Habilidades sociais e convivencia

SOBRE O ACOSO ESCOLAR

09/11/2017 13:17
Europe/Madrid

O Acoso Escolar é a intimidación e/ou maltrato entre escolares de forma repetida e mantida no tempo, coa intención de humillar e someter abusivamente a unha persoa indefensa por parte doutra acosadora ou dun grupo mediante agresións FÍSICAS, VERBAIS OU PSICOLÓXICAS.

Este é un problema moi grave, na que ten que implicarse toda a comunidade educativa.

Nesta web, temos un BUZÓN no que poder denunciar de xeito confidencial e seguro o acoso que alguén está a padecer ou do que está sendo testigo. Usádeo se é necesario.

A continuación tendes un documento que aclara algúns conceptos sobre o acoso ou bullyng.

Información básica sobre as habilidades sociais

04/10/2019 10:13
Europe/Madrid

¿A que chamamos habilidades sociais e como podemos aprender a manexarlas? No texto adxunto atoparás unha información básica que te introducirá no tema e ademais ao final do texto, tes unha serie de enlaces a páxinas web que te axudarán a ampliar a información.

Guía rápida das Normas de Organización e Funcionamento - NOF

09/11/2017 13:30
Europe/Madrid

As Normas de Organización e Funcionamento (NOF), son as reglas de xogo que normativizan o comportamento no Centro, foron aprobadas polo Consello Escolar e regulan o que se pode ou non se pode facer no IES Escolas Proval e polo tanto deben ser coñecidas por toda a comunidade educativa.

A continuación os presento unha versión abreviada, pensada para o alumnado e as súas familias, coa intención de darlle a máxima difusión posible.