Calendario de fin curso 2022-23

1 REMATE DAS ACTIVIDADES LECTIVAS: 21 de xuño (mércores). Devolución dos libros do fondo solidario.

2 AVALIACIÓNS FINAIS: 22 de xuño (xoves).

3 ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS: o venres 23 de xuño ás 11:00 h.

4 MATRÍCULA PARA O CURSO 2023-24: Do 23 de xuño ata o 7 de xullo nas Oficinas en horario de 9:30 a 13:30 horas.

5 REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS: (Orde 28 agosto 1995, BOE do 20/09):

23 a 27 xuño

Revisión de exames de 10:30 a 12:30h: Os alumnos dirixiranse aos Departamentos das materias correspondentes para a revisión dos exames cos respectivos profesores.

Solicitude por escrito (no caso de non estar de acordo coa revisión anterior), por parte dos alumnos ou os seus pais ou titores, de revisión da cualificación final obtida nunha materia ou de revisión da decisión de non promoción ou titulación. Estas solicitudes, que deberán conter cantas alegacións xustifiquen a disconformidade coas decisións adoptadas, serán entregadas en Xefatura  de estudos antes das 13:30 horas do 27 de xuño.

28 xuño

Comunicación da resolución do Departamento didáctico ao alumno ou pais.

Reclamación ante a Xefatura Territorial por desacordo do alumno ou pais coa revisión da cualificación nunha materia:

No caso de que persista o desacordo, alumno ou pais ou titores poderán solicitar por escrito á Dirección, no prazo de dous días a partir da última comunicación do centro, que eleve a reclamación a instancias superiores.