ENTREGA DE NOTAS FINAIS 2018/2019

A entrega dos boletíns de cualificacións finais do presente curso 2018/2019 se realizará como segue:

2º BACHARELATO- CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA XUÑO 2019: MARTES 25 XUÑO, 8:30 h., Aula 12 (2º Bacharelato).

Prazo de reclamacións 25 (a partir das 9:00 h.) e 26 de xuño.

ESO, 1º BACHARELATO, CICLOS, FP BÁSICA- AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA XUÑO 2019:

MÉRCORES 26 XUÑO, 9:30 h., Aulas grupos.

Prazo de reclamacións 26 (a partir das 10:00 h.) e 27 de xuño.

PRAZOS DE MATRÍCULA ORDINARIA CURSO 2019/20

Informámoslles que os prazos de matrícula ordinaria para o curso 2019/20 serán os seguintes:

24 de xuño ata o 2 de xullo ás 13,00-Ciclos                       Administrativo e Administración e Finanzas.

27 e 28 de xuño- 1º Bacharelato

1  de xullo-2º Bacharelato

2 e 3 de xullo- 4º ESO

4 e 5 de xullo- 1º ESO

5 e 8 de xullo- 3º ESO

9 e 10 de xullo- 2º ESO

HORARIO DE OFICINA: 9,00-14,00

SEMANA DE EXAMES FINAIS DE CICLOS 2019

A Semana de Exames Finais de Ciclos terá lugar entre os días 17 e 21 de xuño de 2019.

A entrega das notas será o mércores día 26 de xuño ás 9:30 h nas aulas respectivas. O prazo de reclamacións estará aberto entre os días 26 (dende as 10:00) e 27 de xuño (ata as 14:00 h.).

SEMANA DE EXAMES FINAIS EXTRAORDINARIOS 2º BACHARELATO 2019

A Semana de Exames Finais Extraordinarios de 2º Bacharelato terá lugar entre os días 17 e 21 de xuño de 2019.

A sesión de avaliación final extraordinaria realizarase o venres día 21 de xuño, e a entrega das notas será o martes día 25 de xuño ás 8:30 h na aula de 2º Bacharelato. O prazo de reclamacións estará aberto os días 25 e 26 de xuño, de 9:00 a 14:00.

INSTRUCIÓNS E INFORMACIÓN ABAU

Neste enlace poderás atopar toda a información relativa ás ABAU. Se tés calqueira dúbida tamén podes consultar en secretaría, ao titor ou en Dirección.

AVALIACIÓN FINAL ORDINARIA 2º BACHARELATO

ENTREGA DE NOTAS: Martes 21 de maio de 2019, 10:10 h, na aula de 2º Bacharelato.

REVISIÓN DE EXAMES: Martes 21 de maio, de 11:00 h a 13:00 h.

RECLAMACIÓNS:

As reclamacións contra as cualificacións finais das materias de 2º curso de Bacharelato deberán presentarse por escrito, dirixidas á Dirección do centro, no prazo comprendido entre os días 22 e 23 de maio (ata as 14:00 h.), ambos os dous incluídos.

XXV ANIVERSARIO DA SEMANA VERDE

Levamos 25 anos traballando para concienciar ao noso alumnado dos problemas asociados ao medio ambiente, que hoxe en día se recoñece como unha necesidade a nivel mundial.

Este ano conmemoramos no IES Terra de Trasancos a XXV Semana Verde. Fai 25 anos, o Departamento de Física e Química do centro, decidiu comezar no centro cunha semana onde se prestaría especial atención ao Medio Ambiente e se realizarian accións de concienciación medioambiental entre o alumnado de Trasancos. Foron pasando os anos e a oferta foi incrementada co Concurso de Presentacións Informáticas"Ignacio López Bueno", que  chega á súa XII Edición e que este ano ten por tema a Contaminación Acústica, durante todo o curso os alumnos estiveron traballando en diferentes accións e medicións que se plasmarán nunha estatística e en medidas para a mellora desa contaminacións.

Ademais diso os alumnos terán talleres de:
  -Obradoiro “Montaxe de móbiles artesanais”
  -Obradoiro de construcción de instrumentos musicais
  -Obradoiro de Enxeñería
  -Obradoiro de cerámica
  -Poemas sonoros
  -Masaxes sonoras
  -Experimentos de son coa profesora de Física e Química
  -Obradoiro sobre a “Repercusión da Contaminación Acústica na saúde e no Medio Ambiente”
   -Obradoiro sobre “Aparato auditivo e fonador”
Moitos parabéns e longa vida á Semana Verde!!!

Aquí podes ver as fotos do Obradoiro de Cerámica

PREMIO PARA TRASANCOS

A alumna Antía Calvo Díaz (3º ESO) resultou premiada no VI Concurso de Esopías que cada ano organiza a Asociación Galega de Profesorado de Matemáticas.

Obtivo o premio na categoría de 2º ciclo da ESO e Bacharelato co relato Un máxico lugar.

Ademais, o IES Terra de Trasancos estivo representado polos seguintes relatos:

Ada no paraíso de Sofía García Rodríguez (4 ªESO)

Terra enmeigada de Brais Otero Balsa (2º ESO)

O bisavó de Alejandro Fernández García (1º ESO)

Un día infinito de Lara Ríos Calvo (1º ESO)

PARABÉNS A TODIS POLO BO TRABALLO!

Convocado XII concurso Ignacio López Bueno

O vindeiro 1 de abril de 2019 remata o prazo de recepción dos traballos presentados ao XII concurso Ignacio López Bueno.

Nesta edición a temática é a Contaminación Acústica. As bases completas poden atoparte no seguinbte enlace

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR