Ligazóns importantes

Horas e datas dos exames de setembro                                        Calendario de setembro do alumnado

Información importante para as probas de setembro de galego.

Intervención con personas migrantes y refugiadas | Fundación ...Deixámosvos un arquivo con información importante para as probas extraordinarias de galego do mes de setembro. Nel podedes ver os contidos mínimos de cada curso. Para descargalo podes facer click na seguinte ligazón:

Información sobre o exame de setembro de lingua galega

Redondela acolleu as probas ABAU 2020

O IES Mendiño foi elixido este ano como centro base e de apoio para a realización das probas ABAU 2020.

A CIUG agrupou os centros educativos de Redondela (IES de Chapela, IES Pedro Floriani, Colexio Vigo e IES Mendiño) e os de Soutomaior (IES de Soutomaior e Santo Apóstolo) na comisión con sede no noso centro.

As probas tiveron lugar no Pavillón da Marisma, entre o martes 7 e o xoves 9 de xullo.

As probas desenvolvéronse con total normalidade. Desde o IES Mendiño queremos agradecer o trato dos respresentantes da CIUG e de toda a comisión presente nas probas, a colaboración de todos os centros educativos e, en especial, o gran traballo desenvolvido polo Concello de Redondela, cunha implicación e cunha disposición, tanto de medios coma de persoal, sen o cal non sería posible a celebración destas probas.

Agora esperemos que os resultados, que non coñeceremos até o 16 de xullo, sexan bos para todo alumnado dos nosos concellos.

Calendario de setembro 2020

Podedes acceder ás datas e horas das probas extraordinarias de setembro así como ao calendario de setembro para o alumnado nas seguintes ligazóns:

Horas e datas dos exames de setembro

Calendario de setembro do alumnado

No calendario de setembro, podedes consultar cando será a matrícula extraordinaria e a entrega de libros, así como os distintos periodos de reclamacións.

Libros de texto para o curso 20-21

Para consultar o listado de libros prema nos diferentes cursos

1º ESO .- Non hai libros de texto por ser un centro EDIXGAL

PMAR 3º ESO

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

Todos os cursos

Lecturas recomendadas para o verán

Foi un ano longo e duro. Un curso escolar que non olvidaremos en moito tempo. Agora terás tempo para gozar do sol, o aire libre, a praia, os bos intres en familia, e, por suposto, dos mellores libros para o verán.

Aquí tes as recomendacións dende a Biblioteca do IES Mendiño.

Podes descargar o arquivo na seguinte ligazón: lecturas recomendadas para o verán

Calendario de fin de curso 19-20 para o alumnado da ESO e de 1º Bach

Podedes descargar da seguinte ligazón,  o calendario de fin de curso para o alumnado onde aparecen as datas máis salientables (notas, período de reclamacións, devolucións de libros e matrícula)

Calendario de fin de curso 19-20 (alumnado)

Devolución de libros e matrícula do curso 20-21

Na seguinte ligazón podedes acceder a toda a información relativa a devolución dos libros do fondo de libros e a matrícula do curso 20-21.

HORARIO DE MATRÍCULA E DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

IMPORTANTE: DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR POLO ALUMNADO DO IES MENDIÑO

• Solicitude de matrícula debidamente cuberta e asinada.
  • 2 fotos de carné, co nome e apelidos escrito no reverso.
  • Fotocopiado DNI ou NIE.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria (só para alumnado de 1º e 2º ESO).
  • Xustificante do pagamento de 1,12 euros para o Seguro Escolar (para alumnado de 3º ESO, 4º ESO e Bacharelato).

ATENCIÓN: Teñen que facer o ingreso na seguinte conta de Abanca:

IBAN: ES8620805059393040003604.Poñendo en Concepto o nome completo da/o alumna/o.

• Solicitude  de  autorización  do  uso  de  transporte  escolar  (para  alumnado  deBacharelato).

IMPORTANTE: DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR POLO ALUMNADO PROCEDENTE DE OUTROS CENTROS

• Solicitude de matrícula debidamente cuberta e asinada.
  • 2 fotos de carné, co nome e apelidos escrito no reverso.
  • Fotocopiado DNI ou NIE.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria (só para alumnado de 1º e 2º ESO).

ATENCIÓN: Teñen que facer o ingreso na seguinte conta de Abanca:

IBAN: ES8620805059393040003604. Poñendo en Concepto o nome completo da/o alumna/o

• Solicitude  de  autorización  do  uso  de  transporte  escolar  (para  alumnado de Bacharelato).
  • Fotocopia do Libro de Familia.

Documentos da reunión co alumnado do IES Illa de San Simón

Deixámosvos aquí a ligazón para acceder aos documentos tratados en dita reunión.

REUNIÓN ILLA DE SAN SIMÓN

Traballos do alumnado durante o terceiro trimestre.

Intervención con personas migrantes y refugiadas | Fundación ...

• Dende o Departamento de Tecnoloxía, achegamos os proxectos tecnolóxicos que realizou o alumnado de 2º ESO A de forma voluntaria durante o Estado de Alarma polo covid-19. ¡¡FELICIDADES!!

• Este trimestre o alumnado  de 3º e 4 º ESO estiveron a facer un traballo sobre un heroe ou heroína durante o confinamento. Moitos fixéronos dos pais, ou dos avós, están en diferentes formatos, power point, pdf, e mp4. Deixámosvos uns exemplos entreñables:

Traballos sobre os heroes ou heroinas do alumnado de 3º e 4 ESO

Avenida Mendiño, 40