Blog de Dinamización da Lingua Galega

Letras galegas 2020

Collage letras galegas

Este collage, foi realizado cos traballos dos seguintes alumnos e alumnas coa coordinación do profesor Nacho Pascual:
  • Grande imaxe central:
    • Eva Lago 1ºD
  • Columna esquerda:
    • Javier Martínez 1ºD
    • Ana Méndez 3ºE
    • Alejandra Bello 1ºD
    • Lía Montero 3ºF
  • Columna dereita:
    • Gloria Gómez 3ºD
    • Antía Montero 1ºD
    • Hanabeth Simón 3º D
    • Lía Fernández 1ºD

EXPOSICIÓN DE FOTOGRAFÍA SOBRE EUSEBIO LORENZO BALEIRÓN

A inicios de marzo inauguramos a exposición sobre a vida e traxectoria poética de Eusebio Lorenzo Baleirón, así como a relevancia do premio literario que leva o seu nome.

Contamos coa presenza do Concelleiro de Cultura de Dodro e do poeta Carlos Negro. Asemade, o noso alumnado interpretou dúas pezas musicais entre as que figura un poema do propio Eusebio Lorenzo Baleirón.

A exposición fotográfica queda a disposición de toda a comunidade educativa no Salón de actos do IES Pondal durante o mes de marzo.

Exposición Galicia, un relato no mundo

Cidade da Cultura
Alumnado de 1º Bacharelato
22 e 23 de xaneiro de 2020

Festival de Teatro Intercentros

O alumnado de 3º ESO asistiu ao Teatro Principal para ver e apoiar a representación do Grupo do IES PONDAL dentro do Festival de Teatro Intercentros.

Visita a Compostela. Irmanamento cultural co IES Pondal de Ponteceso.

O alumnado do IES Eduardo Pondal de Ponteceso e o seu homónimo de Santiago asistiu conxuntamente a unha recepción no Concello de Santiago de Compostela como final do irmanamento cultural que mantiveron ambos centros no presente curso escolar.

Tras a recepción en Raxoi o alumnado visitou o casco histórico da cidade e tivo un tempo de convivencia no propio centro educativo IES Pondal en Conxo.

« Xullo 2020 »