Ciclos, FP Básica, Grao Medio, Grao Superior, FP DUAL, XVEC, COIN, ACFIS, Transporte, Márketing, COPAL, XVECD

Ángela Martínez: unha emprendedora de éxito

Ángela Martínez vén de ser galardonada pola Xunta e Fundamar por dous proxectos empresariais: un certro de saúde mental e a fabricación de mobiliario con cunchas de bivalbo.

Aparece na fotografía do artigo publicado en Faro de Vigo xunto ás súas profesoras Pilar García e Yolanda Álvarez.

Foto Faro de Vigo

Primeiro premio na xornada do proxecto ESOPES/LAB

O pasado día 28 de xuño, tivo lugar a xornada final do proxecto ESOPES/LAB en Fundamar. Neste laboratorio de ideas emprendedoras onde xurden solucións para as necesidades e os retos do sector pesqueiro, a nosa alumna Ángela Martín Fernández, do Ciclo Superior de Comercio Internacional, acadou o 1º premio co seu proxecto de economía social "De Mytilo terrazo marino 100% gallego". Dende o IES A Guía queremos agradecer a Fundamar, e en especial, a Patricia e María por acompañar nos seus proxectos ao noso alumnado. Grazas!

Premio ao mellor proxecto empresarial cooperativo en Comercio Internacional

Na derradeira semana de maio, o proxecto "Holística, Sociedade Cooperativa Galega", presentado polos alumnos Ángela Martín Fernández, Carolina A.R. e Isseu B. do 2º curso do Ciclo Superior de Comercio Internacional, acadou o premio ao mellor proxecto empresarial cooperativo no Certame Cooperativismo no Ensino 2023, convocado pola Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade. Os máis sinceros parabéns á alumna polo éxito acadado, e como non, á docente Pilar García, que titorizou o proxecto.