Visita Aula Newton en Ourense

O venres 3 de xuño, o alumnado de 3º e 4º de ESO visitou as instalacións de Aula Newton no Parque Tecnolóxico de San Cibrao das Viñas. A visita englóbase dentro das actividades do club de ciencia, grazas á colaboración dos departamentos de Educación Física (conceptos básicos de orientación), Matemáticas (cálculos e medidas de distancias e ángulos) e Física e Química (cálculos de velocidade e distancias) para trazar unha ruta de voo que logo levaron á práctica nun simulador.

"Got talent" coa temática de Bioloxía e Xeoloxía

A semana pasada, o alumnado de 1º de ESO actuou ao estilo "GOT TALENT" con cancións adaptadas á Bioloxía e Xeoloxía, de elaboración propia. Un xeito diferente de aprender Risa

Fondo de Libros 2021-2022

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-Dixgal) no curso 2021-2022 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. No obstante, terán dereito á axuda para adquirir material escolar, así como:

- Alumnado cunha discapacidade igual o superior ao 65%

- Alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

PRAZO PARA PRESENTAR SOLICITUDES:

Inicio: 21 de maio de 2021

Remate: 22 de xuño de 2021

Listaxes admitidos

Xa podedes consultar no taboleiro da entrada as listaxes provisionais de admitidos e excluídos na ESO para o vindeiro curso 2021-2022. Todas as solicitudes recibidas foron admitidas.

O prazo de Matrícula comezará o 25 de xuño. Estade atentos á publicación na web das datas para cada curso.