CARTA ERASMUS PARA LA EDUCACIÓN SUPERIOR

En el documento adjuntamos la Carta Erasmus para la Educación Superior.

No curso 2016-17 desenvolvéronse 7 mobilidades de alumnado para prácticas KA103 e 1 para formación do persoal docente do centro.

No vindeiro curso 2017-18 hai concedidas 7 mobilidades de alumnado para prácticas KA103 e 1 para formación do persoal docente do centro.

As mobilidadades de alumnado teñen unha duración de 3 meses nun país membro da Unión Europea e son validables pola FCT dos segundos cursos de Ciclo Superior de FP. A mobilidade para persoal terá unha duración de 5 días.

HORARIO DO CICLO SUPERIOR DE TRANSPORTE E LOXÍSTICA DO RÉXIME DE ADULTOS PRESENCIAL - CURSO 17-18

Achéganse horarios dos grupos de Transporte e Loxística do réxime de adultos presencial para o curso 17-18

CALENDARIO DE PROBAS EXTRAORDINARIAS DO CURSO 2016-17 - SETEMBRO 2017

Achégase arquivo co calendario das probas extraordinarias de setembro do curso 2016-17