ERASMUS

Actividades de mobilidade de alumnado e profesorado vinculado coa Educación Superior matriculados ou impartindo docencia en Ciclos Formativos de Grao Superior. Outras actividades internacionais relacionadas coa educación entre centros de secundaria de distintos países tanto comunitarios como non comunitarios.

Lista provisional profesorado seleccionado ERASMUS+

Pubícase a listaxe provisional de profesorado seleccionado para as movilidades ERASMUS+

Prazo de reclamacións: 5 días

Erasmus+ profesorado: lista definitiva admitidos

Terminado o plazo de reclamacións, xa podedes consultar <<aquí>> a listaxe definitiva de profesorado admitido.

Erasmus+ profesorado: lista provisional admitidos

Terminado o plazo de solicitude, xa podedes consultar <<aquí>> a lista provisional de profesorado admitido e excluido.

Prazo de reclamacións: 5 días naturais

Alumnado seleccionado Erasmus+ Ciclos superiores

Xa podedes consultar a listaxe definitiva de alumnado de ciclos superiores seleccionado para realizar as mobilidades Erasmus+ co programa KA131 do instituto.

<<Consulta listaxe aquí>>

Parabéns!