ás

11:00 h, no Espazo Abalar. Se algunha nai/ pai/titor legal ten dificultades para acceder á información, poderá solicitar o boletín por correo electrónico ao enderezo do centro:

ies.terra.trasancos@edu.xunta.es antes do día 24 de marzo ás 16:00 h.

Agardamos que pasedes unhas moi felices vacacións, cuidade a saúde para poder rematar  o curso en condicións.

Unha aperta!

PRAZO ADMISIÓN PARA NOVO ALUMNADO DE CENTROS NON ADSCRITOS

O prazo de admisión vai do: 1-22 de marzo

Instruccións:

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:
    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrara seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.

Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica

2. Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para elo deberá premer na icona verde que se atopa arriba a dereita . Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que ten que indicar os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá firmar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de firma remate correctamente.

IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia o anexo II bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, ultima páxina da solicitude que pode visualiar e descargar nesta aplicación).

Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro
    Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.