FAGAMOS DEPORTE EN IGUALDADE 16 - 05 - 2019

Que este post, inda que tarde, sirva para amosar o agradecemento a tódalas persoas (alumnado e profesorado convidados e tamén do IES Ramón Caamaño, persoal non docente e de cafetería) que participaron e fixeron posible a Xornada deportiva do día 16 de Maio "FAGAMOS DEPORTE EN IGUALDADE" na semana das Letras Galegas, adicadas este ano a "Antón Fraguas Fraguas".

Tamén o Concello de Muxía e a Abanca pola aportación económica para o evento.

Inda que este ano por mor da ameaza de choiva e un certo vento frio de vendaval non puidemos facer a xornada da praia (roteiro, comida e xogos no exterior), si convivimos no pavillón polideportivo municipal e o alumnado dos diferentes centros socializou de verdade e disfrutou en conxunto do tempo de lecer logo do xantar.Pasamos un día estupendo de convivencia, diversión e deporte.Ata o ano que ven!!!

ENLACE Á NOTICIA