Ligazóns importantes

Emails do profesorado           Horarios de atención a nais e pais

Novas

Información sobre o proceso de admisión da ESO e do Bacharelato para o curso 2024-2025

Todo o alumnado dos centros adscritos do IES Mendiño, tanto de Educación Primaria como de Educación Secundaria, que  solicitaron reserva de praza para cursar 1º ESO e 1º Bacharelato durante o prazo de reserva, FOI ADMITIDO. Terán que presentar o impreso de matrícula no período ordinario,  a partir do  27 de xuño de 2024.

Grazas por confiar no noso centro.

INICIO DO CURSO ESCOLAR 2023-2024

Este luns 11 de setembro comeza o curso escolar 2023-2024 no IES Mendiño. Arrancamos no horario habitural, de 8:30h - 14:00h e, ao ser luns, en xornada vespertina de 16:15 - 17:55h. Funcionará o servizo de transporte escolar con total regularidade (informamos da situación do alumnado de Bacharelato a través dun Abalar enviado esta semana).

HORARIO DE PRESENTACIÓNS:

• ESO: 08:30H
    • 1º e 2º ESO: Agardarán na entrada principal, onde o profesrado titor irá chamando ao aumnado para que os acompañen á aula correspondente.
    • 3º e 4º ESO: Irán ao pavillón do centro, onde o profesrado titor irá chamando ao aumnado para que os acompañen á aula correspondente.
  • 1º BACH: 11:30H
    • Agardarán na entrada principal, onde o profesrado titor irá chamando ao aumnado para que os acompañen á aula correspondente. Posteriormente á presentación, s clases comezarán este mesmo luns pola tarde.
  • 2º BACH: 13:10H

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE 1º ESO:

• LUNS 11 DE SETEMBRO, ÁS 18:00H.
  • Haberá unha prestnación do curso escolar, coa presenza do profesorado titor, do deparamento de orientación e dos membros do equipo directivo. Posteriormente as famlilas acompañarán a cadansúa titora das súas fillas/os e terán un breve encontro na aula do grupo de 1º ESO correspondente.

Un sáudo,

O equipo directivo do IES Mendiño

Libros de texto da ESO e de Bacharelato. Curso 2023-24

Achegamos a listaxe de libros de texto para a ESO e o Bacharelato para o curso 2023-24. Pódeno descargar da seguinte ligazón:

Libros de texto. IES Mendiño. Curso 2023-24

Axudas para a adquisición de material escolar para o curso 2023-2024

Xa están dispoñibles as listaxes provisionais das axudas para a adquisición de material escolar para o curso 2023-2024 (Orde do 10 de maio de 2023. DOG do 19 de maio de 2023).
Poden consultala no taboleiro de anuncios do centro. O prazo de reclamación é de dous días: martes 11 de xullo e mércores 12 de xullo de 2023.

Atte.,

A dirección do IES Mendiño

Calendario de fin de curso e matrícula para o curso 23-24 para o alumnado

Achegamos o calendario de fin de curso para o alumnado onde se reflexan os días no que se publican as notas así como os períodos de reclamacións das mesmas. Neste documento poderán atopar tamén cal será o período de matrícula para o vindeiro curso escolar.

Calendario de fin de curso e matrícula do curso 23-24

Notas da avaliación ordinaria de 1º de bacharelato e período de reclamacións

As notas da avaliación ordinaria de 1º de bacharelato faranse públicas o mércores 7 de xuño a partir das 21:00 horas por abalar. O período de reclamación da avaliación ordinaria de 1º de bacharelato é o venres 09 e luns 12 de xuño en horario de 08:30 a 14:00.

Podedes descagar información sobre o procedemento nunha reclamación e os documentos necesarios na seguinte ligazón:

Procedemento nunha reclamación e documentos necesarios

Probas extraordinarias de bacharelato curso 22-23

Para consultar o horario das probas extraordinarias de 1º e 2º de bacharelato que terán lugar desde o luns 19 de xuño ao mércores 21 de xuño pinchade na seguinte ligazón:

Horarios das probas extraordinarias de 1º e 2º de bacharelato

Participación no fondo solidario de material escolar para o curso 23-24

Xa está aberto o prazo de solicitudes para a participación no Fondo Solidario de material para o vindeiro curso 2023/24 (Orde de 10 de maio de 2023, DOG 19 de maio de 2023).

Presentación de solicitudes:

- Do 20 de maio ao 21 de xuño de 2023.

1. As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal. Farase 1 única solicitude por familia.

2. Podénse presentar presencialmente no centro as solicitudes. Para evitarmos desprazamentos innecesarios e acumulación de persoas no centro, pregamos:

- Traian cubertos os impresos ao centro. Poden descargar os impresos na seguinte ligazón: Anexos I e IINo caso de non poder imprimilos, poden recoller o impreso no propio centro.

- Traian a seguinte DOCUMENTACIÓN:

. Fotocopia do libro de familia (con todos os membros da unidade familiar).

. Sentenza xudicial de separación, divorcio ou convenio regulador (de ser o caso).

. Certificado de grao de discapacidade (de ser o caso).

Procedemento de reclamación de 2º de bacharelato

Achegamos os modelos necesarios para reclamar as cualificacións de 2º de bacharelato. Calquera deles hai que presentalos no centro para rexistro antes da data límite. As datas límites da convocatoria ordinaria (as da convocatoria extraordinaria publicaranse máis adiante) son as seguintes:

Convocatoria ordinaria

Reclamación ante a dirección: 19 de maio ata as 14:00

Reclamación ante a Xefatura Territorial: 24 de maio ata as 14:00

As cualificacións da avaliación ordinaria de 2º de bacharelato publicaranse a través de abalar o martes 16 de maio a partir das 21:00 horas

Para poder ver os distintos trámites e prazos do proceso de reclamación, poden descagar o seguinte arquivo:

Trámites e datas do proceso de reclamación das cualificacións de 2º de bacharelato na convocatoria ordinaria

Distribuir contenido

Avenida Mendiño, 40