Departamento de Matemáticas: profesorado e programacións 2017-18

Débora Pereiro Carbajo Xefa de Departamento
Diego Santorio Moscoso

Olalla Varela Silvalde

No documento adxunto poden consultarse as programacións didácticas do presente curso.

Tamén está accesible a programación do curso 2017 18.

Buscando a Pi en Palexco

Enviado por iesproval o Mar, 2018-06-19 01:07

Alumnado de Proval estivo na Feira Matemática de Agapema onde, a maiores de amosar diversos traballos de investigación arredor do número Pi, deseñaron este vídeo buscando a Pi.

Estímulo do talento en Matemáticas

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:57

O sábado 2 de xuño, Nerea Figueroa Gómez, Ismael Martínez González e Noa Pazos Aniorte, de 1º de ESO, realizaron en Santiago de Compostela a proba de ESTALMAT para formar parte do Proxecto para o estímulo do talento en matemáticas.

Neste enlace pódense ver fotos da xornada da proba. O material gráfico está extraído da web de Estalmat Galicia

Seleccionando a foto inferior pode visualizarse o álbum completo deste evento.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Estalmat

Obradoiros de poliedros

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:30

Con triángulos equiláteros, cadrados e pentágonos regulares. Ou con escarvadentes e gominola. Nas clases de matemáticas, calquera material é bo para a construcción de poliedros... Seleccionade a foto inferior para comprobalo....

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> PoliedrosProval

Obradoiros de arquitectura e xeometría aplicada

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 13:57

O venres 15 de xuño o alumnado do IES Escolas Proval participou nuns obradoiros de Arquitectura e Xeometría aplicada impartidos polo arquitecto Victor G. Echave. Aprenderon de enxeñería e arquitectura, construíron cooperativamente tódalas figuras a grande escala e coñeceron de forma dinámica e divertida os polígonos e poliedros básicos ademáis dos fundamentos das estructuras trianguladas.

Esta actividade foi organizada polos Departamentos de Matemáticas, Física e Tecnoloxía.

Premendo na foto inferior poderás consultar o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Palitroques

Día das matemáticas en Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 10:19

O 12 de maio celebrouse o día escolar das matemáticas. E en Proval, dende o departamento de matemáticas, aproveitamos para expoñer varios traballos colaborativos de matemáticas recreativas.

Premede neste enlace para coñecer o noso traballo

Tres videos de alumnas no concurso Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Mér, 2018-04-18 01:11

Varias alumnas de 4º de ESO do noso centro participan con dous vídeos no concurso Explícoche matemáticas 2.0 organizado polo Servizo de Normalización Lingúística da USC.

Se vos gustan estes vídeos, poñedelle un Gústame dende a páxina de Youtube (entrando dende o enlace Votar situado debaixo de cada título dos vídeos)

Son os seguintes:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Alumnado de Proval en Imatxina.

Enviado por iesproval o Mar, 2018-04-10 12:19

O 9 de abril, o alumnado de 2º de ESO asistiu aos obradoiros de Imatxina, en Vigo. Traballaron con tangráns, pentaminós e hexamantes, policubos (pentacubos planos e soma), espellos, xogos de estratexia, actividades coa calculadora, resolución de problemas, estatística e ilusións ópticas.

Seleccionando a foto inferior, pódese consultar o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Imatxina

Alumnado de Proval na Feira Matemática de Agapema

Enviado por iesproval o Mar, 2018-04-10 12:06

O sábado 7 de abril, un grupo de alumnas e alumnos do IES Escolas Proval desprazouse ata A Coruña para participar na duodécima edición da Feira Matemática organizada pola Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática (Agapema).

Laura, Andrea, Nahir, Nerea, Diego e Jairo, de 2º de ESO, propuxeron aos visitantes obter o número Pi medindo obxectos da vida cotiá con cintas métricas, regras e calibres.

Por outra banda, Clara e Laura, de 4º de ESO, amosaron varios traballos de investigación realizados co programa GeoGebra, nos que usaron diferentes métodos para obter o número Pi. Dende o método xeométrico de Arquímides ata métodos máis complexos como probabilísticos e analíticos.

Así recolleu a prensa este evento:

Selecciona a foto inferior para ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Feira Matemáticas A Coruña

Cúpulas de Leonardo

Enviado por iesproval o Dom, 2018-04-08 13:14

O Departamento de Matemáticas está a empregar pezas de madeira (pezas de 50cm con 4 muescas) para a construcción de 11 modelos de cúpulas de Leonardo. Trátase de estructuras sen ningún tipo de suxección que se manteñen grazas á gravedade e ao encabalgamento mútuo dos segmentos.

Con esta actividade, o departamento inclúe nos diferentes niveis educativos contidos de traballo cooperativo, imaxinación espacial e seguemento de patróns.

Selecciona a foto inferior para consultar o álbum desta actividade. A última foto recolle os patróns para a construcción das cúpulas

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Cupulas Leonardo