Concurso de deseño de camisetas

Dentro do Plan de Igualdade e como xeito de fomentar a creatividade do alumnado, promovemos a realización dun concurso do deseño dun logo-imaxe para ser impreso en camisetas, coa idea xeral de "Educando en igualdade".
Achegámosvos a ligazón coa bases do concurso.
Animadevos a participar!!!
O prazo de participación remata a mediados do mes de marzo.
Ligazón aos documentos:
Bases do concurso: https://drive.google.com/file/d/1e-ROmgMu5hVdMC5JRx8kRXrtswFP_aid/view?usp=sharing

AXUDAS PARA ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional convoca 1.600 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020. Poderá solicitar estas axudas o alumnado matriculado na ESO e no Bacharelato. O prazo de presentación de instancias é ata o 26 de marzo (incluído). No seguinte cuadro pódese ver as modalidades ofertadas.

Nas seguintes ligazóns pódese acceder a orde da convocatoria, ao cartel informativo onde está resumida dita convocatoria, a guía para cubrir a solicitude e o acceso á información sobre a presentación electrónica:

Acceso ao texto  da Orde da convocatoria

Acceso ao cartel informatico

Acceso a guía para cubrir a solicitude

Acceso a información sobre a presentación electrónica

Acceso a páxina web onde está toda a información

Día de Rosalía

24 de febreiro: "Rosalía sempre viva"

Versos de Rosalía dentro e fóra das aulas, versos rapeados, versos inspiradores de bandas deseñadas, versos traducidos e recitados tamén noutras linguas... son algunhas das actividades que o alumnado do Mendiño realizou para conmemorar o día do nacemento desta autora. Muller sensible. Referente necesario de dignidade e compromiso coa terra.

Nas seguintes ligazóns pódense ver unha banda deseñada do alumnado de 3º ESO (banda deseñada) e unhas fotos do alumnado que recitou os versos (fotos)

Semana de Entroido

Como xa sabemos, esta semana é a semana previa ao entroido e no centro estamos de celebración por este feito. Cada día da semana, temos que traer posto unha prenda ou cousa. Ditas prendas, son acumulativas ata o venres que xa cada un ven co seu disfraz. O venres, o alumnado vaise disfrazar no recreo e nas 3 últimas horas, teremos unha festa con choripan. Aquí tendes o que hai que traer cada día:

Saída Edugal

O alumando de 4º ESO e 1º BACH, tiveron unha saída ao salón educativo Edugal en Pontevedra o mércores 12 de febreiro.Alí tiveron a oportunidade de interesarse por distintas saídas laborais e educativas, así como de participar nalgún obradoiro tal e como se pode ver nas imaxes da seguinte ligazón:

Saída Edugal

Día de San Valentín

Este curso, celebrouse o día de San Valentín cun concurso de tarxetas no que participou o alumnado de todo o centro. Ditas cartas foron repartidas polo centro por alumnos de 2º de bacharelato disfrazados de Cupido. Podes ver algunha foto do evento na seguinte ligazón:

Imaxes día de San Valentín

Día da Paz

O alumnado de 4º ESO e 1º BACH, celebraron o día da paz preparando distintas actuacións musicais e a lectura dun poema en francés, que compartiron con todos/as durante o recreo. Felicitacións pola actuación.

IMPORTANTE: CAMBIO DE DÍA CLUBE DE LECTURA

IMPORTANTE: VÉMONOS OBRIGADOS A CAMBIAR A REUNIÓN DO CLUBE DE LECTURA DO MÉRCORES AO XOVES 13 DE FEBREIRO NO RECREO. DESCULPADE AS MOLESTIAS.

Próxima reunión do clube de lectura

Libro do club de lectura do mes de febreiro

Este mes de febreiro de 2020, o club de lectura vai xirar arredor da obra Seique, de Susana Sánchez Arins. Esperamos contar coa visita da autora. Comunicaremos a data concreta da sesión.

Avenida Mendiño, 40

36693 Cesantes(Redondela)