Departamento de Matemáticas: profesorado e programacións 2017-18

Débora Pereiro Carbajo Xefa de Departamento
Diego Santorio Moscoso

Olalla Varela Silvalde

No documento adxunto poden consultarse as programacións didácticas do presente curso.

Tamén está accesible a programación do curso 2017 18.

Día das matemáticas en Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 10:19

O 12 de maio celebrouse o día escolar das matemáticas. E en Proval, dende o departamento de matemáticas, aproveitamos para expoñer varios traballos colaborativos de matemáticas recreativas.

Premede neste enlace para coñecer o noso traballo

Tres videos de alumnas no concurso Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Mér, 2018-04-18 01:11

Varias alumnas de 4º de ESO do noso centro participan con dous vídeos no concurso Explícoche matemáticas 2.0 organizado polo Servizo de Normalización Lingúística da USC.

Se vos gustan estes vídeos, poñedelle un Gústame dende a páxina de Youtube (entrando dende o enlace Votar situado debaixo de cada título dos vídeos)

Son os seguintes:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Alumnado de Proval en Imatxina.

Enviado por iesproval o Mar, 2018-04-10 12:19

O 9 de abril, o alumnado de 2º de ESO asistiu aos obradoiros de Imatxina, en Vigo. Traballaron con tangráns, pentaminós e hexamantes, policubos (pentacubos planos e soma), espellos, xogos de estratexia, actividades coa calculadora, resolución de problemas, estatística e ilusións ópticas.

Seleccionando a foto inferior, pódese consultar o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Imatxina

Alumnado de Proval na Feira Matemática de Agapema

Enviado por iesproval o Mar, 2018-04-10 12:06

O sábado 7 de abril, un grupo de alumnas e alumnos do IES Escolas Proval desprazouse ata A Coruña para participar na duodécima edición da Feira Matemática organizada pola Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática (Agapema).

Laura, Andrea, Nahir, Nerea, Diego e Jairo, de 2º de ESO, propuxeron aos visitantes obter o número Pi medindo obxectos da vida cotiá con cintas métricas, regras e calibres.

Por outra banda, Clara e Laura, de 4º de ESO, amosaron varios traballos de investigación realizados co programa GeoGebra, nos que usaron diferentes métodos para obter o número Pi. Dende o método xeométrico de Arquímides ata métodos máis complexos como probabilísticos e analíticos.

Así recolleu a prensa este evento:

Selecciona a foto inferior para ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Feira Matemáticas A Coruña

Cúpulas de Leonardo

Enviado por iesproval o Dom, 2018-04-08 13:14

O Departamento de Matemáticas está a empregar pezas de madeira (pezas de 50cm con 4 muescas) para a construcción de 11 modelos de cúpulas de Leonardo. Trátase de estructuras sen ningún tipo de suxección que se manteñen grazas á gravedade e ao encabalgamento mútuo dos segmentos.

Con esta actividade, o departamento inclúe nos diferentes niveis educativos contidos de traballo cooperativo, imaxinación espacial e seguemento de patróns.

Selecciona a foto inferior para consultar o álbum desta actividade. A última foto recolle os patróns para a construcción das cúpulas

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Cupulas Leonardo

Actividades e álbumes do día de Pi

Enviado por iesproval o Mar, 2018-03-20 01:51

Vídeo dia pi

Enviado por iesproval o Mér, 2018-03-14 13:11

Buscando a pi no IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Ven, 2018-03-09 11:37

Con motivo do día de pi (Piday), o Departamento de matemáticas organizou un amplo programa de actividades no IES Escolas Proval:

• Nos días previos ao 14 de marzo, gravaremos e proxectaremos un vídeo no que o alumnado de ESO e FP Básica amosa, en orde, unha cifra do número. De música de fondo o vídeo levará unha peza composta no centro e interpretada pola Rockestra Proval, constituída íntegramente polo noso alumnado.
  • Construiranse cúpulas de Leonardo na entrada do IES, con pezas de madeira cedidas por Imatxina.
  • Xa o 14 de marzo, Día de pi, impartiranse varios talleres para todo o alumnado:
    • Obtención do número pi en obxectos cotiáns.
    • Aproximacións de pi con GeoGebra

Día internacional da muller e da nena na ciencia

Enviado por iesproval o Xov, 2018-03-01 04:39

O pasado 11 de febreiro celebrouse o Día internacional da muller e da nena científica. No noso centro, os departamentos de ciencias e matemáticas celebraron esta data con diversas actividades, nas que participou o alumnado de ESO e bacharelato científico: