Xeografía e Historia

Titoría 4º ESO B
María Lestón Vázquez Coord. Biblioteca
Tereixa Otero Dacosta

Xefa de Estudos (nocturno)

Coord. Equipo Igualdade

A programación didáctica do presente curso pode consultarse na seguinte ligazón

Saída V Centenario

Preme na foto inferior para visualizar o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2022-2023 -> VCentenario

Ruta xeolóxica por Monteferro

O pasado luns 17 de outubro os Departamentos de Ciencias Naturais e Xeografía e Historia realizaron unha saída didáctica a Monteferro co alumnado de Bacharelato das materias de Xeografía, Xeoloxía e Ciencias da Terra. Acompañaron a saída a profesora Pura González e os profesores Francisco Álvarez e Iván Granja.

O obxectivo desta actividade foi o estudo da xeoloxía do lugar así como a observación da paisaxe, os ecosistemas e os valores patrimoniais.

Neste documento podedes atopar máis información e fotos desta actividade.

Ruta xeolóxica en Monteferro

O luns 8 de novembro 2021 o alumnado de 2º de Bacharelato das materias de Xeografía e de Xeoloxía realizou unha excursión didáctica a Monteferro, á que tamén asistiu un alumno de 4º ESO. Organizaron e acompañaron a saída o profesor Iván Granja e a profesora Pura González.

O traballo consistiu fundamentalmente nun estudo da xeoloxía do lugar, pero tamén se fixo observación da paisaxe, dos ecosistemas e dos valores patrimoniais.

Pódese atopar máis información desta actividade no seguinte documento.

Unha viaxe a Madrid....coa Historia da Arte

Nestes últimos cursos o alumnado de Historia da Arte completou a súa formación coa visita a museos e monumentos de Madrid. Neste vídeo recóllese unha escolma comparativa das fotografías desta actividade.