Curso 2017 18

Viaxe de fín de curso de 4º ESO a Edimburgo

Enviado por iesproval o Lun, 2018-06-18 00:05

O alumnado de 4º de ESO xa está na súa excursión de fin de curso e de etapa. Este ano o destino é Edimburgo, a capital de Escocia.

Preme a foto inferior para visualizar o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Viaxe4Edimburgo

Estímulo do talento en Matemáticas

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:57

O sábado 2 de xuño, Nerea Figueroa Gómez, Ismael Martínez González e Noa Pazos Aniorte, de 1º de ESO, realizaron en Santiago de Compostela a proba de ESTALMAT para formar parte do Proxecto para o estímulo do talento en matemáticas.

Neste enlace pódense ver fotos da xornada da proba. O material gráfico está extraído da web de Estalmat Galicia

Seleccionando a foto inferior pode visualizarse o álbum completo deste evento.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Estalmat

Saída á Foz e Praia de Ladeira

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:36

O día 1 de Xuño, o alumnado de 4º da ESO e 1º de bacharelato da materia de bioloxía e xeoloxía, realizou unha saída á Foz do Miñor e Praia da Ladeira, coa finalidade de estudiar a biodiversidades destes ecosistemas e a acción antropoxénica sobre eles.

Selecciona a fotografía inferior para acceder ao álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Foz do Miñor

Obradoiros de poliedros

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:30

Con triángulos equiláteros, cadrados e pentágonos regulares. Ou con escarvadentes e gominola. Nas clases de matemáticas, calquera material é bo para a construcción de poliedros... Seleccionade a foto inferior para comprobalo....

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> PoliedrosProval

Estudio interdisciplinar de plantas invasoras

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:04

Durante o presente curso académico, o alumnado de 1º de ESO de Ciencias da Natureza desenvolveu un estudo interdisciplinar sobre plantas invasoras. Dirixido pola profesora Pura González,  esta actividade foi un traballo interdisciplinar entre varios departamentos (ciencias sociais, ciencias da natureza, matemáticas) e empregou a metodoloxía da Aprendizaxe Cooperativa.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> PlantasInvasoras

Obradoiros de arquitectura e xeometría aplicada

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 13:57

O venres 15 de xuño o alumnado do IES Escolas Proval participou nuns obradoiros de Arquitectura e Xeometría aplicada impartidos polo arquitecto Victor G. Echave. Aprenderon de enxeñería e arquitectura, construíron cooperativamente tódalas figuras a grande escala e coñeceron de forma dinámica e divertida os polígonos e poliedros básicos ademáis dos fundamentos das estructuras trianguladas.

Esta actividade foi organizada polos Departamentos de Matemáticas, Física e Tecnoloxía.

Premendo na foto inferior poderás consultar o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Palitroques

Viaxe ás Médulas

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-06-02 12:00

Alumnado de 1º, 2º de ESO e de 1º de Bacharelato estiveron descubrindo a pegada romana no Bierzo. Visitaron Astorga e o castelo de Ponferrada, aloxándose nas cabañas do lago de Carucedo. Todo esto organizado polos Departamentos de Xeografía e Historia, Bioloxía, Linguas Clásicas e o Clube de lectura a principios do mes de xuño.

Selecciona a fotografía inferior para visualizar o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> AsMedulas

Concurso de Fotografía O legado de Roma no Bierzo

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-06-02 11:05

Como actividade complementaria á Saída ás Médulas, os Departamentos de Xeografía e Historia, Bioloxía, Linguas Clásicas e o Clube de Lectura, organizaron un concurso de fotografía sobre o legado de Roma no Bierzo.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> ConcursoFotoAsMedulas

Formación e primeiros auxilios

Enviado por iesproval o Ven, 2018-06-01 14:13

Alumnado dos ciclos medio e superior (ordinario) asistiron a unha charla sobre primeiros auxilios  organizada polo Departamento de FOL.

Selecciona a fotografía inferior para visualizar o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> PrimeirosAuxilios

Día das matemáticas en Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 10:19

O 12 de maio celebrouse o día escolar das matemáticas. E en Proval, dende o departamento de matemáticas, aproveitamos para expoñer varios traballos colaborativos de matemáticas recreativas.

Premede neste enlace para coñecer o noso traballo