Premios extraordinarios de ESO e bacharelato correspondentes ao curso 2019/2020

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido e excluído

BACHARELATO

Premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal

A nosa alumna de 1º de bacharelato Antía Salas acadou o premio de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal.

Parabéns !!!!

ESTUDANTE DO NOSO CENTRO GAÑADOR DA FASE GALEGA DA OLIMPÍADA MATEMÁTICA

O noso alumno de 2º de BAC, Roi Vence Nogueira foi o gañador da fase galega da Olimpíada matemática.

Parabéns Roi!

Estudantes italianos participan nun programa de intercambio co noso IES.

Alumnos da rexión italiana de Lombardía estannos a visitar nestes días. Este xoves visitaron o Pazo de Raxoi, onde foron recibidos polo alcalde, que lles explicou a historia do edificio.

O bo uso das redes

O Instituto Nacional de Ciberseguridade organiza charlas nos centros de ensino para aconsellar sobre o bo uso das redes.

AXUDAS PARA ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

O próximo día 28 de abril remata o prazo de solicitudes de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (convocadas pola Orde do 14 de marzo de 2016, DOG do 28 de marzo).

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e de grao superior. Orde e calendario das probas 2016

Convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior para o ano 2016.

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2016

Xúntase a Orde do 2 de febreiro de 2016 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2016.

Compostela Patrimonial e Intercultural