Benvidos á web do noso centro!

EXAME CAMBRIDGE

Os exames CAMBRIDGE terán lugar o día 6 de Xullo no IES A Guía.

Informarase dos prazos para abonar a taxas correspondentes.

ESCOLA DE FAMILIAS

O próximo XOVES 14 DE MARZO ás 19h, no salón de actos do IES A Guía arrincaremos unha nova sesión da ESCOLA DE PAIS falando de novas tecnoloxías e internet, da man da organización Cibervoluntarios.org.

CALENDARIO PROBAS FINAIS MARZO CICLOS DE COMERCIO E ACTIVIDADES FÍSICAS

Pubícase o calendario dos exames finais para o alumnado de  2º FP ORDINARIO e para o alumnado con módulos pendentes de 1º do ciclo de Comercio

ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS DO ALUMNADO DA ESO E DE BACHARELATO

A resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa,  dita instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa as etapas de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato:

O alumnado que titule en 4º ESO obterá a acreditación das competencias dixitais nivel de iniciación. Poderá obter o nivel intermedio se supera unha proba específica

CURSO AFD: ACTIVIDADES DE XESTIÓN DO PEQUENO COMERCIO

No marco do acordo de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades e a Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade, ofértanse as accións formativas do Plan Formativo para o emprego (cursos AFD).