Erasmus+: Alumnado e profesorado italiano en Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2017-04-26 11:59

Nesta semana, e no marco do programa Erasmus+, profesorado e alumnado de Italia están a realizar unha estancia formativa no IES Escolas Proval.

Así o recolle a prensa de hoxe.

Proxectos Erasmus+ en funcionamento no presente curso

Enviado por iesproval o Mér, 2017-04-26 11:57

No presente curso 2016 17 temos en marcha diferentes mobilidades no marco do Programa Erasmus+. A maioría delas están a realizarse neste último trimestre.

Son as seguintes:

• Proxectos propios Erasmus+
Alumnado
1 alumno de CME en Portugal

1 alumno de CME en Italia

1 alumno de CSA en Portugal

1 alumno de CME en Italia

1 alumno de CME en Bélxica

1 alumno de CSA en Italia

2 Italia
1 Bélxica
1 Reino Unido

• Consorcio InterPrax:

2 Albania

2 Bosnia

1 Tailandia

• Recibimos 6 profesores italianos e a maiores 3 alumnos para realizar prácticas (equivalente á nosa FCT) con 2 profesores acompañantes.

Sesión Informativa Erasmus + Ciclos Superiores (Xaneiro 2017)

Enviado por iesproval o Mar, 2017-01-31 11:56

Durante o curso 2017-2018, o IES Escolas ofrecerá bolsas de formación de prácticas en empresas europeas e de estudos en Universidades de Albania e Bosnia-Herzegovina, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao superior.

Presentación realizada o 31/01/2017 aos alumnos dos ciclos formativos de grao superior de Electrónica e de Administrativo:

Sesión Informativa Erasmus + Ciclos Medios (2016/2017)

Enviado por iesproval o Ven, 2016-10-14 11:28

Durante o curso 2016-2017, o IES Escolas ofrecerá bolsas de formación de prácticas en empresas estranxeiras de Italia, Bélxica, Reino Unido, Países Baixos, Alemaña e Portugal, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao medio.

Presentación realizada o 14/10/2016 aos alumnos dos ciclos formativos de grao medio de Electrónica e de Administrativo

Sesión Informativa Erasmus + Ciclos Superiores (2016/2017)

Enviado por iesproval o Xov, 2016-10-13 17:52

Durante o curso 2016-2017, o IES Escolas ofrecerá 5 bolsas de formación de prácticas en empresas estranxeiras, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao superior.

Presentación realizada o 13/10/2016 aos alumnos dos ciclos formativos de grao superior de Electrónica e de Administrativo

Xornada de portas abertas: Expoelectrónica 2016

Enviado por iesproval o Dom, 2016-05-29 20:46

O mércores 1 de xuño desenvolveuse unha nova xornada de portas abertas cos traballos e proxectos que realizamos nos Ciclos Formativos de Electrónica.

Asi recolleu a prensa esta nova edición de Expoelectrónica:

Tamén está dispoñible a galería de fotos deste evento.

Alumnos de Ciclos de FP de Proval complementan a súa formación en Europa

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-31 14:07

Once alumnos dos ciclos de FP de Electrónica e Administrativo realizarán o módulo de FCT en Bélxica, Alemania, Reino Unido, Italia e Portugal, no marco do programa europeo Erasmus+.

Trátase da 3º curso consecutivo no que alumnado do noso IES viaxa a diversos países europeos nos que, ademáis de realizar prácticas en empresas, teñen a oportunidade de coñecer o seu idioma, cultura e contorno laboral.

Pode consultarse unha reseña de prensa no seguinte enlace.

Alumnos de Escolas Proval saen a traballar a distintos países europeos

Enviado por iesproval o Mar, 2015-03-24 20:18

Dez alumnos e alumnas de Ciclos Formativos de Electrónica e Administrativo foron admitidos nos Programas Erasmus + e Leonardo Da Vinci,  para realizaren traballos en prácticas en empresas europeas. En concreto os países destinatarios son Reino Unido, Italia, Polonia, República Checa e Suiza.

fotos alumnos Erasmus e Leonardo

Noraboa a todos por estas oportunidades laborais que, ademais de ampliar a súa formación, lles supón unha experiencia enrequecedora no coñecemento de outros países e outras culturas.

A todos boa sorte.

Mais información en prensa: Noticia en Faro de Vigo

Sesión informativa Erasmus + para Ciclos Superiores

Enviado por iesproval o Xov, 2014-10-16 20:26

Durante o curso 2014-2015, o IES Escolas ofrecerá bolsas de formación de prácticas en empresas estranxeiras, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao superior.

Presentación realizada o 16/10/2014 aos alumnos dos ciclos formativos de grao superior de Electrónica e de Administrativo: