FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA CURSO 2020/21

Por fin vai comezar a funcionar a Biblioteca. Todas as instruccións de funcionamento podedes atopalas neste enlace:

BIBLIO TRASANCOS

REUNIÓNS CON FAMILIAS 1º DE ESO E 1º DE BACH

Estes son os horarios das reunións do 30 de setembro no centro. Só pode asistir un membro da familia e deben agardar que os recolla a titora/r na entrada.

1º  ESO A- 16,00-17,00.
1º ESO B-16,15-17,15
1º ESO C-16,30-17,30
1º ESO D- 16,45-17,45

1º BACH

1º BACH A- 17,00-18,00
1º BACH B- 17,15-18,15

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

23, 24 e 25 de setembro nova datas para o principio de curso.

Informaremos por correo electrónico e por abalar das datas, grupos e horas exactas pero non conten co aviso ata, como mínimo, o día 21

Aínda pode haber cambios...

LISTADO DE ADMITIDOS DE FP BÁSICA

O luns 14 publicarase no taboleiro do centro o listado de admitidos para 1º de FP Básica de Electricidade e 1º de Comercio. Nos cursos de 2º están todos admitidos.

En 1º de FP BÁSICA de Comercio están todos admitidos.

En 1º de FP Básica de Electricidade deberán consultar ou ben no taboleiro exterior do centro ou ben chamando ao teléfono do centro se están admitidos.

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: DO 14 AO 16 DE SETEMBRO

RESOLUCIÓN DAS RECLAMACIÓNS: 16 DE SETEMBRO

PRAZO DE MATRÍCULA: DO 14 AO 17 DE SETEMBRO

COMEZO DAS CLASES FP BÁSICA: Se comunicará por teléfono ao alumnado matriculado en FP Básica o día e hora do comezo das clases.

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS E ALUMNADO

Queridas familias trasanquesas,

Dadas as circunstancias actuais de incertidumbre, non podemos polo momento comunicar unha data exacta para iniciar o proceso de acollida no centro.

Sentimos non poder ofrecer máis información polo momento, pero todo cambia día a día. Estarán informados polo correo, pola páxina e por Abalar.

Unha aperta de parte de todo o Claustro, paciencia e ánimo.

MATRÍCULA SETEMBRO CURSO 2020/21

PRAZO PARA O ALUMNADO DO CENTRO:

2º FP Básica: 7 setembro

2º, 3º e 4º ESO, e 1º e 2º Bacharelato: 7 e 8 de setembro.

Deben recoller o sobre de matrícula na Conserxería do centro (8:30-14:00).

Horario de matrícula: 10:00- 13:00

Inicio de curso

Estimadas familias:

Horas e días de principio de curso serán avisados ás familias con antelación, tamén lles reenviaremos o protocolo revisado.

Manteñan a calma, non se fien máis que das noticias que lles daremos dende o centro, revisen a páxina web con asiduidade e sobre todo teñan paciencia, estamos preparando todo para que este curso sexa o máis "normal" posible.

Pedimos esa paciencia sobre todo ás familias dos nenos de primeiro da ESO que se incorporan novos ao centro. Confíen en nós. Todo irá ben.

A Directora

ADMISIÓN F.P. BÁSICA 2020/21

PROCESO DE ADMISIÓN E REQUISITOS

ALUMNADO FORMACIÓN PROFESIONAL

BÁSICA

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 1-11 DE SETEMBRO

• Alumnado de nova incorporación:

• Formulario de solicitude

• Comunicación de incorporación a FPB segundo o anexo IV do artigo 12 da Orde do 13 de xullo de 2015 (solicitalo no centro de orixe)

• Alumnado repetidor: formulario de solicitude

• Alumnado que promociona a 2º curso: formulario de solicitude

Hacer click AQUÍ para descargar o formulario de solicitude.

LISTADO DE ADMITID@S 14 SETEMBRO

• Reclamacións do 14-16 de setembro

MATRÍCULA 14-21 SETEMBRO

• Todo o alumnado: novo, repetidor e promocionado a 2º curso