Suspensión das clases en toda Galicia

Estimadas familias:

A Xunta de Galicia anunciou esta mañá a suspensión das clases en toda a Comunidade a partir do luns 16 de marzo, durante un período de 14 días. Mañá venres xa non será obrigatoria a asistencia a clase.

O alumnado deberá estar atento a eDixgal (alumnado de 1º e 2º ESO), aula virtual do centro e correo electrónico, así como á nosa páxina web para coñecer as tarefas que lles poida asignar o profesorado.

Informarémolos de calquera outra novidade que se vaia producindo, tanto na nosa web e nas nosas redes sociais como mediante a aplicación Abalar.

Un saúdo.

O equipo directivo