Club de Ciencias

Club de ciencias

Nesta sección podes atopar todas actividades STEAM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería, Arte e Matemáticas) desenvolvidas no marco club de ciencia do IES A Guía.

29 de xaneiro:Reunión do club de ciencias.

O pasado luns día 29 reuníuse o club de ciencias na primeira sesión do proxecto " A carreira espacial"

club ciencias

Visita á Casa das Ciencias e á Torre de Hércules

O pasado 22 de maio, o alumnado de 2º de ESO do IES A Guía realizou unha saída á cidade de A Coruña. En primeiro lugar, visitaron a Casa das Ciencias, onde poideron experimentar en primeira persoa os contidos de materias como a física ou as matemáticas. Logo, desprazáronse á Torre de Hércules, o faro en funcionamento máis antigo do mundo.

Clase de RCP para o alumnado de FPB e Anatomía Aplicada

O pasado día 10 de maio, visitaron o IES A Guía un equipo de médicos do centro de saúde de Sárdoma para impartir unha clase de RCP básica. Participou o alumnado de 1º de FP Básica de Servizos Comerciais e o alumnado de 1º de Bacharelato da materia de Anatomía Aplicada. Durante a sesión, o alumnado aprendeu como actuar no caso dun esvaecemento practicando con bonecos que o departamento de Educación Física cedeu para a realización da actividade. Dende o departamento de Bioloxía e Xeoloxía e, en xeral dende o IES A Guía, queremos agradecerlle ao equipo médico que se achegou ao centro e a colaboración do dpto. de Educación Física. Grazas!

Semifinalistas e gañadores da III Olimpíada de Enxeñería na Edificación: Construíndo con inxenio

Os equipos INNOVA_DAAS e IN(H)AL  do IES A Guía foron semifinalistas da III Olimpíada de Enxeñería da Edificación, organizado pola Escola Universitaria de Arquitectura Técnica da Universidade de A Coruña a nivel autonómico, no marco da Conferencia de Directores de Arquitectura Técnica e Enxeñería de Edificación. Tras defender os seus proxectos para edificar unha vivenda de construcción sostible e máxima eficiencia enerxética, o xurado nomeou gañador ao equipo INNOVA_DAAS. Moitos parabéns aos dous equipos participantes e moita sorte para a fase nacional ao equipo gañador da fase autonómica!!!!!!

Pode consultarse máis información aquí e aquí

Deixámovos un dos momentos da defensa dos proxectos de cada un dos grupos