IES PLURILINGÜE "RAFAEL DIESTE"

Ronda de Outeiro, 334. 15011, A Coruña.

Teléfono: 881960930.

Correo electrónico (Email): ies.rafael.dieste@edu.xunta.gal

Código de centro: 15026421

Para consultas relacionadas co Departamento de Orientación o seu correo é:
orientacionrafaeldieste@gmail.com

Ligazóns a:

IMPRESO XUSTIFICACIÓN FALTAS ASISTENCIA descargable

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ACTIVIDADES REALIZADAS DURANTE O CURSO

Nesta páxina web atoparedes a información básica importante referida ao instituto, que se mantén ao longo do curso. Buscade no apartado correspondente da columna esquerda. (A principios de cada curso faise a actualización de contidos. Fixádevos no ano ao que a información en cada páxina se refire para saber se está actualizada).

Na columna dereita tedes ligazóns a webs xerais e outras propias do instituto, como son: o Blogue  (donde atoparedes comunicados, avisos e información de actividades do centro) e o Facebook (donde atoparedes comunicados e avisos importantes de actualidade enlazados ao blogue).

O instituto "RAFAEL DIESTE":

- adoptou o programa de Seccións Bilingües en Inglés dende 2005, convertíndonos en Centro Plurilingüe no 2010 para a totalidade de alumnado do centro nas asignaturas de Educación Física, Música e Tecnoloxía.

- é un instituto membro do "PLAMBE" (Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares) dende o curso 2010-11.

- é un instituto que é Centro Mus.e dende o 2017.

"RADIOFIESTRA"

Instituto integrado no Programa "RADIO NA BIBLIO" dentro do PLAMBE no curso 2019-20

30 ANOS do IES Plurilingüe "RAFAEL DIESTE"

25 ANOS do IES Plurilingüe "RAFAEL DIESTE