Curso 2017 18

Graduacións curso 2017-18

Dende este enlace poderanse visualizar as fotos dos diferentes actos de Graduación celebrados nesta fin de curso.

Graduación 4º ESO
Graduación 2º Bacharelato
Graduacións CFGS Mantemento Electrónico e entrega de diplomas pola participación no proxecto premiado OlloSip

Buscando a Pi en Palexco

Alumnado de Proval estivo na Feira Matemática de Agapema onde, a maiores de amosar diversos traballos de investigación arredor do número Pi, deseñaron este vídeo buscando a Pi.

A biblioteca de abril a xuño 2018

Neste último trimestre conmemoramos varias datas significativas coma o Día Mundial da saúde, a Semana do libro (con intercambio entre membros da comunidade educativa), as Letras Galegas e María Victoria Moreno...; actualizamos os taboleiros de Biblionoticias e Biblionovidades; e outras pequenas accións.

E xa cun pé no verán... Boa lectura a tod@s!!! E ata o próximo curso ;)
Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Biblioteca3T

Viaxe de fín de curso de 4º ESO a Edimburgo

O alumnado de 4º de ESO xa está na súa excursión de fin de curso e de etapa. Este ano o destino é Edimburgo, a capital de Escocia.

Preme a foto inferior para visualizar o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Viaxe4Edimburgo

Estímulo do talento en Matemáticas

O sábado 2 de xuño, Nerea Figueroa Gómez, Ismael Martínez González e Noa Pazos Aniorte, de 1º de ESO, realizaron en Santiago de Compostela a proba de ESTALMAT para formar parte do Proxecto para o estímulo do talento en matemáticas.

Neste enlace pódense ver fotos da xornada da proba. O material gráfico está extraído da web de Estalmat Galicia

Seleccionando a foto inferior pode visualizarse o álbum completo deste evento.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Estalmat