Estadía en prácticas de alumnado italiano

Enviado por iesproval o Dom, 2018-04-29 13:43

O venres 28 de abril acollemos a 5 alumnos e 3 profes italianos que se estiveron coñecendo o noso traballo nas aulas. Foi a primeira sesión de súa estancia na zona, que durará dúas semanas e durante as que este alumnado, co acompañamento dos seus profesores, estará realizando prácticas laborais.

Concretamente, tres alumnos de electrónica  desenvoverán as súa prácticas en Star Electrónica mentres que dúas alumnas de administración estarán no Concello de Nigrán.

Catorce alumnos do IES Escolas Proval, de Erasmus neste último trimestre

Enviado por iesproval o Mér, 2018-04-04 19:00

Catorce alumnos de FP do IES Escolas Proval realizan neste último trimestre as súas prácticas laborais en empresas do Reino Unido, Bélxica, Italia e Portugal. Son estudiantes de Ciclos Formativos de Electrónica e de Administración de Empresas e viaxan no marco do programa Erasmus.

Así recolleu a prensa este evento

Erasmus+: Alumnado e profesorado italiano en Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2017-04-26 11:59

Nesta semana, e no marco do programa Erasmus+, profesorado e alumnado de Italia están a realizar unha estancia formativa no IES Escolas Proval.

Así o recolle a prensa de hoxe.

Proxectos Erasmus+ en funcionamento no presente curso

Enviado por iesproval o Mér, 2017-04-26 11:57

No presente curso 2016 17 temos en marcha diferentes mobilidades no marco do Programa Erasmus+. A maioría delas están a realizarse neste último trimestre.

Son as seguintes:

• Proxectos propios Erasmus+
Alumnado
1 alumno de CME en Portugal

1 alumno de CME en Italia

1 alumno de CSA en Portugal

1 alumno de CME en Italia

1 alumno de CME en Bélxica

1 alumno de CSA en Italia

2 Italia
1 Bélxica
1 Reino Unido

• Consorcio InterPrax:

2 Albania

2 Bosnia

1 Tailandia

• Recibimos 6 profesores italianos e a maiores 3 alumnos para realizar prácticas (equivalente á nosa FCT) con 2 profesores acompañantes.

Sesión Informativa Erasmus + Ciclos Superiores (Xaneiro 2017)

Enviado por iesproval o Mar, 2017-01-31 11:56

Durante o curso 2017-2018, o IES Escolas ofrecerá bolsas de formación de prácticas en empresas europeas e de estudos en Universidades de Albania e Bosnia-Herzegovina, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao superior.

Presentación realizada o 31/01/2017 aos alumnos dos ciclos formativos de grao superior de Electrónica e de Administrativo:

Sesión Informativa Erasmus + Ciclos Medios (2016/2017)

Enviado por iesproval o Ven, 2016-10-14 11:28

Durante o curso 2016-2017, o IES Escolas ofrecerá bolsas de formación de prácticas en empresas estranxeiras de Italia, Bélxica, Reino Unido, Países Baixos, Alemaña e Portugal, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao medio.

Presentación realizada o 14/10/2016 aos alumnos dos ciclos formativos de grao medio de Electrónica e de Administrativo

Sesión Informativa Erasmus + Ciclos Superiores (2016/2017)

Enviado por iesproval o Xov, 2016-10-13 17:52

Durante o curso 2016-2017, o IES Escolas ofrecerá 5 bolsas de formación de prácticas en empresas estranxeiras, financiadas con fondos europeos do programa Erasmus+, destinadas a estudantes de ciclos formativos de grao superior.

Presentación realizada o 13/10/2016 aos alumnos dos ciclos formativos de grao superior de Electrónica e de Administrativo

Xornada de portas abertas: Expoelectrónica 2016

Enviado por iesproval o Dom, 2016-05-29 20:46

O mércores 1 de xuño desenvolveuse unha nova xornada de portas abertas cos traballos e proxectos que realizamos nos Ciclos Formativos de Electrónica.

Asi recolleu a prensa esta nova edición de Expoelectrónica:

Tamén está dispoñible a galería de fotos deste evento.

Alumnos de Ciclos de FP de Proval complementan a súa formación en Europa

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-31 14:07

Once alumnos dos ciclos de FP de Electrónica e Administrativo realizarán o módulo de FCT en Bélxica, Alemania, Reino Unido, Italia e Portugal, no marco do programa europeo Erasmus+.

Trátase da 3º curso consecutivo no que alumnado do noso IES viaxa a diversos países europeos nos que, ademáis de realizar prácticas en empresas, teñen a oportunidade de coñecer o seu idioma, cultura e contorno laboral.

Pode consultarse unha reseña de prensa no seguinte enlace.