DÍA INTERNACIONAL POLA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

Dende a Coordinación de Igualdade do IES Faro das Lúas reivindicamos o 25N cunha mostra gráfica na que intentamos poñer de manifesto a lacra da violencia machista, que día a día se cobra vítimas en todo o mundo. O Día pola Eliminación da Violencia de Xénero é, para nós, unha data clave que abre unha época de concienciación e por iso non quixemos reducir a defensa dos nosos dereitos a un só día. Os murais, imaxes e artigos presentados estarán no centro de xeito permanente como mostra de solidaridade e concienciación. Dende o 25 de novembro as nosas alumnas e alumnos tiveron a oportunidade de participar nun mural conxunto, coas súas firmas e as súas propias frases de apoio á causa.

Tamén contamos cunha mostra gráfica moi visual e potente, que nos fai pensar a todas e a todos na realidade de millóns de mulleres no mundo. Os carteis con nomes e apelidos de todas as mulleres vítimas de violencia de xénero no noso país no que vai de ano que se pode ver nas escaleiras do centro fainos apreciar como o 25N non é unha soa data, non é un só día, é unha reivindicación continua que nos acompaña no sendeiro da búsqueda da igualdade. Loitando por que a lista de asasinadas deixe de medrar.

Por último tamén elaboramos un Buzón Violeta onde alumnas e alumnos foron deixando as súas reflexións e achegas sobre a violencia de xénero; historias reais e anónimas que nos rodean e ante as que non debemos xirar a cara. Estarán expostas no centro para formar parte do traballo da Coordinación de Igualdade e dalgunhas titorías do curso.