Taboleiro

ACTO ENTREGA ORLAS 2º BACHARELATO

Orla 2º Bacharelato

Acto de entrega de Orlas ao alumnado de 2º Bacharelato desenvolveuse o pasado venres día 25 de maio de 2012 ás 19:30 horas no Salón de Actos do instituto.

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE DECEMBRO - XESTIÓN COMERCIAL E MÁRKETING - COMERCIO

No arquivo que se achega establécese o calendario extraordinario de setembro que queda do seguinte xeito:

12 DECEMBRO 2011 - 12:00 HORAS - APLICACIÓNS INFORMÁTICAS DE PROPÓSITO XERAL - PROFESORA: ISABEL LORENZO AMARO (CS-XCM)

13 DECEMBRO 2011 - 10:40 HORAS - FORMACIÓN E ORIENTACIÓN LABORAL - PROFESOR: JUAN A. GUERRA CASTRO (CS-XCM)

15 DECEMBRO 2011 - 09:50 HORAS - OPERACIÓNS DE VENDA - PROFESORA: CARMEN LINA BALVÍS PRIETO (CM-COMERCIO)

Prégase puntualidade ao alumnado convocado, que serán recibidos polo profesorado indicado no distribuidor da planta baixa do centro para asignarlles un aula.

ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓN de ESO E 1º BACHARELATO - CONVOCATORIA DE SETEMBRO

A entrega dos boletíns da convocatoria extraordinaria de setembro será mañá mércores día 7 de setembro ás 11:00 horas. Fóra dese horario poderán recollerse en conserxería. O prazo extraordinario de matrícula, remata o vindeiro venres día 9 de setembro.

CALENDARIO DE PRESENTACIÓNS DO CURSO 2011-12

O día 16 de setembro de 2011 faremos as presentacións do curso 2011-12 no SALÓN DE ACTOS  do instituto. No arquivo que se achega podedes consultar un calendario provisional. Estade atent@s por se houbese modificacións que se publicarán neste medio e en facebook.

CALENDARIO DE PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO ESO E BACHARELATO - ORIENTACIÓNS PARA A ESO

Publícase o calendario de probas extraordinarias de setembro para ESO e Bacharelato. Tamén se publican as orientacións para o alumnado de ESO.

A entrega de cualificacións para 2º Bacharelato será o día 5 de setembro de 2011 ás 11:00 horas. Para a ESO e 1º Bacharelato será o día 7 de setembro de 2011 ás 10:00 horas.

O prazo de reclamacións para 2º Bacharelato será o día 5 e 6 de setembro de 2011 e para a ESO e 1º Bacharelato será os día 8 e 9 de setembro de 2011.