Matemáticas

Titoría 1º Bacharelato B
Alejandro Gil Rial
  Titoría 2º Bacharelato B

A programacións didáctica do presente curso pode consultarse na seguinte ligazón.

Proval no Canguro Matemático

18 alumnos de entre 1º de ESO e 1º de Bacharelato participaron no Concurso Canguro Matemático. Foi o xoves 21 de marzo e é a primeira ocasión na que o noso centro participa nesta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> CanguroMatematico

Obradoiros de arquitectura aplicada

O pasado mes de xullo o alumnado do IES Escolas Proval participou nun obradoiro de arquitectura aplicada impartido polo arquitecto Victor G. Echave. Construiron cooperativamente cúpulas, aprenderon enxeñería e arquitectura e coñeceron de forma dinámica polígonos e poliedros básicos ademáis dos fundamentos das estructuras trianguladas.

Neste vídeo podedes ver unha mostra deste traballo.

;

Acto de entrega de premios de Explícoche Matemáticas 2.0

O venres 26 de outubro, o secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, fixo entrega dos premios do concurso Explícoche Matemáticas 2.0, no que as alumnas do noso centro Clara Rei e Laura Álvarez acadaron o primeiro premio na categoría de vídeo mellor valorado polos internautas.

Recóllese a continuación o álbum deste evento.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PremioExplicocheMatematicas

Clara Rei e Laura Álvarez, gañadoras de Explícoche matemáticas 2.0

Laura Álvarez e Clara Rei acaban de gañar o premio Explícoche Matemáticas 2.0 na categoría de video mellor valorado polos internatuas.

Aquí se pode visualizar novamente este vídeo:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Nesta categoría tamén se menciona outro vídeo das gañadoras así como o vídeo Buscando Pi na circunferencia das alumnas  Nazaret Álvarez, Nerea Fernández e Naima Mera.

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez